Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سیترات سدیم | کاربرد سدیم سیترات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سیترات سدیم و موارد مصرف گوناگون آن است.

واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت

همچنین اگر تصمیم به خرید سیترات سدیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سیترات سدیم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی سیترات سدیم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سیترات سدیم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سیترات سدیم به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش سیترات سدیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سیترات سدیم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سدیم سیترات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سیترات سدیم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سیترات سدیم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سیترات سدیم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سیترات سدیم نمک سدیم اسید سیتریک با فرمول شیمیایی Na3C6H5O7 و طعم ترش است. سیترات سدیم که تری سدیم سیترات نیز نامیده می شود یک پودر سفید با بلورهای سفید رنگ است که در هوای مرطوب به آرامی آب می شود.

در آب حل می شود ولی در الکل نامحلول است و در پزشکی به عنوان ماده قلیایی کننده و برای درمان اسیدوز متابولیک استفاده می شود. اسید سیتریک و سدیم سیترات هر دو عامل قلیایی ساز هستند.

ترکیبی از اسید سیتریک و این ترکیب برای جلوگیری از نقرس، سنگ کلیه یا اسیدوز متابولیک در افرادی که مشکلات کلیوی دارند استفاده می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

روش تولید سیترات سدیم

این ماده پرکاربرد از طریق فرآیند خنثی سازی اسید سیتریک با هیدروکسید سدیم تولید می شود که به طور طبیعی در بسیاری از میوه ها و مواد غذایی صورت می گیرد. یکی دیگر از روش های تولید این ماده تخمیر مخمرها و با روش جداسازی حلال است. در مقیاس صنعتی و انبوه تولید این ترکیب از طریق فرایند تخمیر انجام می ‌شود. این ماده در بسته بندی های ۲۵ کیلویی با درصد خلوص ۹۹% به بازار عرضه می شود.

کاربرد سیترات سدیم در صنایع مختلف

در این بخش از مقاله به بررسی موارد کاربرد سیترات سدیم در صنایع مختلف می پردازیم.

خرید سیترات سدیم در صنایع پزشکی

این ترکیب در پزشکی برای اسیدی شدن ادرار استفاده می شود. ادراری که کمی اسیدی است به کلیه ها کمک می کند تا از اسید اوریک خلاص شوند و به جلوگیری از نقرس و انواع خاصی از سنگ کلیه (اورات) کمک می کند. این ترکیب همچنین می تواند از بروز برخی مشکلات متابولیکی (اسیدوز) ناشی از بیماری کلیه، پیشگیری و آنرا درمان کند.

اسید سیتریک و نمک های سیترات (که حاوی پتاسیم و سدیم هستند) متعلق به دسته ای از داروها هستند که به عنوان قلیایی کننده های ادرار شناخته می شوند. از آنجا که برخی شرایط شما را ملزم به محدود کردن مصرف پتاسیم و سدیم می کند، ممکن است انتخاب آنها توسط پزشک به میزان پتاسیم و سدیم شما بستگی داشته باشد.

 

مواد شیمیایی مرتبط با سدیم سیترات

 

کاربرد تری سدیم سیترات در صنایع غذایی

این ترکیب طور گسترده ای به عنوان تنظیم کننده اسیدیته و نگهدارنده در صنایع غذایی استفاده می شود. سدیم سیترات به عنوان تنظیم کننده اسیدیته در کیک و مرباها، در سوسیس برای بهبود طعم و به عنوان بافر کننده در تولید نوشابه های گاز دار استفاده می شود.

این ماده برای تنظیم اسیدیته در ژله ها و به عنوان بهبود دهنده طعم در بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. سدیم سیترات در نقش امولسیفایر در آبمیوه، لبنیات و بستنی نیز کاربرد دارد.

علاوه بر این به عنوان پف کننده در خامه و به عنوان امولسیون کننده در پنیرهای فرآوری شده کاربرد دارد و به عنوان یک نگهدارنده برای جلوگیری از کپک در میوه و سبزیجات استفاده می شود.

سیترات سدیم چیست و چه کاربردهایی دارد؟
سیترات سدیم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد سدیم سیترات در سایر صنایع

این نرکیب به عنوان پاک کننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان ماده شوینده سازگار با محیط زیست جایگزینی مناسب برای تری سدیم فسفات است. این ترکیب در مواد شوینده برای بهبود اثر شستشو و در بتن برای بهبود خواص مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد سدیم سیترات صنایع آرایشی – بهداشتی

این ترکیب در تمام انواع محصولات آرایشی، محصولات کودک، محصولات حمام، صابون ها و مواد شوینده، رنگ مو و محصولات مراقبت از مو و پوست استفاده می شود. تولید کنندگان لوازم آرایشی با استفاده از این ترکیب PH فرمولاسيون مورد نظر خود را تنظیم کنند تا باعث تحریک پوست نشوند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سیترات سدیم

نام ماده سیترات سدیم (Sodium citrate)
فرمول مولکولی Na3C6H5O7
جرم مولکولی ۱.۷ g/cm³
چگالی (دانسیته) ۱.۴۴ g/cm³
نقطه ذوب ۳۰۰ °C
نقطه جوش ۳۰۹.۶ °C
انحلال‌پذیری در آب ۴۲.۵ g/100 ml (25 °C)

ایمنی سیترات سدیم

برای حفظ ایمنی هنگام کار کردن با این ترکیب باید از استنشاق گرد و غبار، تماس با چشم و تماس طولانی مدت آن با پوست خودداری کرد و با استفاده از وسایل حفاظتی مناسب از تماس مستقیم با آن پیشگیری کرد.

کاربرد ضد انعقاد سیترات سدیم

سیترات سدیم به عنوان یک ماده ضد انعقاد در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده به نسبت ۱ به ۹ برای جلوگیری از انعقاد خون در آزمایشگاه استفاده می شود. این ترکیب با کلسیم مخلوط شده و با تشکیل سیترات کلسیم مانع از انعقاد خون می شود.از این ترکیب به عنوان دارو برای مقابله با لخته شدن در بیماران استفاده می شود.

از این خاصیت در صنایع غذایی و خصوصا در فرآیند پنیرسازی استفاده می شود. این ترکیب با اتصال به یونهای مختلف و ایجاد هیدروکلوئیدها مانع از ایجاد ژل می شود. این ترکیب شیمیایی به عنوان نگهدارنده، امولسیفایر، تنظیم کننده اسیدیته و ترشح کننده کلسیم کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارد.

فروش سیترات سدیم ضد انعقاد

سیترات سدیم ضد انعقاد یک ماده بسیار پرکاربرد در هماتولوژی است. از این ترکیب در نمونه گیری ها استفاده می شود تا از لخته شدن خون جلوگیری کند. این ترکیب سابقه طولانی مدتی در تثبیت خون و فرآورده های خونی دارد. برخی از لوله های آزمایشگاهی آغشته به این ماده هستند و خون را به مدت طولانی برای آزمایشات بالینی بدون ایجاد لخته حفظ می کنند.

پرسش های رایج در مورد سیترات سدیم

قیمت سیترات سدیم در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش سیترات سدیم به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت سیترات سدیم می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

نقش سیترات سدیم در پنیر پیتزا

این ترکیب کاربرد وسیعی در صنایع غذایی دارد و به عنوان یک بافر کننده از تغییرات شدید پی اچ جلوگیری می کند. این ترکیب به عنوان یک اسید ضعیف در تولید ماست و پنیر مورد استفاده قرار می گیرد. در فرآیند تولید پنیر پیتزا نیز از این ماده برای بهبود کیفیت و افزایش ماندگاری استفاده می شود.

خرید محلول سدیم سیترات

محلول سدیم سیترات را می توانید با درصدهای مختلف تهیه نمایید. این ترکیب در ۲۵ درجه سانتی گراد ۵۷ گرم در ۱۰۰ میلی لیتر در آب حل می شود. شما برای تهیه محلول های سیترات سدیم با درصدهای مختلف می توانید این ماده را وزن کرده و در آب حل کنید. مونو سیترات سدیم، سیترات دی سدیم و تری سدیم سیترات انواع این ماده شیمیایی هستند که معمولا به شکل گرانول سفید موجود هستند.

روش تولید سیترات سدیم

این ترکیب نمک اسید سیتریک است و طی فرآیند خنثی سازی اسید سیتریک با هیدروکسید سدیم تولید می شود. همچنین می توان آن را از تخمیر مخمرها و با روش جداسازی حلال تولید کرد. فرایند تخمیر در مقیاس بالا در صنایع انجام می ‌شود و حجم عمده این ماده کاربرد از این طریق تولید می شود.

قیمت سیترات سدیم

قیمت خرید و فروش سیترات سدیم برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سیترات سدیم نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد سیترات سدیم نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سیترات سدیم است.

فروش ‌سیترات سدیم

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش سیترات سدیم از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سیترات سدیم در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت فروش سیترات سدیم انساین ENSIGN

سیترات سدیم انساین ENSIGN که به عنوان تری سدیم سیترات نیز شناخته می شود، نمک سدیم اسید سیتریک است و مانند اسید سیتریک، طعم ترش و همچنین مانند سایر نمک ها طعم شور دارد. در صنعت داروسازی از آن برای کنترل pH استفاده می شود و می تواند به عنوان یک عامل قلیایی، عامل بافر، امولسیفایر، عامل جداکننده، ادرارآور و خلط آور استفاده شود. همچنین به عنوان یک ضد انعقاد برای خروج خون در صنعت پزشکی به کار برده می شود.

قیمت خرید سیترات سدیم جین هی (جین هه)

سیترات سدیم جین هی به صورت کریستال های سفید و دانه ای یا به صورت پودر کریستالی سفید رنگ با طعم مطبوع و شور تولید و به بازار عرضه می شود. این ماده در هوای مرطوب کمی رقیق است، آزادانه در آب حل می شود و عملاً در اتانول (۹۶%) نامحلول است. این ماده بطور گسترده در صنایع مختلف و کاربردهای متفاوت استفاده می شود. تولید کنندگان لوازم آرایشی از سیترات سدیم برای تنظیم اسیدیته محصول استفاده می کنند. این ترکیب کاملاً زیست تخریب پذیر است و می توان آن را با زباله های معمولی یا فاضلاب بدون نگرانی دفع کرد.

خرید سیترات سدیم چینی

سیترات سدیم چینی به عنوان یک داروی ترکیبی در صنعت داروسازی به کاهش اسیدی شدن ادرار کمک می کند. این دارو گاهی اوقات قلیایی کننده ادرار نیز نامیده می شود. این ماده ظاهری سفید دارد و به صورت پودر کریستالی یا کریستال های دانه ای است و در آب محلول است و در تماس با هوای مرطوب رقیق می شود. این ترکیب در الکل نامحلول است و طعم ترش مانند اسید سیتریک دارد. سدیم چینی کاربردهای عمده ای در صنعت غذا و نوشیدنی، مراقبت های بهداشتی و سایر موارد صنعتی دارد. البته بیشترین کاربرد آن در محصولات غذایی و پزشکی و دارویی است.

قیمت سیترات سدیم مارک کانبو (کامبو)

سیترات سدیم مارک کانبو به عنوان یک اسید آلی به صورت کریستال های بی رنگ یا پودر سفید و معمولاً به عنوان دی هیدرات تری سدیم سیترات کریستالی و سفید به صورت تجاری به بازار عرضه می شود. این ماده به طور گسترده ای به عنوان نگهدارنده مواد غذایی، ضد انعقاد خون ذخیره شده و قلیایی کننده ادرار برای خلاص شدن از شر سنگ کلیه استفاده می شود. این ترکیب اغلب به عنوان تنظیم کننده pH و نرم کننده آب استفاده می شود و همچنین معمولاً برای کنترل اسیدیته در مواد غذایی و محصولات پزشکی به کار برده می شود.

فروش سیترات سدیم تی تی سی ای TTCA

سیترات سدیم تی تی سی ای TTCA به طور کلی به عنوان ماده ایمن شناخته شده است. این ترکیب در محصولات مراقبت مو و در محصولات آرایشی و بهداشتی نیز کاربرد دارد. مطالعات به طور معمول نشان می‌دهند که این ماده محرک یا حساس ‌کننده پوست نیست به همین دلیل بطور گسترده در صنایع آرایشی و مراقبتی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین در فرآوری مواد غذایی به عنوان عامل امولسیون کننده، عامل کنترل pH، عامل کنترل رنگ، عامل طعم دهنده و اصلاح کننده استفاده می شود و همراه با مشتقات آسکوربات یا اریتوربات نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید سیترات سدیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سیترات سدیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سیترات سدیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سدیم سیترات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سیترات سدیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳۷ دیدگاه ها

  1. بازتاب: هر آنچه باید در مورد محلول سدیم سیترات
  2. سلام
    تو تهران کجا هست که برای خرید تری سدیم سیترات به اونجا مراجعه کنم؟
    آیا فروش مواد شیمیایی نیاز به مجوز یا صلاحیت خاصی هست؟ به هر حال دقت و تخصص در حوزه مواد شیمیایی بسیار مهم و شایان توجه هست

  3. ما از سدیم سیترات در خط تولید سوسیس و کالباس استفاده می کنیم.
    سوالی که داشتم
    تری سدیم سیترات ایرانی کیفیت بهتری داره یا خارجی؟
    چون قیمت نمونه ایرانی از خارجی اروزن تره ؛ من دچار تردید شدم .

    ممنون از سایت خوب جهان شیمیی بابت مطالب خوب و مفیدتون

  4. آیا به جز آنالیز تری سدیم سیترات ، راه دیگری برای فهمیدن کیفیت و مرغوبیت سدیم سیترات وجود داره؟
    کیفیت تری سدیم سیترات ایرانی به اندازه مشابه خارجی هست که در صورت نیاز جایگزین بشه؟

  5. ببخشید یه سوال داشتم

    تری سدیم سیترات دوآبه کاربردهای زیاد صنعتی و خوراکی داره ، حالا سوال من اینه که این ماده شیمیایی که کیک و مربا و خمیر پیتزا و… استفاده میشه ؛ خطرناک نیست؟
    میزان مصرف مجازش چقدر هست؟

    آیا سازمان یا نهادی هست که به این موارد نظارت داشته باشه؟

  6. من فشار خون بالا دارم ، به دلیل التهاب مثانه خفیف؛ پزشک متخصص “قرص سیترات سدیم” را برای قلیایی کردن ادرار برام تجویز کرده

    متاسفانه در مورد فشار خون بالای خودم فراموش کردم به دکتر چیزی بگم، آیا موارد منع مصرف یا احتیاط مصرف قرص سیترات سدیم برای من وجود داره؟

    در مورد چگونگی مصرفش هم توضیح بدید.

  7. در مورد محلول سدیم سیترات دو سوال مهم از شما داشتم

    اول اینکه، تفاوت محلول سدیم سیترات با قرص سدیم سیترات به لحاظ کاربردی چیه؟
    و دوم اینکه تفاوت انواع محلول سدیم سیترات؛ مونو سیترات سدیم، سیترات دی سدیم و تری سدیم سیترات به لحاظ ویژگی و کاربردی چگونه است؟

  8. شما کاربرد ضد انعقاد سیترات سدیم رو به خوبی شرح و بسط دادید؛

    من در آزمایشگاه کار می کنم و ما از تامین کننده قبلی تجهیزات آزمایشگاهی رضایت چندانی نداریم مثلا لوله غیر وکیوم PT-PTT آغشته به سیترات سدیم که آخرین بار خریداری کردیم از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، اگر امکان معرفی تامین کننده مناسب تجهیزات آزمایشگاهی دارید؛ لطفا معرفی کنید تا به مسئول خرید آزمایشگاه اعلام کنم.

  9. من در ماه سوم بارداری هستم؛
    آگاهی از مضرات سیترات سدیم هم برام جالب و هم نگران کننده هست،
    چون قصد دارم یک رژیم غذایی کاملا سالم در این دوران برای خودم فراهم کنم و هم از مشاوره پزشک و سایت های خوبی مثل سایت شما استفاده کنم؛

    ممکن هست درباره مضرات سیترات سدیم و اینمه در چه فرآورده هایی وجود داره، توضیح مختصری بدید؟

  10. ما یک شرکت دارویی دانش بنیان هستیم که به دنبال خرید سیترات سدیم از فروشنده معتبر می باشیم

    تامین کننده سیترات سدیم مدنظر ما بهتر است واردکننده سیترات سدیم هم باشد، طی مدت کوتاهی که با سایت شما آشنا شدیم، به این نتیجه رسیدیم که شما امکان کمک به ما را دارید

    لطفا در صورت تمایل از طریق شماره ۰۹۱۷xxxxxxx خانم میرزایی کارشناس واحد خرید و تامین با ما در ارتباط باشید

  11. سدیم سیترات ویکی پدیا
    من برای تحقیق مدرسه سدیم سیترات از مطالب شما استفاده کردم ، راستش وجدانم اجازه نداد که از شما تشکر نکنم
    قبلا خیلی از مطالب ویکی پدیا استفاده می کردم اما حداقل برای مقالات شیمی فقط از سایت جهان شیمی استفاده می کنم

  12. احتراما به عنوان مدیر بازرگانی شرکت XXXXXX
    مقادیر زیادی سیترات سدیم برای تامین مواد اولیه کارخانه نیاز داریم.

    با توجه به خرید عمده، قیمت سیترات سدیم برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد،
    لذا از مشا درخواست می کنم ؛ به جز فروشندگان پیشنهادی لیست تمام شرکت های تامین کننده سیترات سدیم و همچنین واردکنندگان سیترات سیدیم را ارزیابی، رتبه بندی و به ترتیب کیفیت برای استفاده ما معرفی کنید

  13. یکی از کاربردهای تری سدیم سیترات خوراکی جلوگیری از کپک زدن میوه ها و سبزیجات است

    همان طور که خودتون توی مقاله اشاره کوتاهی کردید

    خواستم بپرسم که چه میزان تری سدیم سیترات ، از کدوم نوعش و به چه شیوه ای باید برای پیشگیری از کپک زدن میوه ها و سبزیجات استفاده بشه؟

    ضمنا من خریدار این ماده نیستم بلکه برای مصرف خانگی کنجکاو شدم که ازش استفاده کنم

    بی نهایت از کمک تون ممنونم

  14. اول هفته شما به سلامت ،
    درخصوص بافر سیترات سدیم ، مختصر اطلاعاتی می خواهم تا در یک پژوهش از آن استفاده کنم. م
    قاله شما ازهر نظر کامل بود جز اینکه درباره بافر سیترات سدیم بهتر است غنی شود.

    جسارت بنده را ببخشید.

  15. این مقاله از هر نظر عالیه جز اینکه یک نقطه ضعف وجود دارد.
    اینکه آموزش تولید سدیم سیترات در مقاله نیست و برخی از خوانندگان دنبال این مورد هستند.
    مسئله بعدی هم اینکه آیا کارشناسان سایت شما اطلاعی دارند که طبق استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا، چه دوزی از سدیم سیترات در مورد غذای مجاز است؟

  16. دست مریزاد و خسته نباشید

    متوسط طول عمر فیلتر رزین کاتیونی چند سال است ؟
    و برای افزایش بهترین زمان استفاده از فیلتر رزین کاتیونی چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

    شاید سوالم را درست مطرح نکردم ؛ دقیقا سوالم این است که چطور باید فیلتر را نگه کنیم تا طول عمر اون بیشتر بشه؟

    بی نهایت از شما ممنونم

  17. چند وقتی است که از خیلی دوستانم درباره تاثیر شگفت انگیز پودر سوربیتول برای بدنسازی اطلاعات زیادی دریافت می کنم؛

    از طرفی هم خاطره خوبی از داروهای تقویت بدنسازی ندارم، به همین خاطر از شما می خواهم به جز شیوه مصرف و خواص پودر سوربیتول برای بدنسازی، درباره مضرات و دوز مجاز سوربیتول هم بگویید

  18. خرید سیترات سدیم ضد انعقاد

    در خرید و فروش سیترات سدیم به عنوان یک ماده ضد انعقاد برای لوله های آزمایشگاهی به چه نکاتی برای تشخیص کیفیت سیترات سدیم باید توجه کرد؟ همچنین به نظر شما آیا خرید سیترات سدیم به صورت فله باعث افزایش ریسک یا احتمال دریافت محصول باکیفیت می شود؟

  19. درود.
    شب شما بخیر. قرص سیترات سدیم بیشتر برای چه بیمارانی تجویز می شود؟ اگر کسی مشکل فشار خون یا بیماری قلبی داشته باشد، تحت چه شرایطی می تواند از قرص سیترات سدیم استفاده کند؟ مورد سوم هم؛ آیا استفاده از قرص سیترات سدیم برای کودکان زیر ۱۰ سال مجاز است؟

  20. کجا می تونم یه آموزش جامع تهیه محلول سدیم سیترات پیدا کنم؟ البته می دونم الان به چی فکر می کنید؛ بحث تنبلی یا وقت نگذاشتن نیست، بلکه اکثر ویدیوهایی اینچنینی در اینترنت یا تجاری هستند یا اینکه کلی و سطحی به بررسی اون ماده شیمیایی می پردازند،در هر حال من گیر متن یا ویدیو آموزش تخصصی تهیه محلول سدیم سیترات هستم.

  21. بازتاب: مزایا و مضرات مصرف قرص سیترات سدیم
  22. درخواست خرید تری سدیم سیترات ایرانی داریم. حجم خرید نزدیک به ۲ تن است. قبل از خرید باید نمونه کوچکی از تری سدیم سیترات برای اطمینان از کیفیت بررسی شود. شرکت در شیراز مستقر است و ارسال محموله با دریافت هزینه حمل از خریدار و بیمه آن تا مقصد برعهده فروشنده خواهد بود. لطفا قیمت اینجا درج نشود و تنها لیست قیمت بهمراه نام بازرگانی به شماره تلفن زیر ارسال شود.

  23. ارزیابی و نظر شما درباره تقاضا و محبوبیت تری سدیم سیترات ایرانی بین خریداران مواد شیمیایی در کل کشور چیست؟ از بین کارخانه های تولیدکننده تری سدیم سیترات در ایران کدام شرکت به کشورهای همسایه نیز صادرات دارد؟ و در بین این کارخانه ها کدامیک از نظر حجم صادرات و کیفیت، وضعیت صادراتی بهتری دارد؟ این موارد را اگر پاسخ دهید کمک شایانی به ما می کنید.

  24. عرض سلام خدمت شما؛

    طبق استانداردهای اتحادیه اروپا و سازمان غذا و دارو آمریکا، هر فرد مجاز هست روزانه سیترات سدیم خوراکی مصرف کند؟ طبیعتا میزان سدیم سیترات در هر واحد کالای خوراکی از این دوز نباید بیشتر باشد. حالا اینکه شرکت ها چقدر رعایت کنند؛ الله اعلم.

  25. با سلام. می خواهم بدانم کدامیک از کشورهای همسود تولید سیترات سدیم دارند؟ در شرایط فعلی قیمت سیترات سدیم ایرانی ارزون تره یا قیمت سیترات سدیم برندهای خارجی؟ در مورد کیفیت برندها و شرکت ها هرطور صلاح می دانید، راهنمایی کنید.

  26. حیف که این همه ویدیو عالی در سایت و کانال آپارات شما هست؛ ولی توش چیزی درباره طرز تهیه بافر سیترات سدیم نتونستم پیدا کنم. کلا به اطلاعاتی نیاز دارم درباره شرایط تهیه بافر سیترات ، مراحل دقیقش و همه نکاتی که برای خروجی ایده آل مورد نیاز هست. خواهش می کنم لطف کنید و همونجور که به بقیه کمک می کنید ، به بنده هم کمک کنید.

  27. تری سدیم سیترات قیمت. ما تضمین می کنیم؛ با بهترین قیمت خرید و فروش تری سدیم سیترات خیال شما را از بابت کیفیت راحت نماییم. تنها کافیست که با شما ۰۹۱۲******* تماس بگیرید یا در تلگرام پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا