Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

کلر آکواپول آمریکایی چیست ؟ قیمت خرید و فروش پودر کلر آکواپول

پودر کلر آکواپول آمریکایی یکی از کیفیت ترین انواع پودرهای کلر است که برای ضدعفونی آب استخر به کار می رود که در کارخانه آمریکایی آکواپول در چین تولید میشود و به کل دنیا منجمله ایران صادر میشود .بوی کم و غیر آزار دهنده و حلالیت کامل و سریع در چند ثانیه و عدم تغییر رنگ مایو و رنگ مو و نیز شفافیت بسیار عالی آب استخر از مزایا این پودر کلر میباشد .

کلر به شکل پودر کلر و قرص کلر در پاکسازی آب استخرها استفاده می شود. با استفاده از پودر کلر ، تمام میکروارگانیسم های آب استخر از بین رفته و از انتقال بیماری های مختلف گوارشی و پوستی جلوگیری می شود. مطالعه این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک شما را به طور مختصر با قیمت خرید و فروش پودر کلر آمریکایی آکواپول و مصارف و روش مصرف آشنا می کند.

انواع پودر کلر آمریکایی

پودر کلر با درصد خلوص های مختلف ۶۵، ۷۰، ۹۰ و ۱۰۰ در بازار یافت می شود. کلر سلوکس با درصد خلوص ۹۰ و پودر کلر آکواپول آمریکایی با درصد خلوص ۱۰۰ در بازار وجود دارد. پودر کلر هندی و چین با درصد ۷۰ و انواع ایرانی با درصد ۶۰ تا ۶۵ درصد نیز در بازار یافت می شود.

پودر کلر و قرص کلر با درصد بالا بهترین کیفیت و بیشترین کاربرد را استخرهای شنا با کیفیت دارند. به همین جهت از پودر کلر آکواپول آمریکایی در استخر منازل، ویلاها و استخرهای شنای خصوصی استفاده می شود.

از پودر کلر هندی برای ضدعفونی آب آشامیدنی و قالیشویی ها و از کلر ایرانی برای تصفیه آب آشامیدنی و تصفیه پساب ها به کار گرفته می شود.

کلر آکواپول آمریکایی چیست ؟ قیمت خرید و فروش پودر کلر آکواپول
کلر آکواپول آمریکایی چیست ؟ قیمت خرید و فروش پودر کلر آکواپول

روش مصرف و استفاده پودر کلر آمریکایی آکواپول

بعلت حلالیت کامل و سریع در کمتر از ۳۰ ثانیه میتوان حتی بطور مستقیم این پودر را در آب استخر ریخت مقدار مصرف پودر کلر آکواپول بر اساس حجم استخر و جدول روی لیبل بشکه قابل محاسبه و اندازه گیری است  زمان استفاده روز و شب مهم نیست چون بر خلاف پودرهای هیپوکلریت کلسیم هندی و ایرانی به نور آفتاب حساس نیست و از بین نمیرود بعد از استفاده میتوانید بلافاصله داخل استخر هم بروید .

خرید و فروش پودر کلر آمریکایی آکواپول
خرید و فروش پودر کلر آمریکایی آکواپول

شرایط نگهداری پودر کلر آمریکایی آکواپول

تمام انواع پودرها و قرص های کلر از جمله کلر آکواپول آمریکایی، باید در جاهای خشک و خنک نگهداری شود. زیرا قرار دادن آن ها در مجاورت نور آفتاب و انبارهای گرم، احتمال انفجار دارد.

بشکه های نگهداری کلر را در برابر مواد بودار و آتش زایی چون نفت، بنزین، گازوئیل، سم های کشاورزی و مواد ضدعفونی کننده ای چون کرئولین قرار ندهید. ظروف نگهداری این مواد نیز باید در برابر رطوبت مقاوم بوده و روی صفحات چوبی قرار داده شود که ۱۰ سانتی متر از کف انبار فاصله دارد.

نکات ایمنی استفاده از پودر کلر آکواپول آمریکایی

بوی تند و زننده پرکلرین باعث آسیب به مجاری تنفسی و مشکلات تنفسی می شود. به همین دلیل هنگام استفاده باید از ماسک استفاده شود. بعد از این درب بشکه پرکلرین باز شد باید تا یک ماه و نیم استفاده شود. زیرا بعد از گذشت این مدت زمان، خاصیت آن کاهش می یابد. کلر را بعد از افزودن به آب، خوب هم بزنید و بعد از ۳۰ دقیقه استفاده کنید.

راه تشخیص پودرهای کلر باکیفیت، حلالیت کامل آن ها در آب است. پودرهای کلر سلوکس و کلر آکواپول آمریکایی در کمتر از۱ دقیقه در آب حل شده و باقیمانده ای ندارد. تشخیص بهترین قرص های کلر نیز با حل کردن یکی از آن ها در سطل آب مشخص می شود که دو هفته طول می کشد تا نوع باکیفیت آن در آب ناپدید شود. قرص های کلر بی کیفیت داخل آب خمیری و پودری شده و رنگ آب را کدر و مات می کند.

قیمت خرید پودر کلر آکواپول آمریکایی

قیمت خرید و فروش پودر کلر آکواپول تابعی از قیمت دلار و قیمت کارخانه آکواپول میباشد یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کلر آکواپول آمریکایی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کلر آکواپول آمریکایی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کلر آکواپول آمریکایی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کلر آکواپول آمریکایی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب



  • شرکت جهان شیمی

واردکننده مواد اولیه و افزودنی های مجاز صنایع غذایی و خوراکی و دارویی و مواد تصفیه آب کارخانجات و صنایع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا