Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

روش استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی

کلر یکی از ترکیبات شیمیایی پرکاربرد برای حفظ پاکیزگی و ایمنی آب استخر است.

روش های مختلفی برای افزودن کلر به آب استخر وجود دارد که یکی از بهترین آنها کلرزن خطی است. کلرزن خطی برای انتشار کلر در آب به صورت اندازه گیری شده استفاده می شود و ضدعفونی آب استخر را به بهترین شکل انجام می دهد. اگرچه این تجهیزات هزینه بالاتری به صاحبان استخر تحمیل می کنند اما ارزش آن را دارند زیرا به تنظیم یکنواخت سطح کلر در استخر کمک می کنند. آب استخر در صورت عدم ضدعفونی منبعی از قارچ، باکتری ها و جلبک هایی خواهد شد که هم از نظر بصری استخر را تحت تاثیر قرار می دهد و هم اینکه سلامت شناگران را با خطر مواجه خواهد کرد. بنابراین استفاده از کلر و سایر مواد شیمیایی برای حفظ سلامت و ضدعفونی آب کاملا ضروری است.

کلرزنی استخر یک امر ضروری برای حفظ سلامت آب است و می توان به روش های مختلفی آن را انجام داد. قرص کلر یکی از انواع کلر موجود است که برای کلرزنی استخر به راحتی می توانید آن را در کلرزن خطری قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. کلرزنی با سایر تجهیزات و به صورت دستی نیز صورت می گیرد اما هیچ یک از این روش ها نمی توانند مقدار دقیق کلر را وارد آب استخر کنند.

روش استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی
روش استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی

چگونه از قرص کلر در کلرزن خطی استفاده کنیم؟

کلرزن خطی یکی از تجهیزاتی است که مقدار کلر مورد نیاز را به صورت اتوماتیک به آب اضافه می کند. این وسیله در لوله برگشت آب نصب می شود و وقتی آب از آن عبور می کند کلر وارد آب می شود. بر اساس حجم دستگاه شما می توانید تعداد متفاوتی قرص کلر را در آن قرار دهید. شما می توانید با استفاده صفحه نمایش لمسی مقدار کلر مورد نیاز را وارد آب کند. بنابراین زحمت شما برای اندازه گیری کلر و ریختن آن در آب استخر کم خواهد شد. با اینحال شما باید همیشه سطح کلر و سایر ترکیبات شیمیایی موجود در استخر را به صورت هفتگی بررسی نمایید تا از ایمنی آب برای شناگران اطمینان حاصل شود.

با استفاده از این دستگاه می توانید از ضدعفونی صحیح آب اطمینان حاصل کنید و با خیال راحت از شنا در استخر خود لذت ببرید. فقط کافی است قرص های کلر با کیفیتی تهیه کنید که بهترین نوع آن قرص آکواپول آمریکایی است. کلرزن خطی به شکل In Line و Off Line موجود است بنابراین شما می توانید هر یک را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. استفاده از قرص کلر در کلرزن خطی بسیار ساده است و فقط کافی است ظرفیت آن را مورد توجه قرار دهید.

برای خرید این تجهیزات ارزشمند می توانید آنها را از فروشگاه های لوازم جانبی استخر تهیه کنید یا به صورت اینترنتی آنها را سفارش دهید. دستگاه کلرزن خطی توسط شرکت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و ظرفیت های مختلفی دارد. شما بر اساس اندازه استخر خود می توانید هر یک از آنها خریداری کرده و در استخر خود نصب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا