Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

سرریز استخر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سرریز استخرها ظرافت معماری کلی فضای باز را برای شما به ارمغان می آورند.

استخر سرریز که به عنوان استخر بی نهایت یا استخر لبه منفی نیز شناخته می شود، یک طرح استخر شنا خیره کننده از نظر بصری چشمگیر است که توهم امتداد آب تا افق را ایجاد می کند. در یک استخر سرریز، سطح آب به طور عمدی طوری طراحی شده است که از یک یا چند لبه سرریز کند و یک انتقال بدون درز بین استخر و محیط اطراف آن ایجاد کند.

استخرهای سرریز اغلب به دلیل زیبایی دراماتیک خود مورد توجه قرار می گیرند، زیرا به نظر می رسد آب با چشم انداز، اقیانوس یا خط افق ادغام می شود و در نتیجه اثری اثیری و مسحورکننده ایجاد می کند. این استخرها به ویژه برای املاکی با مناظری که مشرف به اقیانوس ها، دریاچه ها یا مناظر شهری هستند استفاده می شود.

مزایای سرریز استخر چیست؟

استخر سرریز گزینه لوکس تری برای خانه ها است. این فناوری بر اساس اصل سرریز آب به کانال های محیطی کار می کند. سپس این آب به یک مخزن ذخیره تخلیه می شود که آب از آن توسط یک پمپ به داخل سیستم فیلتراسیون کشیده می شود. سپس آب تصفیه شده از طریق نازل ها به استخر بازگردانده می شود. مزیت این نوع طراحی استثنایی به دلیل سطح بالای آب و همچنین تخلیه بهتر ناخالصی ها در اطراف محیط و تخلیه خودکار آب است. الزامات نصب بالاتر و نیاز به نصب مخزن ذخیره، مالیات لازم برای این تجربه زیبایی شناختی فوق العاده است. شما مانند سایر استخرها باید برای ضدعفونی آب از قرص کلر یا سایر مواد شیمیایی استفاده کنید.

سرریز استخر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
سرریز استخر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های سرریز استخر

ویژگی خاص استخرهای سرریز این است که به گونه ای طراحی شده اند که آب از لبه های یک یا چند طرف استخر عبور کند. بنابراین، هیچ مقابله یا کفگیر در این طرف ها وجود ندارد. یک مخزن یا مخزن بافر در زیر برای جمع آوری آب نصب شده است. سپس آب استخر از طریق یک پمپ سرریز و یک سیستم فیلتراسیون بهینه به استخر فرستاده می شود و از نازل های تخلیه و برگشت پایین عبور می کند. انواع مختلفی از استخرهای سرریز وجود دارد:

حوضچه سرریز جزئی: آب در یک یا دو طرف استخر سرریز می‌کند و وقتی از طرف مقابل نگاه می‌کنید این تصور را ایجاد می‌کند که در افق جریان دارد. این رایج ترین و محبوب ترین نسخه است.

سرریز کامل یا استخر آینه ای: استخر به طور کامل توسط فرورفتگی ها یا مخازن بافر احاطه شده است تا جلوه بصری صاف و چشمگیری داشته باشد. استخر را می توان با یک عرشه از چهار طرف یا فقط از یک یا دو طرف احاطه کرد تا جلوه ها را تغییر دهد.

سیستم ایمنی سرریز استخر

چندین سیستم برای ایمن سازی استخر سرریز وجود دارد. شما می توانید یک سیستم را نصب کنید یا چندین سیستم مکمل را برای اطمینان از ایمنی مطلوب انتخاب کنید. برای انتخاب مناسب ترین سیستم(ها) با نیازها و استخر خود، باید به چند معیار توجه کنید:

محیط: سیستم باید با محدودیت های اعمال شده توسط زمین، مانند خود حوضچه سرریز مناسب باشد.

زیبایی شناسی: برخی از سیستم های ایمنی استخر سرریز محتاطانه تر از سایرین هستند و برخی از آنها را می توان برای مطابقت با معیارهای زیبایی شناختی شما سفارشی کرد.

بودجه: قیمت ها با توجه به نوع سیستم ایمنی استخر انتخاب شده متفاوت است.

قانون: برای رعایت قوانین و مقررات مربوط به استخرهای حفر شده و داخل زمین، باید مطمئن شوید که سیستم ایمنی شما به درستی مطابقت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا