Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

چسب لیفت بینی چیست؟ کاربرد چسب لیفت بینی

امروزه توجه به زیبایی بسیار افزایش یافته است. سایز و فرم بینی تاثیر زیادی بر روی چهره داشته و به همین دلیل بسیاری از افراد در پی لیفت و کوچک نمودن بینی با روش های مختلف هستند. جراحی بینی هزینه های بالایی را در بردارد. بنابراین بسیاری از افراد به دنبال استفاده از چسب لیفت بینی هستند. چسب لیفت بینی از پلیمرهای مختلفی مانند لاتکس، پلی اتیلن، سیلیکون، الیاف طبیعی و… تولید و عرضه می شود. کاربرد چسب لیفت بینی جهت حذف چین و چروک‌ صورت، گردن و بالا بردن بینی استفاده می‌شود. افراد با بینی‌های گوشتی می‌توانند با استفاده از چسب لیفت بینی، موقتا بینی خود را جمع‌ تر کرده و ظاهری زیباتر به چهره خود بدهند. طرز استفاده از چسب لیفت بینی آسان بوده و برای تاثیر و ماندگارتری باید به مدت چندین ماه مورد استفاده قرار گیرند.

چسب لیفت بینی در داروخانه موجود است. قیمت چسب لیفت بینی در داروخانه با توجه به برند تجاری محصول و کیفیت آن متفاوت خواهد بود.

چسب لیفت بینی چیست

چسب لیفت بینی نواری شفاف و بی رنگ است که اغلب از سیلیکون، پلاستیک پلی اتن یا لاتکس تولید می‌شود. این ترکیبات هیچ‌گونه عوارض یا حساسیتی بر روی پوست ایجاد نخواهند کرد. البته قبل از استفاده از هر محصولی، ضروری است که مواد سازنده آن را بررسی کرده و سپس اقدام به مصرف نمایید. از ویژگی چسب لیفت بینی می‌توان به مقاومت آن در برابر تعریق اشاره کرد. این خاصیت موجب می‌شود که کاربرد در طول روز آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهد.

خاصیت شفاف بودن این چسب موجب شده است تا بتوان بر روی آن از کرم پودر استفاده نمود. درواقع این چسب هیچ‌گونه محدودیتی ایجاد نکرده و استفاده از آن رضایت‌بخش است. البته باید به این نکته تاکید شود که در هنگام خرید چسب لیفت بینی باید بهترین نوع آن انتخاب و خریداری شود. برای خرید چسب لیفت بینی می‌توان به سایت ها و مراکز معتبر فروش محصولات آرایشی مراجعه نمود.

چسب لیفت بینی چیست؟
چسب لیفت بینی چیست؟

آیا چسب لیفت بینی تاثیر دارد

اینکه چسب لیفت بینی موثر است یا خیر، به عوامل مختلفی مرتبط است. استفاده از چسب لیفت بینی در برخی از افراد تاثیر مثبت داشته و در برخی از افراد نیز تاثیری نخواهد داشت. به طور کلی تاثیر چسب لیفت بینی با توجه به نوع بینی و ساختار بینی در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. نتایج استفاده از چسب لیفت به‌خصوص در بینی های گوشتی و استخوانی متفاوت است. افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند، اغلب نتایج بهتری دریافت می‌کنند.

استفاده از چسب لیفت در بینی های گوشتی به مدت ۶ ماه و روز ۸ ساعت می تواند منجر به اصلاح جزئی فرم بینی نسبت به حالت قبل شود. اما این مورد می تواند در بینی های استخوانی کاملا متفاوت باشد. افراد دارای بینی‌های استخوانی و قوزدار با چندین ماه استفاده از چسب لیفت نیز نتیجه دلخواهشان را دریافت نخواهند نمود. درواقع چسب لیفت موجب تغییر در بافت و ساختمان درونی بینی نشده و به همین دلیل بر بهبود فرم بینی‌های استخوانی تاثیر خاصی نخواهد داشت.

برای بالا بردن نوک بینی و رفع افتادگی بینی در بینی های استخوانی می توان از این چسب ها استفاده نمود. درواقع نوک بینی افراد با فرم های بینی مختلف به راحتی با چسب لیفت حالت می‌گیرد. بالا رفتن نوک بینی ممکن است به کاهش دیده شدن قوز بینی نیز کمک کند.

طرز استفاده از چسب لیفت بینی

طرز استفاده از چسب لیفت بینی بسیار آسان بوده و به‌راحتی توسط شخص انجام پذیر است. فرد در ابتدا باید صورت خود را کاملا شسته و از هرگونه مواد آرایشی و کرم پودر پاک کند. پس از خشک کردن پوست، چسب بالا برنده بینی به عرض نیم سانت و طول ۶ تا ۷ سانتی‌متر برش داده می‌شود. چسب لیفت بینی به شکل U بین نوک بینی و سوراخ‌های بینی چسبانده می‌شود. چسب‌های لیفت بی رنگ بوده و نامرئی هستند. این مزیت موجب می‌شود تا بتوان در زیر آرایش از آن‌ها استفاده نمود.

افراد دارای نوک بینی پهن، می‌توانند چسب لیفت را در سوراخ‌های بینی چسبانده و موجب جمع شدن سوراخ های بینی شوند. درواقع فرم بینی هر شخص تعیین کننده مکان قرار گیری چسب لیفت است.

طرز استفاده از چسب لیفت با چندین بار تمرین آسان می‌شود. البته چسباندن چسب لیفت، باید به گونه ای باشد که اختلالی در تنفس فرد ایجاد نکند.

نحوه عملکرد چسب لیفت بینی با گذشت زمان مشخص می‌شود. درواقع این چسب قادر است تا در بسیاری از بینی ها، به صورت جزئی فرم بینی را اصلاح کند. بینی دارای غضروف است و استفاده طولانی مدت و روزانه بین ۸ تا ۹ ساعت از چسب، می تواند بینی را در فرمی ثابت فیکس کرده و به مرور اصلاح نماید. البته انتظارات از این چسب ها نباید بالا باشد و این محصولات تنها به صورت جزئی و در برخی افراد قادر به فرم دادن بینی هستند.

چسب لیفت بینی در داروخانه موجود است

چسب لیفت از جدید‌ ترین، ساده‌ ترین و سریع‌ ترین روش های اصلاح فرم بینی محسوب می شود، اما تاثیر آن جزئی است. استفاده از چسب لیفت بینی را به صورت موقت به سمت بالا لیف کرده و فرم آن را تا حدودی اصلاح خواهد نمود. این چسب‌ها بدون رنگ هستند و قیمت مناسبی هم دارند. بعلاوه تهیه آن‌ها آسان است. چسب لیفت بینی دارای قیمت مناسبی بوده و از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و بدون عارضه بودن است. چسب لیفت بینی اصل به راحتی می‌توان از داروخانه های سراسر کشور تهیه نمود.

توجه شود که این روش برای افرادی پیشنهاد می‌شود که نمی خواهند از روش های جراحی بینی استفاده کنند. درواقع کاربرد چسب لیفت نمی تواند تغییرات زیادی در فرم بینی ایجاد کند و تنها تاثیر جزئی خواهد داشت.

مزایا چسب لیفت بینی

مزایا چسب لیفت بینی موجب شده است تا مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. این محصول امروزه به عنوان یک محصول زیبایی پرفروش شناخته می شود. بدون عارضه بودن این چسب از مهم‌ترین مزایای آن محسوب می شود.

  • در تولید چسب لیفت از موادی ایمن استفاده شده است که برای پوست و بدن ضرری ندارند.
  • استفاده از این چسب ها ایجاد آلرژی و خارش در پوست نمی کند.
  • توجه شود که این چسب‌ها در برندهای مختلفی عرضه می شوند. بنابراین ممکن است برند های مختلف از نظر قدرت چسبندگی و کیفیت الیاف با یکدیگر متفاوت باشند.
  • قیمت چسب لیفت بینی بسیار مناسب بوده و لیفت بینی با چسب یکی از ارزان ‌ترین روش های لیفت بینی محسوب می شود.
  • کاربرد این چسب ها به حذف جوش های سرسیاه نیز کمک خواهد نمود.
  • ضد آب بودن و قابل استفاده بودن برای تمامی گوه های سنی از دیگر مزایای چسب های لیفت بینی محسوب می شود.

با تمام مزایا گفته شده، همواره باید این نکته را در نظر گرفت که استفاده از چسب های لیفت بینی نمی تواند تغییرات زیادی را در فرم بینی ایجاد کند. بلکه فرم بینی را تنها به صورت جزئی اصلاح خواهد کرد.

عوارض استفاده از چسب لیفت بینی

ترکیبات به کار برده شده در ساخت چسب های لیفت به گونه ای انتخاب می شوند که هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نکنند. اما در استفاده از این چسب ها در برخی مواقع قرمزی و علائم حساسیت پوستی مشاهده می شود. در صورت مشاهده هرگونه عوارض، استفاده محصول را باید قطع کرده و از برند دیگری استفاده شود.

تحقیقات نشان داده اند که استفاده از چسب لیفت بینی موجب کشیدگی پوست بینی و شروع پیری از آن قسمت صورت می شود. بنابراین توصیه می شود از این چسب طی دوره های کوتاه استفاده نمایید.

چسب لیفت بینی از کجا بخریم

افرادی که قصد تغییرات بزرگ بینی دارند، باید از روش های جراحی استفاده کنند. جراح پلاستیک با توجه به فرم صورت هر شخص قادر است تا بهترین فرم بینی را برای او طراحی و انتخاب نماید. روش جراحی برای اصلاح فرم بینی روشی مناسب است که تغییرات زیادی در فرم بینی صورت می پذیرد. اما این روش هزینه زیادی داشته و نیاز به بیهوشی دارد. افرادی که به دلایل مختلف، قصد استفاده از روش های جراحی بینی را ندارند، می توانند از چسب های لیفت خارجی و ایرانی برای فرم دهی بینی استفاده کنند. چسب لیفت بینی را می توان از داروخانه های سراسر کشور تهیه نمود. همچنین انواع چسب لیفت را می توان از سایت های معتبر فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تهیه و مصرف نمود.

قیمت چسب لیفت بینی در داروخانه

چسب لیفت بینی گوشتی در داروخانه های حضوری و آنلاین قابل تهیه است. برای زیبایی بیشتر، هنگام خرید چسب لیفت انواع بی رنگ آن را تهیه و استفاده نمایید. چسب لیفت نامرئی جنسی از لاتکس یا سیلیکون داشته و استفاده از آن بر روی بینی مشخص نمی‌شود. توجه شود که ترکیبات سازنده چسب لیفت با توجه به برند تجاری آن ها ممکن است متفاوت باشد. بعلاوه این چسب ها با توجه به شرکت تولید کننده می توانند دارای قیمت های مختلفی باشند.

نرخ ارز نیز از دیگر موارد موثر بر قیمت چسب های لیفت است. نرخ ارز بخصوص در رابطه با چسب های وارداتی تاثیر بیشتری خواهد داشت. چسب های لیفت خارجی نسبت به نمونه های داخلی گران تر هستند. در هنگام خرید چسب لیفت دقت نموده و انواع اصل آن ها را تهیه نمایید. در غیر اینصورت ممکن است عوارضی برای سلامت پوست ایجاد گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا