Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سود پرک (کاستیک سودا) | کاربرد سود پرک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سود پرک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سود پرک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سود پرک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی سود پرک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سود پرک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سود پرک به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش سود پرک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سود پرک (کاستیک سودا) و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کاستیک سودا در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سود پرک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سود پرک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سود پرک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سود پرک بازی بسیار قدرتمند با فرمول شیمیایی NaOH و در واقع همان هیدروکسید سدیم جامد است. سود پرک با اسامی دیگری مانند نام های کاستیک سودا (Caustic Soda)، سود سوز آور، سود جامد پرک و گاهی چربی گیر صنعتی نیز شناخته می شود.

هیدروکسید سدیم (Sodium hydroxide) یا سود سوز آور کاربردهای صنعتی مختلفی دارد و در تولید خمیر کاغذ و کاغذ، آلومینیوم، مواد پتروشیمی، پارچه، صابون، مواد شوینده، مواد شیمیایی، ابریشم مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

سود پرک ماده ای جامد سفید رنگ، فاقد بو و به شکل پولک های سفید رنگ است که به راحتی رطوبت هوا را جذب می کند و دچار چسبندگی می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

ویژگی های فیزیکی و شیمایی سود پرک

سود پرک یک باز قوی و بسیار واکنشگر است که دمای ذوب آن ۱۳۹۰ درجه سانتی گراد است. این ماده به شدت جاذب رطوبت است و با رطوبت موجود در هوا واکنش می دهد بنابراین باید در نگهداری آن دقت کرد.

سود سوزآور یا کاستیک سودا در آب، اتانول و متانول به خوبی حل می شود و یک ماده بسیار خورنده برای ترکیبات آلی و غیر آلی است.این ماده با یک واکنش گرمازا در آب حل شده و خاصیت خورندگی آن به حالت محلول بیشتر می شود.

روش تولید سود پرک چگونه است

تولید کاستیک سودا الکترولیز محلول سدیم کلرید

فرایند اصلی تولید سود سوز آور، الکترولیز محلول‌ های سدیم کلرید در انواع ظروف الکترولیتی است. به عنوان مثال در فرایند پیل جیوه کاستنر- کلنر که به دلیل سمیت جیوه منسوخ شده است جریانی از جیوه به عنوان کاتد استفاده می ‌شود و ملغمه سدیم بدست آمده و پس از ترکیب با آب سود پرک را ایجاد می کند.

پیل دیافراگم فرایند معروف دیگری برای تولید این ترکیب شیمیایی است که در آن الکترولیت از آند به کاتد حرکت می‌ کند و سدیم هیدروکسید، گاز کلر و هیدروژن تولید می ‌شود.

فرایند تولید کاستیک سودا به صورت سودا- آهک

یک فرایند قدیمی‌ تر برای تولید سدیم هیدروکسید فرایند سودا – آهک است که در آن سودا اَش (کلسیم هیدروکسید) در واکنش با سدیم کربنات به کاستیک سودا تبدیل می ‌شود.

سود پرک چیست و چه کاربردی دارد؟
سود پرک چیست و چه کاربردی دارد؟

فروش سود پرک

این ترکیب به دلیل کاربرد گسترده در صنایع توسط شرکت ها و کارخانه های مواد شیمیایی تولید می شود. سود پرک بندر امام، سود پرک نیرو کلر و سود پرک مارک گوهر برخی از انواع با کیفیت این ترکیب شیمیایی هستند. تولید کننده سود پرک معمولا کارخانه های مواد شیمیایی هستند و فروشنده سود پرک شرکت های مختلف تامین کننده مواد شیمیایی و مواد آزمایشگاهی می باشند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با سود پرک (هیدروکسید سدیم)

 

کاربرد سود پرک در چه مواردی است

سدیم هیدروکسید یک باز قوی است که برای تولید نمک های سدیم، پاک کننده ها، تنظیم pH و تیتراسیون، سنتزهای ارگانیک و حتی در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

سود سوزآور به دلیل خاصیت رنگ بری کاربرد گسترده ای در صنعت کاغذ سازی و نساجی دارد. استفاده از سود پرک به عنوان یک ماده اساسی برای تولید آلومینیوم از سنگ معدن آن نیز نمونه دیگری از موارد کاربرد سودپرک است.

سود پرک در صنایع غذایی برای شستن یا پوست کندن میوه ها و سبزیجات، آماده سازی قهوه و شکلات، تولید رنگ کارامل، تولید نوشیدنی های بدون الکل، سفت کردن بستنی و تولید نودل چینی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاستیک سودا همچنین به دلیل خاصیت قلیایی شدید برای تصفیه آب و افزایش PH آب مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای افزایش PH این است که خاصیت خورندگی آن کاهش یافته و درصد فلزاتی سمی و سنگین مانند قلع و مس را در آب کاهش می دهد.

علاوه بر این قدرت چربی بری سدیم هیدروکسید باعث شده که بطور گسترده ای برای تولید شوینده ها مورد استفاده قرار بگیرد و بیشترین کاربرد آن در صنعت تولید صابون است. شایان ذکر است که قدرت پاک کننده این ماده در آب گرم افزایش می یابد.

سود کاستیک همچنین در تولید سلول های سوختی و تولید رزین های اپوکسی (Epoxy resins) که در توربین ها بادی مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای این ترکیب تولید سدیم متیلات در فرآیند تولید بیواتانول و بیودیزل است بنابراین ماده در صنایع تولید سوخت نیز استفاده می شود.

عوارض و خطرات کار با سود پرک

سدیم هیدروکسید می‌ تواند به راحتی با پروتئین‌ ها و چربی‌ ها در بافت‌ های زنده ترکیب شود سوختگی ‌های شیمیایی ایجاد کند و ممکن است در تماس با چشم باعث ایجاد کوری دائمی شود.

بنابراین، هنگام استفاده از این ترکیب یا محلول‌های آن، همیشه باید از تجهیزات حفاظتی مانند دستکش‌های لاستیکی، لباس ایمنی و حفاظت چشم استفاده شود. در صورت تماس این ماده با پوست یا چشم ها محل را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با آب فراوان شستشو دهید.

این ماده شیمیایی در صورت بلع می تواند باعث آسیب جدی ‌شود و مری و رگ‌ های خونی را می ‌سوزاند و می‌ تواند منجر به خونریزی منجر به مرگ شود.

توجه داشته باشید که انحلال در آب سدیم هیدروکسید بسیار گرمازاست و گرمای حاصل می ‌تواند باعث سوختگی یا آتش گرفتن مواد اشتعال زا شود.

فروشنده سود پرک

فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارد که سود پرک را در خلوص مختلف به فروش می رسانند. شما می توانید بر اساس نیاز خود، این محصول را از این سایت های اینترنتی خریداری کنید. توجه داشته باشید که از سایت های معتبر خرید کنید.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سودپرک

نام ماده سود پرک (Caustic Soda Flakes)
فرمول مولکولی NaOH
آنالیز %۱±۹۸
نام صنعتی سود سوز آور
شکل ظاهری جامد ورقه ای (یا گرانول) و سفید رنگ
دیگر نام ها کاستیک سودا

مضرات سود پرک

سود پرک مضرات بسیار زیادی برای سلامتی دارد. این ترکیب شیمیایی در واقع برای انسان ها خطرناک در نظر گرفته می شود. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت این ماده، می تواند باعث ناراحتی در دستگاه تنفسی فوقانی و زخم های مجرای بینی شود. مقادیر زیاد آن نیز می تواند منجر به آسیب طولانی مدت ریه شود.

سود پرک به دلیل داشتن خاصیت قلیایی بسیار قوی در صورت تماس با پوست، بلعیدن یا استنشاق آمی تواند به شما آسیب های بسیار جدی برساند. خوردن یا نوشیدن این ماده شیمیایی به صورت پودر یا محلول باعث سوختگی شدید و استفراغ فوری، حالت تهوع، اسهال یا درد در قفسه سینه، معده و همچنین مشکلات بلع می شود. آسیب به دهان، گلو و معده فوری است.

اثرات مضر سود پرک به عوامل مختلفی از جمله غلظت آن و مدت زمان قرار گرفتن در معرض آن بستگی دارد. تماس با غلظت های بسیار بالای سود پرگ می تواند باعث سوختگی شدید چشم ها، پوست، دستگاه گوارش یا ریه ها شود و در نتیجه باعث آسیب دائمی یا مرگ می شود. تماس طولانی یا مکرر این ماده شیمیایی با پوست نیز، ممکن است باعث درماتیت شود.

فروش سود پرک صادراتی

سود پرک کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. تولید کنندگان زیادی این ماده شیمیایی را در داخل کشور ایران تولید می کنند. سود پرک تولید شده در ایران کیفیت بسیار مطلوبی دارد. بنابراین به کشورهای همسایه صادر می شود. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت های اینترنتی فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

سود پرک کاربرد

سود پرک، یک نوع سود سوزآور به شکل پولک است. این ماده شیمیایی کاربرد های گسترده ای در صنایع دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

از این ماده شیمیایی در تولید الکل، پنبه سازی، تولید چرم و همچنین در صنعت نساجی برای رنگ کردن نایلون و پلی استر استفاده می شوند.

این ترکیب با تبخیر سود سوزآور مایع ساخته می شود و در صنعت معدن به عنوان عامل شناورسازی برای سنگ های معدنی مختلف مانند بوکسیت و در تجارت فرآوری سرامیک استفاده می شوند.

از این ماده شیمیایی اغلب در استخراج طلای جذب شده بر روی کربن فعال استفاده می شود.از سود پرک همچنین در ساخت نمک های سدیم و در تصفیه آب نیز استفاده می شود.

کاربردهای دیگر سود پرک عبارتند از:

  • صنعت خمیر و کاغذ
  • صنایع رنگرزی و دارویی
  • پردازش آلومینیوم
  • تولید صابون و مواد شوینده
  • صنعت نفت
  • تولید پلاستیک

نام تجاری سود پرک

سود پرک، یک نوع از اشکال مختلف سود سوزآور است. نام تجاری این محصول سود سوزآور یا سود کاستیک یا هیدوکسید سدیم است.

پرسش های رایج در مورد سود پرک

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش سود پرک را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی سود پرک در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

خرده فروشی سود پرک

سود پرک به دو صورت عمده و خرده فروشی در بازار موجود است. شما می توانید براساس نیاز خود اقدام به خرید این محصول کنید. بسیاری از فروشگاه های مواد شیمیایی سود پرک را به صورت خرده فروشی عرضه می کنند.

کاربرد سود پرک در کارواش

سود پرک به دلیل داشتن خواص بسیار زیاد، کاربرد های مختلفی در صنایع گوناگون دارد. یکی از این خواص، خاصیت پاک کنندگی و چربی زدایی قوی آن است. به همین دلیل از سود پرک در کارواش و شستشوی خودرو استفاده می شود. یک مزیت دیگر استفاده از سود پرک در کارواش، ارزان قیمت بودن این ماده نسبت به سایر شوینده ها است. از سود پرک بیشتر در شستشوی بخش های غیر فلزی اتومبیل نظیر تایر ها، لاستیک ها و موکت کف خودرو استفاده می کنند.

سود پرک چیست

سودپرک یک ماده پولکی شکل سفید رنگ بدون بو است که به عنوان یک باز قوی قدرت واکنش بالایی دارد. این ترکیب زمانی که دمای محیط و در هوای آزاد قرا بگیرد، می تواند رطوبت هوا را جذب کند و چسبنده شود به همین دلیل اغلب در ظرف در بسته نگهداری می شود. این ماده همچنین در آب، اتانول و متانول به راحتی حل می شود و به عنوان یک ماده خورنده بر روی ترکیبات آلی و غیر آلی تاثیر می گذارد. اغلب در تولید محصولات ارگانیک و نمک های سدیم و همچنین تولید پاک کننده ها استفاده می شود. البته بیشترین کاربرد سود پرک برای تولید آلومنیوم با استفاده از سنگ معدن است.

قیمت سود کاستیک

قیمت سود کاستیک در بازار متفاوت است و در حجم های متفاوتی به فروش می رسد. این ماده جامد با خاصیت قلیایی و خورندگی بالا و خلوص متفاوت در بسته بندی های محکم و بدون تماس با هوای محیط به بازار عرضه می شود. سود کاستیک از دو روش تهیه می شود که یشترین مقدار تولید شده این محصول از طریق روش الکترولیز محلول کلرید سدیم است. این محصول اغلب برای خنثی سازی و تنظیم  ph در صنایع مختلف استفاده می شود.

سود کاستیک مایع

سود کاستیک مایع به صورت یک مایع شفاف و بدون بو با قابلیت انحلال بالا در غلظت هایی مانند ۵۰ درصد و ۳۱ درصد اغلب به فروش می رسد. این محصول در دمای محیط کاملا پایدار است و در صورتی که در مقابل حرارت قرار گیرد با بالا رفتن دما ناپایدار می شود. سود کاستیک مایع به دلیل خاصیت خورندگی دارای اثرات سوزانندگی بالایی است بنابراین درهنگام استفاده یا جابه جایی بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید.این محصول در صنعت کاغذسازی، تولید الیاف مصنوعی و صنعت تولید مواد شوینده و رنگ و جوهر به عنوان یکی از مواد اولیه مهم به کار برده می شود.

فروش سود کاستیک

سود کاستیک به عنوان یکی از ترکیبات شیمیایی پرکاربرد در اندازه مختلف و حتی به صورت سفارشی طبق نظر مشتریان تولید و به فروش می رسد. سود کاستیک به عنوان یک محصول با قابلیت بالا در صنایع مختلف اغلب از روش تجزیه نمک سدیم کلرید تولید می شود. سود کاستیک به دو صورت مایع و جامد قابل استفاده است. نوع جامد آن به دلیل داشتن ناخالصی کمتر اهمیت بیشتری در مصارف مختلف دارد و حمل و نقل آن نیز راحت تر است. استفاده از آن نیز مقرون به صرفه تر است. نوع جامد این ماده اغلب با خلوص ۹۹ درصد به بازار عرضه می شود.

سود پرک مایع

سود پرک مایع یک مایع شفاف با قابلیت واکنش پذیری بالا است که در هنگام انجام واکنش ها ممکن است دچار تغییرات شیمیایی شدید شود و یا در معرض گرما شدید ممکن است موجب انفجار شود. سود پرک به دلیل اینکه قابلیت انحلال خوبی در آب از خود نشان می دهد به صورت محلول به راحتی با انواع فلزات مانند قلع و آلومینیوم و بسیاری از فلزات واکنش می دهد. یکی از روش های تهیه این نوع از سود استفاده از روش سلول دیافراگمی است که در آن بطور همزمان کلر و هیدروژن نیز تولید می شود و نقش دیافراگم در این روش جداکردن محلول آب نمک از سود مایع است که گاز هیدروژن نیز همزمان آزاد می شود.

فروش سود پرک تهران

فروش سود پرک تهران توسط شرکت های فراوانی در تهران انجام می گیرد و این محصول را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کنند. سود پرک یک ماده جامد و سفید رنگ با ظاهری پولکی شکل است که اگر در دمای محیط قرار گیرد با جذب رطوبت چسبنده می شود. این محصول با خلوص بالا در طیف گسترده ای از صنایع مانند سنتز مواد شیمیایی، صنعت تولید پارچه و تولید الیاف های مصنوعی، در صنعت مواد شوینده و تولید صابون و تولید مواد پتروشیمی به کار برده می شود.

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی

قیمت سود پرک ۲۵ کیلویی که در کیسه های مخصوص در تمام ایران به فروش می رسد با توجه به نوسانات روز بازار قیمت گذاری می شود.این محصول برای تولید انواع سیلیکات سدیم، تولید پودرهای شوینده و مایع ظرفشویی و انواع فرآورده های معدنی قابل استفاده است. همچنین می توان از آن در صنعت نساجی برای تولید الیاف های ویسکوز، تولید آب ژاول و انواع مشتقات معدنی و آلی سدیم و تمیز کننده های سطوح و لوله های چرب به عنوان یک چربی زدا استفاده کرد.

قیمت سود پرک

قیمت خرید و فروش سود پرک برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید سود پرک نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد سود پرک نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت سود پرک است.

خرید سود پرک ایرانی

سود پرک ایرانی یک ماده جامد سفید رنگ و بسیار قلیایی است که در محلول های آبی با غلظت های مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. هر دو شکل جامد و مایع از نظر خلوص متفاوت هستند. کاربرد عمده سدیم هیدروکسید به عنوان یک ماده شیمیایی و در ساخت سایر مواد شیمیایی است. از آنجایی که ارزان است، به طور گسترده ای در هر جایی که به یک باز قوی نیاز است، استفاده می شود.

در داروسازی و پزشکی از سود پرک برای کمک به تولید انواع داروها و محصولات دارویی، از مسکن‌ های معمولی مانند آسپرین گرفته تا داروهای ضد انعقاد که می‌ توانند به جلوگیری از لخته شدن خون کمک کنند استفاده می شود. همچنین در تولید داروهای کاهش دهنده کلسترول کاربرد دارد.

فروش سود پرک پارس تبریز

سود پرک پارس تبریز یک جامد شفاف است که به عنوان یک باز قوی و خنثی کننده اسید عمل می کند. این سود پرک برای فرآیندهای صنعتی در غلظت های مختلف استفاده می شود. به طور معمول در غلظت های ۴۸٪ تا ۵۰٪ تولید می شود که می توان به راحتی با رفرکتومتر آن را اندازه گیری کرد. این ماده همچنین به عنوان یک عامل فعال در محلول های پاک کننده یافت می شود. در ساخت محصولاتی مانند منسوجات، سلفون و کاغذ نیز استفاده می شود. این ماده شیمیایی می تواند بسیار خطرناک باشد و به مواد آسیب جدی وارد کند. بنابراین هنگام کار با آن باید از تماس بدون محافظت اجتناب کنید زیرا در صورت وارد شدن به چشم یا استنشاق می تواند باعث سوختگی شدید پوست و آسیب جدی به بافت های بدن شود.

قیمت سود پرک نیروکلر اصفهان

سود پرک نیروکلر اصفهان یک باز قوی، غیر آلی و قلیایی است که محلول در آب و خورنده است و در مواد شیمیایی خانگی، آزمایشگاه ها و فرآیندهای تولید استفاده می شود. در دمای اتاق یک جامد سفید رنگ با قوام مومی است و معمولا به صورت پولک تولید می شود.

این ماده اغلب برای رفع انسداد فاضلاب استفاده می ‌شود، زیرا با چربی ‌ها تعامل دارد و احتمالا با تبدیل آنها به مواد محلول باعث رفع انسداد می‌شود. از همین فرآیند در نظافت صنعتی استفاده می شود، جایی که محلول سود پرک داغ برای چربی زدایی ماشین آلات و مخازن ذخیره سازی استفاده می شود. بهتر است این ماده در ظروف در بسته نگهداری شود زیرا یک جاذب رطوبت است و از هوا رطوبت را می گیرد. هنگامی که به طور عمدی در آب حل شود، مقداری گرما از خود تولید می کند.

قیمت خرید سود پرک گوهر

سود پرک گوهر یک باز قوی است که به شکل پولک در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی به عنوان یک تنظیم کننده اسیدیته به غذا اضافه می شود و عملکرد آن به عنوان یک افزودنی غذایی مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفته است. این ماده برای فرآیندهای سفید کردن و جداسازی لیگنین از الیاف سلولزی در صنعت خمیر و کاغذ و برای محصولات پایین دستی، مانند حلال ها، پلاستیک ها، پارچه ها، چسب ها، علف کش ها، رنگ ها، جوهرها، مواد دارویی در محصولات فرآوری شیمیایی، در تولید الیاف پلی ویسکوز، پردازش پنبه و رنگ و الیاف مصنوعی در صنعت منسوجات استفاده می شود.

قیمت فروش سود پرک آراد

سود پرک آراد یک ترکیب شیمیایی است که صورت جامد و با غلظت های متفاوت فروخته می شود. مهمترین غلظت صنعتی آن ۵۰ درصد است. در دمای اتاق به صورت یک جامد کریستالی شفاف و بدون بو است که سمیت این ماده به شکل فیزیکی (جامد یا محلول) به غلظت و دوز بستگی دارد. این ماده در صابون سازی (تبدیل چربی، پیه و روغن های گیاهی به صابون) و برای تولید سورفکتانت های آنیونی در صنعت صابون و مواد شوینده و به عنوان یک افزودنی در گل حفاری، برای افزایش قلیایی در سیستم های گل بنتونیت کاربرد دارد. همچنین برای خنثی کردن گاز اسیدی در صنعت اکتشاف و فرآوری نفت و برای تصفیه آب، فرآوری مواد غذایی، پاک کننده بطری های نوشیدنی در صنعت غذا و نوشیدنی استفاده می شود.

خرید سود پرک بندر امام

سود پرک بندر امام از قوی ترین بازهایی است که معمولا در صنعت استفاده می شود و محلول های آن در آب در حد بالایی ( قلیایی ترین) مقیاس pH قرار دارند. این محصول ایرانی به دلیل داشتن کیفیت بالا بازار بسیاری خوبی در بین شرکت های دیگر به دست آورده است. این ماده به طور گسترده در صنعت در فرآیند تصفیه آب برای کنترل اسیدیته آب و حذف فلزات سنگین استفاده می شود.

همچنین با داشتن گرید صنعتی به طور گسترده ای در بخش صنعت کاغذ، در تولید رنگ، در تصفیه الیاف پنبه، در صنایع شیمیایی برای تولید فسفات، سولفید و سفید کننده استفاده می شود. علاوه بر این در بخش مواد شوینده، برای تولید صابون های آنیونی و سورفکتانت ها نیز به کار برده می شود.

فروش و خرید سود پرک آراکس

سود پرک آراکس یک ترکیب کریستالی به شکل، مات و بی بو است که از یون های سدیم و یون های هیدروکسید تشکیل شده است. سود پرک یک ماده بسیار متنوع است که در طیف گسترده ای از درجه ها و غلظت ها موجود است. در بالاترین سطوح آن بسیار سوزاننده است و می توان از آن به عنوان پاک کننده فاضلاب استفاده کرد. در سطوح رقیق برای جابجایی و تهیه غذا بی خطر است.

همچنین به ایجاد الیاف نساجی مصنوعی (مانند ریون) و در ساخت کاغذ کمک می کند. حدود ۵۶ درصد از سود پرک تولیدی در صنعت استفاده می شود که ۲۵ درصد آن در صنایع کاغذسازی به کار می رود. تقاضای زیادی برای چربی زدایی فلزات، تصفیه روغن و ساخت رنگ و سفید کننده به گسترش بازار آن کمک می کند.

قیمت سود پرک کلران سمنان

سود پرک کلران سمنان یک جامد کریستالی بی رنگ است که در آب بسیار محلول است و در حلال های قطبی مانند اتانول و متانول حلالیت کمتری دارد. هنگام تماس با پوست ناشی از روش صابونی سازی که بین سود پرک و روغن های طبیعی پوست اتفاق می افتد، احساس لغزنده می دهد.

این ماده به عنوان یک باز قوی محبوب درطیف وسیعی از کاربردها در بسیاری از صنایع استفاده می شود زیرا معمولا به عنوان تنظیم کننده PH می تواند به راحتی اسیدها را خنثی کند. بنابراین هنگام استفاده مخصوصا در حجم های بالا نگهداری دقیق مورد نیاز است زیرا ممکن است باعث سوختگی شیمیایی شود.

 

خرید سود پرک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سود پرک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سود پرک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کاستیک سودا را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سود پرک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

‫۲۷ دیدگاه ها

  1. اول از همه تشکر می کنم

    به خاطر سایت بی نظیری که تهیه کردید ، من فک نمی کنم هیچ سایتی مثل جهان شیمی این اندازه متمرکز و تخصصی روی مواد شیمیایی کار کرده باشه

    در مورد سود پرک خواهش می کنم اگر مقدوره اطلاعاتی در مورد تفاوت قیمت سود پرک صادراتی و سود پرک درجه دو در سایت قرار بدید

    همچنین بفرمایید در حال حاضر سود پرک در حال حاضر سود پرک بیشتر به چه کشورهایی صادر میشه؟

  2. بازار فروش سود پرک تو شهر تهران کجاست؟
    من قصد خرید سود پرک رو به شکل حضوری دارم , ولی فروشنده قابل اعتماد و باسابقه ای نمیشناسم

    لطفا بگید کجای تهران می تونم فروشنده حضوری سود پرک پیدا کنم؟

  3. سلام وقت بخیر
    به نظر می رسه که اکثر کسانی که خرید و فروش سود پرک را انجام می‌دهند حداقل یک بار این مقاله را می خوانند

    لطفا کسانی که باتجربه باسابقه هستند و بطور تخصصی روی سود پرک کار میکنند یک راهنمایی کوچک کنند
    موقع خرید سود پرک چطور می توان درجه کیفی محصول را از روی ظاهر اون تشخیص داد

  4. با احترام

    بنده اهل شمال کشور هستم، مدتی هست دنبال مرکز فروش عمده سود پرک در شمال کشور خصوصا گیلان و مازندران هستم ؛

    با بررسی سایت شما متوجه شدم که شما مرجع معرفی مواد شیمیایی و سود پرک هستید،
    امکان دارد که بجز فروشندگان در شهر تهران، مراکز فروش عمده سود پرک در استان های مختلف کشور را نیز معرفی کنید

  5. وقتتون بخیر.
    من مشتری سود پرک تهران هستم؛ سوالی دارم.
    آیا در اتحادیه فروشندگان مواد شیمیایی، قوانینی وجود دارد که در صورت مرغوب نبودن کالا یا کلاهبرداری فروشنده، خریدار بتواند از حق و حقوق خود دفاع کند؟

  6. یک سوال ساده ولی مهم دارم که شاید برخی از خوانندگان قبلا ازشما پرسیده‌اند .

    قیمت سود پرک دیجیکالا گاها بین فروشندگان مختلف خیلی فاصله دارد.
    بجز این در مورد خرید سود پرک هم خیلی از خریداران نظرات متفاوتی دارند.
    واقعا گیج شدم خصوصا الان که فهمیدم شما فروشندگان منتخب را معرفی میکنید .
    با توجه به این اوضاع شخصا از خرید دیجی کالا مایوس شدم؛ دوست دارم بدونم
    نظر خریداران سایت در این مورد چیست؟

  7. جهت خرید و فروش سود پرک اصفهان از شما راهنمایی ویژه می خواهم

    آیا نمونه های ایرانی سود پرک جهت صادرات به کشورهای دیگر خصوصا کشورهای همسایه استانداردهای لازم را دارد؟

    در خصوص شیوه کاربرد سود پرک در کارواش هم اجمالا توضیحاتی دهید ، خیلی عالی می‌شود

  8. درود.
    خیلی از محتوای مقاله سود پرک استفاده کردم جز اینکه به تفاوت قیمت عمده و خرده فروشی سود پرک در مقاله هیچ اشاره ای نشد.
    اگر ممکن است بفرمائید که قیمت کیلویی سود پرک با قیمت خرید چند تن سود پرک حدودا چند در صد فرق دارد؟
    در هیچ سایتی نتونستم این مسئله متوجه بشم .

  9. درود.
    خیلی از محتوای مقاله سود پرک استفاده کردم جزاینکه به تفاوت قیمت عمده و خرده فروشی سود پرک در مقاله هیچ اشاره ای نشد.
    اگر ممکن است بفرمائید که قیمت کیلویی سود پرک با قیمت خرید چند تن سود پرک حدودا چند در صد فرق دارد ؟
    در هیچ سایتی نتونستم این مسئله متوجه بشم .

  10. آیا کاستیک سودا در ایران تولیدکننده ای دارد؟ خیلی وقت هست، که در حال بررسی تولیدکنندگان ایرانی مواد شیمیایی مثل همین سود پرک هستم. فکر می کنم هر کسی که بخواهد در این حوزه سرمایه‌گذاری کند؛ یا بخواهد یک طرح توجیهی خوب به سرمایه گذاران ارایه کند، حتما باید شناخت دقیقی از تولیدکنندگان مواد شیمیایی در ایران و وضعیت آنها در مقایسه با رقبای خارجی داشته باشد.

  11. من فقط دنبال عکس سود پرک هستم. بیشتر از همه دنبال دسترسی به عکسی هستم که سود پرک باکیفیت و بی کیفیت یا سود پرک تقلبی و اصل رو از طریق عکس بشه نمایش داد. جدای از همه این موارد از روی شکل ظاهری می شه مرغوبیت سود پرک رو فهمید؟

  12. برای فروش سود پرک اصفهان به علاوه اسید سیتریک و اسید فسفریک درخواست همکاری دارم. همکار من سایت شما رو به دقت بررسی کرد و به این نتیجه رسیدیم که سایت شما به عنوان مرجع مواد شیمیایی که در صدها محصول شیمیایی در صفحه اول گوگل و رتبه های بالا است؛ یکی از فرصت های تبلیغاتی ما برای معرفی و جذب خریداران خواهد بود. از شما خواهش می کنم که هزینه و شرایط استفاده از بنر سراسری سایت را توضیح دهید.

  13. موضوع دیدگاه من درباره فروش سود پرک تهران است. درصورتی که کارخانه ما بخواهد سودپرک را از مشهد و نه از شرکت های بازرگانی در تهران تهیه کند؛ آیا این امکان برای شما هست، فروشنده یا فروشندگانی معتبر برای فروش سود پرک مرغوب و باکیفیت در خراسان رضوی معرفی کنید؟ با تشکر از توجه شما

  14. از کاربرد سود پرک فقط در صنایع خوراکی هر چه بگیم کمه، اما به عنوان پژوهشگر حوزه غذا از شما انتظار دارم؛ در کنار شرح کاربردهای یک ماده شیمیایی به این مسئله هم اشاره کنید. شرکت های ایرانی چقدر میزان مجاز مصرف سود سوزآر در محصولات غذایی رو رعایت می کنند؟

    مشاهدات و تجربیات من نشون میده، در مورد سود پرک و خیلی از مواد دیگه تخلفات گسترده ای در این شرکت ها وجود داره. تخلفاتی که با جان و سلامتی مردم سر و کار داره.

  15. شرکت بازرگانی******* شیمی . فروش عمده سود پرک با بهترین قیمت و کیفیت. ارسال به همه نقاط کشور. در صورت خرید عمده ، امکان ارسال نمونه به خریدار جهت بررسی سود پرک هم وجود دارد .
    شماره تماس کارشناس فروش شرکت آقای محمودی *****۰۹۱۲ ساعت پاسخگویی ۱۰ صبح تا ۵ عصر

  16. اول از همه به شما خسته نباشید می گم. دوم اینکه فروش سود سوزآور خوراکی در چه ماه هایی از سال بیشتره؟ آیا افزایش فروش در این بازه های زمانی به این معنی که قیمت سود سوزآور حتما افزایش پیدا می کنه؟

  17. سلام . از فضای تبلیغاتی سایتتون که برای فروشندگان سود پرک درنظر گرفتید ؛ خیلی خوشم اومد . برای همین قبل از درخواست تبلیغات ، دو مورد هست که حتما باید بدونم: ۱) ما خرده فروشی سود پرک داریم، نه عمده فروشی ؛ آیا تبلیغات شما برای خرده فروشان هم می تواند مفید باشد؟ ۲) اگر بخواهیم فقط در همین مقاله سود پرک و در فضای پایین و بالای مقاله تبلیغات کنیم، هزینه و شرایط آن چگونه است ؟

  18. ظاهرا‌ با دلار ۴۰ هزار تومنی باید دوباره شاهد افزایش قیمت سود پرک باشیم. امیدوارم فروشنده های سود پرک فقط به میزان درصد افزایش دلار گرون کنند و با خریداران منصفانه رفتار کنند.

  19. من راننده ترانزیتم والنکه مینویسم درحال حمل ۲۵تن سود پرک نیرو کلر اصفهان هستم روزانه چندین هزار تن از این محصول داره به کشور ترکیه صادر میشه صحبتم اینه که چرا ما اینهمه خام فروشی میکنیم درصورتی که میشه کارخانجاتی عظیم تاسیس کرد که هم جلوی بیکاری گرفته بشه وهم محصول بهتر با سودآوری بیشتر داشته باشم. ترکیه خامشو مفت میگیره بعدمحصول فراوری شدشوبا قیمت خیلی بالا به خودمون میفروشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا