Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

انواع استخر شنا کدامند؟

انواع استخر شنا اکنون به راحتی قابل ساخت است. استخرهای داخل زمین اغلب محبوب ترین نوع استخر هستند.

آنها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند و تقریباً در هر مکانی قابل نصب هستند. وینیل، بتن، استخرهای فایبر گلاس و سایر مواد خاص همگی برای ساخت استخر در زمین استفاده می شوند. چه به دنبال یک استخر سرپوشیده باشید، چه به دنبال یک استخر با لبه بی نهایت برای جلوه بصری خیره کننده، یا یک استخر شنای معمولی که به طور یکپارچه با چشم انداز باغ شما ترکیب شود، می توانید از این استخرها استفاده نمایید. شما باید مقاومت این استخرها در برابر مواد شیمیایی مانند پودر کلر را نیز هنگام انتخاب مورد نظر قرار دهید.

انواع استخر شنا

استخر شنا یک محل تفریحی عالی و خصوصی برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد. شما می توانید در آن تفریح کنید، ریلکس کنید و از مزایای سلامتی آن با ورزش در آب استفاده نمایید. در حال حاضر انواع استخر شنا به راحتی بر اساس ترجیحات شما قابل طراحی و ساخت است. برخی از اصلی ترین استخرهای شنا در ادامه شرح داده شده است.

انواع استخر شنا کدامند؟
انواع استخر شنا کدامند؟

استخرهای پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته یک تکه نصب کم هزینه، سریع و آسان را با حداقل اختلال در باغ شما ارائه می دهند. اکثر این استخرهای شنای معمولی بسیار قوی، سبک و بادوام هستند.

استخرهای لوکس درون زمینی

برای کسانی که به دنبال یک تجربه واقعاً مجلل هستند، استخرهای لوکس را با طراحی سفارشی مناسب است. اینها را می توان با نیازهای خاص شما، از جمله اندازه، شکل، عمق و ویژگی های اضافی مانند آبشار یا جت شنا تنظیم کرد.

استخرهای بلوک و آستر

اگر به دنبال استخری با کارایی بالا هستید که برای لذت بردن در تمام طول سال طراحی شده باشد، ما استخرهای ورزشی را پیشنهاد می دهیم. اینها برای علاقه مندان به شنا و تناسب اندام که می خواهند بیشترین بهره را از استخر خود در خانه ببرند ایده آل هستند.

استخرهای روی زمین

استخرهای روی زمین راه حل مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند که برای افرادی که بودجه کمی دارند یا محدودیت فضا دارند عالی است. آنها همچنین قابل حمل هستند و به شما امکان می دهند در صورت نقل مکان به خانه استخر خود را با خود ببرید.

استخرهای ورزشی

استخرهای ورزشی برای علاقه مندان به شنا و تناسب اندام که می خواهند بیشترین بهره را از استخر خود در خانه ببرند ایده آل هستند. آنها دارای یک ژنراتور جریان مخالف، تردمیل زیر آب، یا جت های شنا و همچنین ویژگی های دیگری هستند که هم شنای آرام و هم ورزش شدید را تسهیل می کند.

استخرها و اسپاهای تجاری

استخرهای تجاری برای عملیات در مقیاس بزرگ مانند مدارس شنا، باشگاه های شنای رقابتی و استخرهای سرپوشیده در مراکز تفریحی مناسب هستند. این استخرها برای پاسخگویی به نیازهای شناگران و ورزشکاران مختلف طراحی شده اند.

نیازها و ترجیحات هر مشتری برای ساخت استخر منحصر به فرد است. بنابراین مشاوره و راهنمایی های تخصصی می توانید استخر شنای مناسب برای خانه خود را انتخاب کنید. انواع استخر شنا را بر اساس مساحت محل و همچنین شرایط آب و هوایی می توان در حال حاضر انتخاب کرد. اگر حیاط خلوت شما خیلی کوچک است می توانید از استخرهای رو زمینی استفاده کنید. اگر محدودیتی در مساحت ندارید دست شما برای انتخاب انواع استخر به صورت سفارشی کاملا باز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا