Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قیمت فروش و خرید قرص کلر آنزیم دار | کاربرد قرص کلر آنزیم دار چیست؟

آب استخرها برای اینکه پاکیزه و قابل استفاده باشد، نیاز به استفاده از ترکیباتی دارد. قرص کلر آنزیم دار یکی از ترکیبات مهم در ضدعفونی نمودن آب انواع استخرها بشمار می آید. انواع باکتری، جلبک و میکروارگانیسم های دیگر می توانند در آب استخر رشد کنند. بنابراین کاربرد قرص کلر آنزیم دار در انواع استخرهای پیش ساخته یا بتی می تواند از رشد این موجودات ممانعت نماید. خواص قرص کلر آنزیم دار موجب شده است تا این ماده یکی از پرمصرف ترین ترکیبات در ضدعفونی نمودن استخرها بشمار آید. انواع قرص کلر آنزیم دار توسط شرکت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می گردند. قیمت قرص کلر آنزیم دار تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. خرید و فروش قرص کلر آنزیم دار به دلیل استفاده های گسترده در ضدعفونی نمودن، بسیار صورت می پذیرد.

برای خرید قرص‌های کلر آنزیم دار و یا مقایسه قیمت شرکت های مختلف می توان به سایت های معتبر فروش انواع قرص‌های کلر مراجعه نمود. با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع قرص‌های کلر آنزیم دار و نحوه خرید و فروش و قیمت آن آشنا شوید.

قرص کلر آنزیم دار چیست

قرص‌های کلر آنزیم دار از بهترین انواع قرص‌های کلر جهت گند زدایی و میکروب زدایی از استخرها بشمار می آید. این قرص‌ها در اندازه های مناسبی برای شناور های پلاستیکی و فیدرهای اتوماتیک پمپ های تصفیه طراحی گشته اند. قرص‌های کلر آنزیم دار ۲۰۰ گرمی ۹۰% را در داخل اسکیمر و مخازن تصفیه آب نیز می توان افزود. قرص‌های کلر آنزیم دار قادرند باکتری های بیماری زا و سایر آلودگی های آب را از بین ببرند. این ماده از رشد جلبک ها در آب ممانعت کرده و باعث می شود که آب استخر برای مدت طولانی تری تمیز نگه داشته شود.

هیپو کلرید کلسیم نام دیگر قرص‌های کلر استخر است. این قرص‌ها در انواع قرص‌های کلر آنزیم دار۹۰% و قرص‌های کلر ساده۷۰% (بدون کات کبود) تولید و عرضه می گردد. قرص‌های کلر آنزیم دار از مواد شیمیایی مهم و مفید در نگهداری بیشتر استخرها بشمار می آید.

جهت اطلاع از قیمت قرص کلر آنزیم دار یا خریداری آن می توان به سایت شرکت های عرضه کننده این محصولات مراجعه نمود.

قرص کلر کات کبود دار

قرص‌های کلر کات کبود دار محصولاتی چند منظوره هستند. این محصولات دارای قابلیت ضدعفونی کنندگی مداوم بوده و برای حذف انواع باکتری، رفع کدورت و تیرگی  آب، نابودی جلبک ها، حذف سختی و تثبیت کلر  مورد استفاده قرار می گیرند. درواقع قرص کلر کات کبود دار عملکردی دوجانبه دارد. این ماده علاوه بر اینکه با جلبک ها مبارزه می کند، آب را هم تمیز خواهد نمود.

قرص‌های کلر آنزیم دار با انحلال آهسته و ماندگاری بالا در کلرزنی مداوم و افزایش جلبک کشی، به عنوان شفاف کننده های داخلی همراه با نگهداری آسان طراحی شده است. این محصول برای استفاده در دوره های تعمیر و نگهداری، تعطیلات یا زمستان بسیار ایده آل است.

روش های رایج پخش قرص کلر آنزیم دار در استخرها

کاربرد قرص کلر آنزیم دار چیست؟ قیمت خرید و فروش آن
کاربرد قرص کلر آنزیم دار چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

کاربرد دستگاه کلریناتور

استفاده از دستگاه کلرزن اتوماتیک پارامترهای کیفی آب را به راحتی اندازه گیری می کند و شروع یا توقف تزریق کلر را با اندازه معین و به‌صورت کاملا اتوماتیک انجام می دهد. کاربرد سیستم های اتوماتیک در انواع بسیار راحت و مناسب است. روش اتوماتیک خطای انسانی را به حداقل رسانده و موجب بهبود سلامت و کیفیت آب استخر خواهد شد. کاربرد دستگاه کلریناتور روشی کاربردی اما گران قیمت برای ضد عفونی آب استخرها بشمار می آید.

استفاده از اسکیمر

اسکیمر در سیستم های فیلتر و گردش آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. با با قرار دادن قرص کلر در داخل اسکیمر و قرار گرفتن آن در سیستم های فیلتر و گردش آب استخر، کلر حل شده و سپس وارد آب استخر می گردد. توجه شود که قرص های کلر را باید در زمان خاموش بودن پمپ از اسکیمر خارج نمود. درغیر اینصورت ممکن است به سیستم گردش آب آسیب وارد شود.

کاربرد کلر زن شناور

کلرزن شناور درواقع ظرفی سبد مانند است که جایگاهی برای قرار دادن قرص‌های کلر دارد. این سبد از شیارهایی در اطراف تشکیل شده است و در سطح آب استخر شناور خواهد ماند. با قرار دادن قرص‌های کلر در داخل سبد شناور و رها کردن آن در آب می توان به پخش قرص کلر و ضدعفونی آب منجر شد. کلر زن شناور در سطح آب حرکت کرده و به این ترتیب کلر در آب حل خواهد شد. انواع قرص‌های کلر آنزیم دار و ساده را در این سبدها می توان مورد استفاده قرار داد. البته توجه شود که قیمت قرص‌های کلر آنزیم دار نسبت به انواع ساده بیشتر است.

قیمت قرص کلر آنزیم دار

انواع قرص‌های کلر تولید و در بازار عرضه می شوند. در این میان قیمت قرص کلر آنزیم دار نسبت به نمونه های ساده بیشتر است. زیرا انواع آنزیم دار دارای کارایی بیشتری در ضدعفونی کنندگی آب استخرها هستند.

خرید و فروش قرص‌های کلر آنزیم دار

خرید و فروش قرص‌های کلر آنزیم دار در بازار بسیار صورت می‌پذیرد. زیرا انواع قرص‌های کلر آنزیم دار و ساده در ضدعفونی آب بسیار حائز اهمیت هستند. برای خرید انواع قرص‌های کلر آنزیم دار و ساده می‌توان به سایت های معتبر فروش مراجعه کرده و بدون واسطه اقدام به خریدی بصرفه نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا