Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

کپسول ول من کانسپشن برای چیست؟ معرفی، عوارض و قیمت آن

کپسول ول من کانسپشن (Wellman Conception Tabs) یک مکمل غنی از ویتامین برای آقایان محسوب می شود. این محصول جهت بهبود ترشح هورمون، افزایش قوای جنسی و سلامت عمومی مردان، مناسب است.

سلامت باروری تنها مربوط به زنان نیست و مردان نیز بایستی قبل از اقدام به بچه دار شدن از سلامت کامل جسمانی خود اطمینان حاصل کنند. مصرف این مکمل تا حد زیادی به تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز مردان، جهت آمادگی و اقدام به بچه دار شدن کمک می کند. افزایش خونسازی در بدن، تقویت عملکرد سیستم ایمنی مردان و حفظ سطح طبیعی هورمون تستوسترون از دیگر مزایای استفاده از کپسول ول من کانسپشن است.

قرص ول من کانسپشن (wellman conception) چیست

قرص و کپسول ول من کانسپشن یک مکمل خارجی ساخت کشرر انگلستان است. این محصول مختص اقایان توسط شرکت ویتابیوتیکس که یک برند انگلیسی است، تولید می شود. این شرکت، یکی از شرکت های پیشرو در عرصه تولید مکمل های غذایی و دارویی در دنیا به شمار می آید. این کپسول، با فرمولاسیون خاصی تولید می شود و شامل ویتامین های مختلفی است. از جمله این ویتامین ها می توان به ویتامین ب ۱۲، ب ۶، آهن، سلنیوم، منیزیم، ویتامین سی و ویتامین آ اشاره کرد.

مولتی ویتامین ولمن اسپورت

مصرف این مکمل به افزایش قدرت تولید مثل در مردان کمک مطلوبی می کند.

مصرف کپسول ول من کانسپشن همچنین به انزال زودرس، اکسیداتیو استرس، افزایش سیستم ایمنی، اثرات ناشی از بیماری های میکروبی، تسهیل روند التیام زخم از طریق افزایش فعالیت فیبریونولیک، بازسازی بافت ها، آرتروز، مسمومیت و بسیاری مسایل مربوط به قوای جسمانی مردان، کمک شایانی می کند.

کپسول ول من کانسپشن برای چیست؟ معرفی، عوارض و قیمت آن
کپسول ول من کانسپشن برای چیست؟ معرفی، عوارض و قیمت آن

جایگزین قرص ول من کانسپشن

در طب سنتی گیاهان دارویی مختلفی برای کمک به باروری و افزایش توان جنسی در آقایان و حتی بانوان توصیه می شود. شرکت های داروسازی هم با استفاده از این ترکیبات اقدام به طراحی و تولید مکمل ها می کنند. در ادامه به چند مورد از این مکمل ها و کاربرد هر یک از آنها اشاره می کنیم.

ساشه افرتیل

مکمل طبیعی به شکل پودر جوشان شامل ویتامین، اسید آمینه و مواد معدنی است. کاربرد این مکمل در کمک به افزایش احتمال باروری و قوای جنسی است. این محصول به ازای یک ساشه ترکیباتی مانند کوآنزیم کیو ۱۰، ال کارنتین، ال آرژینین، ویتامین ای و ویتامین سی دارد.

کپسول پاورگل

این محصول نیز تقویت کننده قوای جنسی و حاوی ژل رویال است. مهم ترین مواد موثره در این مکمل، سبل، دامیانا، جینسینگ و ماده طبیعی ژل رویال است. ژل رویال ترکیبات لیپیدی، ویتامین های مختلف، پروتئین های رویالزین و مواد معدنی مانند سلنیوم و روی دارد.

قطره گیاهی آفرودیت

این قطره در حجم ۳۰ میلی لیتر در شرکت گل دارو تولید می شود. ویژگی های این مکمل، بهبود تمایلات جنسی و عقیمی آقایان، درمان ناتوانی های جنسی و افزایش دهنده تمایلات جنسی در بانوان هستند. این محصول از ترکیبات چندین گیاه شامل خارخاسک، دارچین، زعفران و زنجبیل برخوردار است.

فواید قرص ول من

در ساخت کپسول ول من کانسپشن، از حدود ۲۹ نوع ماده مغذی و ویتامین های شاخص استفاده شده است که مهمترین آنها عبارتند از:

پوست درخت کاج

آمینو اسید

لیکوپن

عصاره ریشه ماکا

گلوتاتیون

بیوفلاونوئید های مرکبات

کوآنزیم Q10

ویتامین سی

ویتامین بی

ویتامین ای

ب کمپلکس

کارنیتین

ریبوفلاوین

اسید فولیک

منیزیم

آهن

روی

مس

منگنز

کروم

کپسول ول من کانسپشن برای چیست؟ معرفی، عوارض و قیمت آن
کپسول ول من کانسپشن برای چیست؟ معرفی، عوارض و قیمت آن

 تاثیر قرص ول من بر اسپرم

بدن مردان، برای تولید اسپرم های طبیعی و سالم شرایط ویژه ای را می طلبد. رادیکال های آزاد به اسپرم آسیب می رساند اما ویتامین سی و روی موجود در مکمل ول من کانسپشن، به بدن در نگهداری از سلول ها در مقابل استرس اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. ویتامین های موجود در این مکمل به تولید و تقویت اسپرم مردان کمک می کند. بسیاری از ورزشکاران مطرح دنیا از این قرص استفاده می کنند. در ادامه مطلب به چند مورد از مهمترین ترکیبات موثر موجود در این مکمل اشاره می کنیم.

ترکیبات قرص ول من کانسپشن

روی موجود در مکمل کپسول ول من کانسپشن، باعث می شود سطح تستوسترون در خون، درحالت نرمال حفظ شود. مردان در هر بار انزال، حدود پنج میلی گرم از روی بدن خود را از دست می دهند که خوردن این مکمل به جبران آن کمک می کند.

ویتامین ب۶ فعالیت های هورمونی مردان را تنظیم می کند. ویتامین سی و آ و دی، بطور خودکار به افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می نماید.

اسید فولیک که نقش اکسیژن رسانی خون را ایفا کرده و به تولید گلبول های قرمز و هموگلوبین می پردازد.

منیزیم و ویتامین ب۱۲، به ویژه در افزایش تولید و تقویت اسپرم های مردان، از طریق تقسیم سلولی موثر است.

دو نمونه از ترکیبات گیاهی مهم موجود در کپسول ول من کانسپشن عصاره جینسینگ سیبری و عصاره درخت کاج است که مختصر توضیحاتی درباره خواص این گیاهان در این مقاله داده می شود.

ترکیبات کپسول ول من کانسپشن

 عصاره جینسینگ سیبری

یکی از ترکیبات مهم کپسول ول من کانسپشن، عصاره جینسینگ سیبری است. این گیاه که ریشه آن مصرف دارویی دارد در صنعت دارویی و حتی آرایشی و بهداشتی در جهان استفاده می شود.

یکی از خواص مهم این گیاه، محافظت از نورون ها در برابر اختلالاتی است که با افزایش سن در بدن رخ می دهد.

این عصاره در افزایش عملکرد ورزشکاران، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان مشکلات قلبی و عروقی، کم خوابی یا بی خوابی مزمن، برونشیت مزمن، دیابت، افزایش قوای جنسی(اختلالات نعوظ)، کاهش خطر بروز سرطان و بسیاری موارد دیگر تاثیر گذار است.

جینسینگ سیبری به دلیل قیمت مناسب آن طرفداران بیشتری از انواع دیگر جینسینگ دارد. تحقیقات اولیه بر روی این عصاره، در کشور روسیه و برای استفاده ورزشکاران انجام شد، از این جهت به جینسینگ سیبری معروف گردید.

عصاره پوست درخت کاج

از دیگر ترکیبات گیاهی کپسول ول من کانسپشن، می توان به پوست درخت کاج اشاره کرد.

عصاره پوست درخت کاج دریایی یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که گفته می شود تاثیر آن بیست برابر بیشتر از ویتامین C، و پنجاه برابر بیشتر از ویتامین E، عمل می نماید.

مصرف این عصاره طبق تحقیقات انجام شده، تاثیرات قابل توجهی در بهبود مشکلات مربوط به اختلال در عملکرد نعوظ مردان دارد. این عصاره همچنین، در تقویت سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سلامت مغز، کاهش التهابات ناشی از آرتریت، بهبود سلامت دهان و کاهش سطح کلسترول موثر است.

بهترین زمان مصرف ول من

توصیه می شود روزی یک عدد کپسول ول من کانسپشن را به همراه غذا مصرف کنید. در صورت تصمیم به بچه دار شدن، برای تاثیر گذاری بیشتر، بایستی به مدت سه ماه قبل از اقدام به باروری، این مکمل مصرف شود.

این مکمل را در یخچال و یا فریزر نگهداری کنید. دمای اتاق برای نگهداری آن مناسب است. از قرار دادن این دارو در دسترس کودکان و حیوانات خانگی خودداری کنید. به دلیل داشتن ترکیبات شیمیایی خاص ممکن است برای محیط زیست نیز مضر باشد، آن را در مسیرهای فاضلابی نریزید.

عوارض قرص ول من کانسپشن

در ساخت مکمل های دارویی یا غذایی، معمولا از فرمولاسیون های ویژه ای استفاده می شود. به جهت داشتن ویتامین ها و مواد معدنی و گیاهی متنوع، این مکمل ها عوارض کمتری نسبت به مصرف دارو ها دارند. هم چنین در ساخت این محصول، از رنگ مصنوعی و مخمر و مواد نگهدارنده استفاده نشده است.

داشتن عوارض به جهت پیچیده بودن سیستم بدن انسان در شرایط مختلف اجتناب ناپذیر است. اگر بعد از خوردن کپسول ول من کانسپشن دچار علائمی همچون استرس کاذب، اسهال، سردرد و اضطراب، حس بوی بد در دهان، عصبانیت زود هنگام یا مواردی غیر عادی شبیه به اینها شدید که ادمه دار بود، مصرف دارو را موقتا قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است مصرف همزمان این مکمل با داروهای دیگر ممکن است باعث ایجاد تداخلات دارویی شود. هم چنین بهتر است همزمان با این مکمل، از داروهایی نظیر داروی ضد فشار خون بالا، آسپیرین، آسکوربیک اسید، اوروکیناز و مسدود کننده های کانال کلسیم استفاده نشود.

افرادی که به سویا حساسیت دارند، بهنر است از این محصول استفاده نکنند. مصرف زیاد این دارو ممکن است باعث ایجاد مسمومیت یا اور دوز شود. مصرف خودسرانه این مکمل، بدون مشورت پزشک، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

خرید قرص ول من کانسپشن

خرید این مکمل نیازی به تجویز نسخه پزشک ندارد اما بهتر است درباره مصرف آن، با پزشک خود مشورت کنید. این مکمل خارجی بصورت فروش آزاد در داروخانه های معتبر، در سراسر کشور،عرضه می گردد. همچنین امکان خرید انلاین این کپسول از طریق داروخانه های اینترنتی فراهم است. برخی از این داروخانه ها قبل از فروش محصول، مشاوره رایگان در باره مکمل نیز به شما ارائه می دهند. بهتر است از قبل اطلاعات زمینه ای درباره محصول مورد نظر داشته باشید. در هنگام خرید، حتما به تاریخ انقضا و برچسب اورجینال محصولات دقت کنید.

قیمت قرص ول من کانسپشن

کپسول ول من کانسپشن در بسته بندی ۳۰ عددی تولید و عرضه می شود. با توجه به اینکه این محصول خارجی و وارداتی است متاثر از نوسانات نرخ ارز خواهد بود. گاهی نیز به دلیل تحریم ها وارادات این قبیل از مکمل ها متوقف می شوند. با این وجود محدوده قیمت این محصول از ۱۵۰۰۰۰ تومان تا ۲۰۰۰۰ تومان است.

در صورت نیاز به محصولات مشابه برای درمان ناباروری در آقایان و بهبود کیفیت اسپرم، حتما با پزشک معالج یا داروساز مشورت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا