Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

فواید فوق العاده پودر گین بولیک برای افزایش وزن و توده عضلات

پودر گین بولیک یک مکمل گینر قدرتمند برای افزایش وزن و حجم عضلات است. در فرمولاسیون پودر گین بولیک کربوهیدرات، پروتئین و چربی وجود دارد تا کالری اضافی را برای افزایش وزن بدن فراهم کند.

گین بولیک مواد مغذی مهم برای رشد عضلات و افزایش حجم آنها را تامین می کند و حاوی کراتین منوهیدرات و تائورین است که توان بدنی فرد ورزشکار را در تمرینات سخت افزایش می دهد. با مصرف این مکمل علاوه بر افزایش وزن و حجم، توان بدنی شما نیز افزایش خواهد یافت. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک در رابطه با فواید پودر گین بولیک و روش مصرف آن برای کسب بهترین نتیجه صحبت می کنیم لطفا همراه ما باشید.

پودر گین بولیک چیست

گین بولیک نوعی مکمل افزایش وزن است که به شما کمک می کند عضله سازی کنید و توده بدنی سالم تری بسازید. این محصول به گونه ای طراحی شده اند که کالری بیشتری دریافت کنید. این مکمل باید در طول روز مصرف شود و ممکن است به شما در رسیدن به وزن مورد نظر خود در بازه زمانی کوتاه تری کمک کنند.

گین بولیک برای همه مناسب نیست. به عنوان مثال، اگر به دنبال افزایش حجم عضلات خود هستید در حالی که باید چربی از دست بدهید و هیچ وزنی اضافه نکنید، این محصول مناسب شما نیست. گین بولیک از محصولات غذایی پرکالری مانند پروتئین وی و کربوهیدرات ها تشکیل شده است که بدن شما را به شیوه ای سالم با افزایش ماهیچه و چربی حجیم می کند.

هدف از استفاده از گین بولیک افزایش حجم عضلات است. با این حال، می تواند با افزایش دریافت کالری مواد مغذی ضروری مانند پروتئین و کربوهیدرات ها، به افزایش چربی بدن نیز کمک کند. اگر به دنبال روشی موثرتر برای ایجاد توده عضلانی در کوتاه ترین مدت هستید گینرها یکی از محبوب ترین مکمل ها در بین بدنسازان و ورزشکاران هستند.

این مکمل ها محتوای کربوهیدرات و پروتئین بالایی دارند و معمولا در هر وعده حدود ۱۰۰۰ کالری ارائه می دهند. علاوه بر این، ممکن است حاوی چربی ها، ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر غذایی و ترکیب آنزیم های گوارشی باشد.

فواید سلامتی پودر گین بولیک

گینرها فواید سلامتی زیادی دارد. هنگامی که با تمرینات مناسب ترکیب می شوند، می توانند به عضله سازی سریع تر و افزایش وزن سالم کمک کنند. بدنسازان یا اکتومورف هایی که خوردن وعده های غذایی بزرگ برای آنها دشوار است، می توانند از گینرها استفاده کنند. با مصرف گینرها می توان مطمئن بود که حدود ۱۰۰۰ کالری در یک وعده مصرف می کنید و آن هم از منابع سالم. سایر فواید سلامتی پودر گین بولیک عبارتند از:

تامین کالری

اگر می خواهید توده بدنی خالص داشته باشید مصرف مواد مغذی صحیح ضروری است. همچنین رژیم غذایی باید دارای نسبت متعادلی از کربوهیدرات، پروتئین و چربی باشد. گینر تمام مواد مغذی را از طریق منابع سالم تامین می کند. علاوه بر این، وجود فیبر غذایی از دفع سموم از بدن حمایت می کند و سلامت روده را برای بهبود جذب مواد مغذی تقویت می کند.

افزایش حجم و قدرت عضلانی

مکمل گین بولیک پروتئین را از منابع با کیفیت بالا مانند آب پنیر، کراتین و کازئین تامین می کند. در نتیجه برای ارائه تغذیه با کیفیت عالی، به ویژه برای ریکاوری عضلات پس از تمرین، عالی است. اسیدهای آمینه به ماهیچه ها قدرت می بخشند و تغذیه و رشد ماهیچه های بدون چربی را تشویق می کند.

استفاده آسان

یکی دیگر از مهمترین مزایای گینرها، سهولت استفاده از آنها است. اگر مصرف وعده های غذایی حجیم و هضم آنها برای شما چالش برانگیز است، گینرها ایده آل هستند. آنها می توانند تمام مواد مغذی مورد نیاز را بدون مصرف مقدار زیاد مواد غذایی در اختیار شما قرار دهند.

پودر گین بولیک چیست
پودر گین بولیک چیست

پودر گین بولیک برای چه کسانی مفید است

افراد لاغر با متابولیسم سریع

اگر فردی متابولیسم بالایی دارد و تمایل دارد کالری بیشتری برای افزایش وزن یا حفظ تناسب اندام دریافت کند گین بولیک می تواند انتخاب خوبی برای او باشند.

اکتومورف

هر فردی دارای تیپ بدنی خاصی است. اکتومورف ها یا هاردگینرها با تیپ بدنی لاغر اغلب برای به دست آوردن توده عضلانی تلاش می کنند. اگر با وجود تمرینات شدید و رژیم غذایی قادر به عضله سازی نیستید، مصرف مکمل گینر را در نظر بگیرید.

بدنسازان

گینرها به ویژه در مرحله حجیم بدنسازی، زمانی که افراد به یک منبع تغذیه سالم با کالری، پروتئین و کربوهیدرات نیاز دارند، پشتیبانی زیادی ارائه می دهند.

ورزشکاران

علاوه بر ورزشکاران قدرتی، ورزشکاران استقامتی مانند دوندگان و دوچرخه سواران نیز می توانند از گینر استفاده کنند. ورزشکاران استقامتی به کربوهیدرات ها و پروتئین های بالا پس از تمرین یا مسابقه خود برای بازیابی عضلات و ذخایر گلیکوژن از دست رفته نیاز دارند. این امر باعث می شود که گینر افزایش وزن به یک وعده غذایی مناسب تبدیل شود.

بهترین گینر برای افزایش وزن

بهترین گینر برای افزایش وزن باید کمک کند شما در زمان کوتاه به وزن و حجم دلخواه خود برسید. این مکمل ‌ها، زمانی که همراه با یک رژیم غذایی سالم و برنامه تمرینی شدید استفاده می ‌شوند، دقیقا همان ترکیباتی را دارند که برای افزایش حجم عضلات به آن نیاز دارید.

این شیک های پرکالری که در اصل برای افرادی که به دنبال افزایش وزن هستند و تلاش می کنند کالری کافی از طریق غذا مصرف کنند، طراحی شده اند و به روش های مختلف استفاده می شوند. به عنوان مثال، اگر در حال تمرین هستید و به کالری سریع و آسان نیاز دارید، آنها پایه مناسبی برای یک شیک جایگزین غذا هستند.

آنها همچنین برای ورزشکارانی که چندین بار در روز تمرین می کنند و برای عملکرد مطلوب به کالری، پروتئین و کربوهیدرات فراوانی نیاز دارند، بسیار موثر هستند. اگر هدف شما افزایش وزن و عضله سازی است، به احتمال زیاد یک مکمل گینر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

برای خرید بهترین گینر باید توجه داشته باشید که سه درشت مغذی که تغذیه و انرژی مورد نیاز بدن ما را تامین می کنند یعنی پروتئین، کربوهیدرات و چربی با نسبت معین در آن وجود داشته باشد. هر سه به وفور در مکمل ‌های افزایش وزن یافت می‌ شوند تا بار کالری بالایی که برای کمک به افزایش وزن و توده عضلانی افراد در نظر گرفته شده است را فراهم کنند.

یکی از عوامل مهمی که باید در هنگام خرید مکمل گینر در نظر گرفت، نسبت پروتئین به کربوهیدرات است. این مسئله با اهداف سلامتی و تناسب اندام شما تعیین می شود. به عنوان مثال، یک ورزشکار استقامتی نسبت کربوهیدرات به پروتئین ۵ به ۱ را در اولویت قرار می دهد. این با یک بدنساز که نسبت کربوهیدرات به پروتئین ۲به ۱ را انتخاب می کند متفاوت است.

گینر الیمپ

گینرها محتوای کالری بالایی دارد و به عضله سازی و افزایش وزن به طور همزمان کمک می کند. گینر الیمپ از پروتئین و کربوهیدرات ها تشکیل شده است. ایجاد کالری مازاد برای افزایش وزن ضروری است بنابراین فرد باید بیش از نیاز روزانه کالری اضافی مصرف کند. گینرها برای برآوردن این نیازها عالی هستند. به عبارت ساده، اگر به دنبال افزایش وزن سالم و ساختن توده عضلانی هستید، یک مکمل افزایش وزن مانند گینر الیمپ را انتخاب کنید.

پودر گین بولیک برای چه کسانی مفید است
پودر گین بولیک برای چه کسانی مفید است

 گین آپ

گین آپ بطور خاص فرموله شده است تا نیازهای کالری روزانه شما را به طور متعادل برآورده کند. این مکمل پیشرفته ۷۱۴ کیلو کالری، ۱۲۲ گرم کربوهیدرات و ۴۰ گرم پروتئین در هر وعده ۱۸۲ گرمی ارائه می کند که به افزایش وزن و ساخت توده عضلانی بدون چربی کمک می کند. فرمولاسیون پیشرفته آن با چندین منبع پروتئینی با کیفیت بالا غنی شده است که به رشد و ترمیم عضلات، افزایش قدرت و استقامت کمک می کند.

گینر ماسل تک

گینر ماسل تک برای علاقه‌ مندان به تناسب اندام که در تلاش برای به دست آوردن توده عضلانی و بدنی محکم با فرمولی پر کالری هستند، ساخته شده است. این مکمل برای افرادی که در تلاش برای افزایش وزن هستند عالی است زیرا پروتئین های پر کالری و آب پنیر را برای شما فراهم می کند که باعث افزایش وزن طبیعی و سالم می شود و باعث سنتز عضلات جدید می شود.

Gain bolic 6000 مشخصات

مزیت اصلی Gain bolic 6000 افزایش کیفیت و کمیت افزایش وزن است. این مکمل می تواند یک رژیم غذایی نگهدارنده را به یک رژیم غذایی تقریبا کامل تبدیل کند و با حدود ۵۰۰ کالری مازاد کالری با نسبت قدرتمند ۱.۵ به ۱ کربوهیدرات به پروتئین برای رشد عضلات بسیار مفید است.

این نسبت برای تقویت رشد عضلات فوق العاده است، به عنوان هدف اصلی افزایش وزن برای بدنسازان، ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام قابل استفاده است. فرمولاسیون تمیز و پروتئین های بکار رفته در آن از جمله کراتین، کازئین و وی کنسانتره آن را به مکملی همه کاره برای تسریع افزایش وزن و رشد عضلانی تبدیل می کند.

یکی از مزایای استفاده از این محصول، بهبود ریکاوری و رشد عضلانی و همچنین عملکرد بدنی و قدرت است. محتوای پروتئین بالا، آن را به مکملی عالی برای بهبود معیارهای عملکردی تبدیل می کند. با مصرف این مکمل سریع‌ تر و قوی ‌تر می‌ شوید، بین تمرین‌ ها بهتر ریکاوری می ‌کنید و عملکرد خود را برای تناسب اندام بهبود می بخشید.

گین بولیک ۶۰۰۰ کیسه ای

گین بولیک ۶۰۰۰ کیسه ای یک پروتئین افزایش دهنده حجم بدن با کالری بالا است که حاوی پروتئین عضله ساز، کربوهیدرات، کراتین مونوهیدرات و مواد مغذی ضروری است. این مکمل تمام کالری مورد نیاز شما را با ترکیب مواد تشکیل دهنده مناسب فراهم می کند.

ویتامین ها و مواد معدنی به تقویت ایمنی کمک می کند و سوخت لازم را برای تمرینات شما فراهم می کند. این مکمل بدون قند افزودنی، بدون چربی ترانس است و برای بدنسازان، مربیان وزنه برداری، ورزشکاران، قهرمانان تناسب اندام و علاقه مندان به باشگاه مناسب است.

قیمت پودر گین بولیک
قیمت پودر گین بولیک

قیمت پودر گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ ۶۸۰۰ گرم

پودر گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ ۶۸۰۰ گرم یک گینر بسیار با کیفیت است. گینرها با تامین منبع متمرکز کالری، پروتئین و سایر مواد مغذی به افزایش وزن و رشد عضلات کمک می کنند. پروتئین، به ویژه، بلوک ساختمانی برای بافت عضلانی جدید و رشد و ترمیم عضلات است.

کربوهیدرات ها نیز مهم هستند، زیرا انرژی بدن را تامین می کنند و می توانند به جبران ذخایر گلیکوژن در عضلات بعد از ورزش کمک کنند. برای اینکه آنها موثر واقع شوند، گینرها باید همراه با یک رژیم غذایی متعادل و برنامه ورزشی منظم استفاده شوند.

مردم اغلب از گینر به عنوان پودر جایگزین غذا استفاده می کنند نه به عنوان افزودنی به رژیم فعلی خود. این یک اشتباه است زیرا آنها احتمالا برای رسیدن به کالری اضافی و در واقع افزایش وزن، به کالری اضافی همراه با غذای معمولی خود نیاز دارند. مزایای استفاده از پودر گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ عبارت است:

بهبود رشد و ریکاوری عضلات

گینرها می ‌توانند با تامین منبع غلیظ پروتئین و سایر مواد مغذی لازم برای عضله ‌سازی و ریکاوری، به رشد و ترمیم عضلات کمک کنند.

افزایش انرژی و استقامت

گینرها اغلب حاوی مقادیر زیادی کربوهیدرات هستند که انرژی بدن را تامین می کند و ذخایر گلیکوژن عضلانی را پس از ورزش دوباره پر می کند. این مکمل به بهبود استقامت و عملکرد بدنی کمک می کند و برای افرادی که چندین بار در روز تمرین می کنند یک مزیت بالقوه است.

گینرها می توانند راهی مناسب برای دریافت کالری، پروتئین و مواد مغذی اضافی باشند، به ویژه برای افرادی که برنامه های شلوغی دارند یا برای تامین نیازهای غذایی خود تنها از طریق غذا مشکل دارند. قیمت پودر گین بولیک ۶۰۰۰ الیمپ ۶۸۰۰ گرم با توجه به نوسانات بازار متغیر است. شما برای آگاهی از قیمت این مکمل می توانید به داروخانه ها مراجعه نمایید.

قیمت مکمل گینر

استفاده از گینر می‌ تواند راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش حجم و اندازه عضلات با افزایش سریع کالری دریافتی روزانه باشد. مهم است که به یاد داشته باشید که مصرف گینر رشد عضلات را افزایش می دهد. با اینحال فرد باید سخت و منظم تمرین کند. در غیر این صورت، فرد کالری زیادی مصرف می کند و در نتیجه چربی بدن افزایش می یابد. قیمت مکمل گینر بسته به برند و وزن بسته بندی آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت انواع مکمل گینر می توانید به سایت های فروش این محصولات یا داروخانه ها مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا