Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

آشنایی با فواید و قیمت خرید و فروش اسانس طالبی

اسانس طالبی رایحه ای خوشبو و مطبوع است که در محصولات خوراکی و غیر خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس طالبی سرشار از مواد مغذی است و فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد.

طالبی یک میوه تابستانی آب دار و شیرین است که برای روزهای گرم تابستان یک میوه آبرسان و خوشمزه است. این میوه را می توان به تنهایی و مخلوط  به صورت اسموتی یا همراه با بستنی مورد استفاده قرار دارد.

قیمت خرید و فروش اسانس طالبی در بازار بر اساس کیفیت و کشور تولید کننده متغیر است. قیمت خرید همچنین با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

کاربردهای اسانس طالبی

عطرمایه طالبی به صورت پودر یا مایع  در بازار موجود است و می توان از بوی شیرین و ملایم آن در بستنی ها ، آدامس ها ، ژله ها و بسیاری از خوراکی های دیگر استفاده کرد. این اسانس همچنین در تولید کرم ، لوسیون ، صابون مایع ، محصولات آرایشی و همچنین خوشبوکننده های هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

این اسانس خوراکی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آنرا از شرکت های تولید کننده یا وارد کننده که اقدام به فروش اسانس طالبی می کنند خریداری کرد.

از دیگر کاربردهای اسانس مایع طالبی می توان به استفاده از آن در نان و شیرینی ، بیسکویت ، انواع نوشیدنی ها ، آب نبات ، آدامس اشاره کرد.

اسانس پودری طالبی بیشتر در مکمل های بدنسازی ، ژله های پودری ، نوشیدنی ها و داروها مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با فواید و قیمت خرید و فروش اسانس طالبی
آشنایی با فواید و قیمت خرید و فروش اسانس طالبی

خواص اسانس طالبی برای سلامتی

طالبی یک میوه بسیار مغذی و سرشار از ویتامین  A ، بتاکاروتن، ویتامین  B1 ، ویتامین  B2 ، ویتامین B6، ویتامین  B9، ویتامین C و ویتامین K  و همچنین مینرال های پتاسیم، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و روی است. وجود این ریزمغذی ها برای حفظ سلامتی بدن بسیار مهم است و می توان با استفاده از عطرمایه طالبی از خواص آنها بهره مند شد. از دیگر خواص این میوه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

بهبود وضعیت بینایی

ویتامین  C ، زکسانتین و کاروتنوئید موجود در طالبی برای بهبود سلامتی چشم و کاهش ریسک ابتلا به آب مروارید  مفید هستند.

جلوگیری از آسم

طالبی منبع سرشاری از ویتامین  C و بتاکاروتن است و می تواند به کاهش ریسک ابتلا به آسم کمک کند.

پیشگیری از سرطان

طالبی حاوی مقدار قابل توجهی فولات است که به حفاظت اولیه از افرادی که در معرض ابتلا به سرطان هستند ، کمک می کند.

افزایش ایمنی بدن

وجود ویتامین C و A و بتاکاروتن در این میوه به مقابله با رادیکال های آزاد کمک می کند. همانطور که می دانید رادیکالهای آزاد مولکول های فعال و آسیب رسانی هستند که افزایش آنها در بدن باعث بیماریزایی می شود.

ویتامین A تولید گلبول های سفید را تحریک می کند و در نتیجه به از بین بردن باکتری ها، ویروس ها و دیگر مواد سمی یا بیگانه در بدن کمک خواهد کرد.

 تنظیم فشار خون

طالبی منبعی غنی از پتاسیم است که با شل کردن عروق به کاهش فشارخون کمک می کند و از این طریق ریسک ابتلا به بیماری های قلبی – عروقی را در بدن کاهش می دهد. علاوه بر این پتاسیم با افزایش جریان خون و اکسیژن به سمت مغز باعث افزایش حس آرامش می شود.

سم زدایی بدن

مواد الکترولیت موجود در این میوه و اسانس آن باعث سم زدایی بدن شده و به تسکین مشکلات گوارشی مانند نفخ یا ورم در بدن کمک می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا