Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیعمومی

قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن

یکی از علل عمده لاغری و کاهش وزن در افراد، نداشتن میل طبیعی به غذا خوردن است. بسیاری از افراد پس از خوردن میزان کمی از غذا یا هر ماده خوراکی دیگر، دچار سردرد، تشنگی یا حالت تهوع، قبل یا بعد از مصرف غذا می شوند. این حالت از بی اشتهایی، طبیعی نیست. نوعی اختلال است که نیاز به درمان و رسیدگی دارد. ادامه دار بودن این عارضه، می تواند بدن را دچار کمبود های زیادی کند و سلامت عمومی فرد را به مخاطره بیندازد. قرص شيکوريدين (Chicoridin Herbal Coated Tab) به عنوان مکمل گياهي اشتها آور براي رفع بي اشتهايي و افزايش وزن مورد استفاده قرار مي گيرد.

از این رو، امروزه برای مقابله با این عارضه، دارو ها و مکمل های اشتها آور زیادی، تولید می شود. این مکمل ها علاوه بر افزایش اشتها، به رفع نیاز های بدن و حفظ متابولیسم طبیعی آن نیز کمک می نمایند. قرص شیکوریدین، یکی از همین داروها ست که با کاهش میزان قند خون، به افزایش وزن از طریق افزایش اشتها کمک می کند. در ادامه این مقاله از نشريه جهان شيمي فيزيک، به ترکیبات، نحوه مصرف، موارد مصرف و منع مصرف و موضوعاتی از این قبیل درباره قرص شیکوریدین اشاره می کنیم.

در همين نشريه چندين مقاله با موضوع مکمل ها، پودرها و قرص هاي چاقي صورت و بدن منتشر شده است. قرص چاقی صورت و بدن اونیکس، قرص چاقی جی فست اکستریم، خواص قرص چاقی صورت و بدن پوما، قرص چاقی فت فکت، پودر سوپر پلنت ویت گینر، پودر چاق کننده مسمن، خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار، قرص سلن پلاس و قرص سلنيوم از جمله اين پودر ها و قرص ها هستند. لطفا با ما همراه باشيد.

قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن
قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن

قرص شیکوریدین براي چیست

قرص شیکوریدین، یک مکمل گیاهی اشتها آور، با پایه گیاهی و ترکیبات معدنی است. این قرص حاوی عصاره دانه شنبلبه، ریشه کاسنی و اسانس رازیانه است. این قرص برای افرادی که دچار لاغری شدید هستند یا بی اشتهایی مداوم دارند، گزینه مناسبی است. قرص شیکوریدین به برطرف کردن ضعف عمومی بدن کمک می کند. در افرادی که در دوران نقاهت بیماری هستند و یا سالمندان جهت بازیافتن توانایی جسمی، قرص شیکوریدین می تواند کمک کننده باشد. مواد مغذی موجود در این قرص، موجب سوخت و ساز مواد قندی در بدن می شوند. به موجب کاهش میزان قند خون، بدن اشتهای از دست رفته خود را بدست می آورد و احساس گرسنگی ایجاد می شود.

درباره ترکیبات این قرص بهتر است بدانید ریشه کاسنی، علاوه بر داشتن مواد قندی کافی و املاح معدنی، از ویتامین های گروه بی، ویتامین سی، کا، کلسیم، منیزیم، مس، پتاسیم، منگنز، سدیم، ترکیبات فسفره همچون لسیتین و ترکیبات ازته مانند کولین نیز، برخوردار است. عصاره رازیانه، حاوی حدود شصت درصد آنتول، فنکون، پینن، فلاندرن و مقداري انیس آلئید است.

قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن
قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن

قرص شیکوریدین چند روزه چاق می کند؟

کم اشتهایی و لاغری افراد دلالیل مختلفی دارد. گاهی ممکن است این کم اشتهایی، از عوارض مصرف داروی خاصی باشد. از این جهت بهتر است قبل از مصرف داروهای اشتها آورر، با پزشک خود مشورت نمایید تا نا خودآگاه دچار مشکلات و عوارض جانبی یا تداخلات دارویی نشوید.

میزان افزایش وزن افراد در دوره مصرف این دارو، به عوامل زیادی بستگی دارد. سن افراد و دلیل تجویز این دارو و مقدار مصرف، در تاثیرگذاری آن موثر است. بطور کلی، فرد پس از مصرف منظم این دارو (سه بار در روز) به مدت حدود دو ماه، می تواند اثرات افزایش وزن را در خود ببیند. مصرف این محصول، یک چاقی یکنواخت در تمامی اعضای بدن ایجاد می کند.

قرص شیکوریدین برای مردان

مصرف این قرص در زنان ( به جز دوران بارداری و شیردهی ) و مردان، منعی ندارد. اما به هیچ وجه، مناسب مصرف کودکان نیست. قرص شیکوریدین، یک مکمل غذایی مناسب برای ورزشکاران، سالمندان، افراد دارای نقاهت های بیماری محسوب می شود. قرص شیکوردین، به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی ویژه، می تواند کمبود ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن را جبران نماید.

طریقه مصرف قرص شیکوریدین

قرص شیکوریدین، یکی از مکمل های افزایش وزن است و باعث بالا بردن اشتها می شود. در طول مصرف این قرص توصیه می شود که غذاهای مفید و پر کالری میل نمایید. بطور معمول، میزان مصرف این قرص، سه مرتبه در روز است. بهتر است نیم ساعت قبل از صرف غذا، خورده شود. به طور متوسط، بین چهار تا هشت هفته، طول دوره مصرف این دارو و اثرگذاری آن، زمان می برد.

عوارض قرص شیکوریدین

درباره عوارض جانبی این مکمل، به طور مشخص، موردی گزارش نشده است. اگر همراه داروهای کاهش قند خون مصرف می شود، به اثر سینرژیک آن توجه شود. مادران شیرده و زنان باردار از مصرف این محصول، خود داری کنند. اگر زودتر از پایان طول دوره درمان، تصمیم به قطع کردن دارو داشتید، به طور ناگهانی، مصرف آن را متوقف نکنید و بصورت تدریجی قطع نمایید.

در صورتی که یک وعده، مصرف دارو را فراموش کردید، از مصرف مضاعف آن در وعده بعد خودداری کنید. هر گونه تغییری در روند کاهش یا افزایش این مکمل، ممکن است باعث ایجاد واکنش در بدن شود. بهتر است قبل از مصرف، با پزشک متخصص، مشورت کنید.

عوارض قرص شیکوریدین چاق می کنه

یکی از بارزترین تاثیرات قرص شیکوریدین، کمک به افزایش اشتها و بالا رفتن وزن است. بدن برخی از افراد، به دلیل ترشح کمتر غدد چاقی، بایستی این مواد را از طریق مصرف مکمل ها تامین کند. چاقی حاصل از مصرف این قرص، در صورتیکه تحت کنترل پزشک و اصولی صورت پذیرد، چاقی مفرط نخواهد بود. بلکه به صورت یکنواخت و طبیعی، بدن به افزایش وزن نرمال خواهد رسید.

 

آیا قرص شیکوریدین باعث جوش صورت می شود؟

مصرف قرص شیکوریدین، ترشح صفرا در بدن، و دفع آن را افزایش می دهد. کمبود های غذایی و املاح مورد نیاز بدن را که از طریق مصرف غذای روزانه، به دلایل مختلف، جذب نشده است را تامین می کند.

رابطه مستقیمی بین خوردن این دارو و ایجاد جوش در صورت، وجود ندارد. اما در مواردی مشاهده شده که امکان دارد این اتفاق بیفتد. ممکن است بدن برخی از افراد، به ترکیبات گیاهی موجود در این محصول، به این صورت واکنش نشان دهد. اما بطور کلی از مصرف قرص شیکوریدین، عوارض خاصی به ثبت نرسیده است.

قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن
قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن

آیا قرص شیکوریدین خواب آور است؟

با توجه به موارد مصرف و ويژگي هاي ترکيبات گياهي اين محصول نمي تواند خواب آور باشد. با اين وجود اگر بخواهيم درباره موارد مصرف قرص شيکوريدين صحبت کنيم، مي توان ويژگي هاي زير را نام برد:

از بين بردن بی اشتهایی

تقويت بدن

برطرف کردن ضعف های عمومی

افزایش سریع وزن

قرص شیکوریدین از کجا بخریم

با توجه به اینکه، تبلیغات کاذب و فروشنده های داروها، در دنیای واقعی و مجازی افزایش یافته اند. توصیه می شود حدالامکان، این مکمل را از داروخانه های معتبر سراسر کشور تهیه نمایید. برخی داروخانه ها، امکان فروش آنلاین محصولات را به قیمت واقعی، فراهم کرده اند. شما می توانید با اطمینان از برچسب اصالت کالا، و اطمینان از معتبر بودن سایت، یک خرید آنلاین موفق داشته باشید.

قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن
قرص شيکوريدين براي چاقي چيست؟ عوارض و قيمت آن

قیمت قرص شیکوریدین برای چاقی

قرص شیکوریدین، یک قرص تقویت کننده اشتها و افزایش وزن ایرانی است. این محصول، به صورت پنجاه عددی، در جعبه هایی حاوی پنج ورق ده عددی از قرص های روکش دار، بسته بندی می شود. این محصول در حال حاضر، با قیمتی بین ۲۰.۰۰۰ تومان تا ۴۰.۰۰۰ تومان، متغیر فروخته می شود.

قیمت قرص شیکوریدین خارجی

قرص شیکوریدین، یک مکمل افزایش وزن تولید داخل است. توليدات داخل به لحاظ قيمتي نگراني هاي نوسانات نرخ ارز را ندارند. این محصول نيز توسط مجتمع صنایع دینه ایران، تولید و به بازار مصرف، عرضه می شود. برای افزایش وزن و مقابله با لاغری، محصولات خارجی زیادی نیز وجود دارند. ممکن است تمامی این محصولات در داخل کشور ما، قابل دسترسی نباشند. قبل از خرید محصولات خارجی، از سلامت محصول و عوارض حاصل از مصرف آن، مطمئن شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا