Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات | کاربرد آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد آمونیوم لوریل اتر سولفات و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان آمونیوم لوریل اتر سولفات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت آمونیوم لوریل اتر سولفات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات به روزرسانی می‌شود.

آمونیوم لوریل اتر سولفات (ALES) یک سورفکتانت آنیونی است که معمولا به عنوان یک عنصر در تولید محصولات مراقبت شخصی و آرایشی استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی فومی پایدار با خواص ویسکوزیته مطلوب را در محصولات ایجاد می کند. این ماده شیمیایی مخصوصا برای شامپوهای مایع، پاک کننده های پوست با PH پایین مناسب است و به دلیل ایمنی برای محصولات کودکان نیز بسیار توصیه می شود.

آمونیوم لوریل اتر سولفات نوعی سورفکتانت آنیونی با عملکرد عالی است. این ترکیب شیمیایی دارای عملکرد پاک کنندگی، امولسیون کنندگی، مرطوب کنندگی، متراکم کنندگی و کف کنندگی، با حلالیت خوب، سازگاری گسترده، مقاومت قوی در برابر آب سخت، تجزیه زیستی بالا و تحریک کم برای پوست و چشم است.

این ترکیب به طور گسترده ای در مواد شوینده مانند شوینده های ظرفشویی، شامپو، پاک کننده دست و غیره استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ترکیب شیمیایی پرکاربرد، لطفا تا انتها با ما در این مقاله از نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

 

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان آمونیوم لوریل اتر سولفات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده آمونیوم لوریل اتر سولفات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست + قیمت خرید و فروش

این ترکیب شیمیایی نمک آمونیوم از لوریل سولفات اتوکسیله است. در ساختار آمونیوم لوریل اتر سولفات، پلی اتیلن گلیکول وجود دارد. به همین دلیل به عنوان یک آلکیل سولفات طبقه بندی می شود و یک سورفکتانت آنیونی است که عمدتا در ترکیبات شامپوها و محصولات شستشوی بدن به عنوان عامل کف کننده یافت می شود. این ماده شیمیایی در طی فرآیند تولید ممکن است با ناخالصی های بالقوه سمی مانند ۱،۴- دیوکسان آلوده شود.

آمونیوم لوریل اتر سولفات به عنوان یک عامل کف کننده و به عنوان یک شوینده به محصولات اضافه می شود. شما می توانید این ماده شیمیایی را در بسیاری از شامپوها، خمیر دندان ها و پاک کننده های پوست یافت کنید. هنگامی که ALES با سایر مواد شیمیایی ترکیب شود، می تواند نیتروزامین ها را ایجاد کند که مواد شیمیایی قوی از دسته مواد سرطان زا هستند. ALES همچنین ممکن است با جدا کردن لایه های پوست باعث بروز التهابات و کاهش سلامت پوست شود.

آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست و از کاربرهای آن چه می دانید؟
آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست و از کاربرهای آن چه می دانید؟

قیمت خرید سورفکتانت چیست

سورفکتانت ها دارای یک سری اثرات فیزیکی و شیمیایی و کاربردهای عملی متناظر مانند مرطوب کنندگی یا مواد ضد چسبندگی، امولسیون کننده یا امولسیون زدا، کف کننده یا کف زدا و همچنین پراکندگی، شستشو، ضد خوردگی، ضد الکتریسیته ساکن و غیره هستند. سورفکتانت ‌ها می ‌توانند تقریبا در تمام صنایع شیمیایی به عنوان یک کمک شوینده مورد استفاده قرار گیرند. برخی از خواص سورفکتانت ها عبارتند از:

کاربرد سورفکتانت برای مرطوب کنندگی

سورفکتانت ها در صنعت آرایشی و بهداشتی، به عنوان یک امولسیفایر استفاده می شود. امولسیفایرها جزء ضروری محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ها، امولسیون ها و پاک کننده های صورت هستند.

کاربرد سورفکتانت برای تولید سوسپانسون

در صنعت تولید آفت کش ها، پودرهای مرطوب کننده، روغن های امولسیون پذیر و امولسیون های غلیظ همگی به مقدار معینی از سورفکتانت ها نیاز دارند. به عنوان مثال، داروهای خام موجود در پودرهای تر شونده عمدتا ترکیبات آلی هستند و فقط در حضور سورفکتانت ها آب گریزی دارند. این ترکیبات شیمیایی کشش سطحی آب را کاهش می دهند، در نتیجه ذرات دارو ممکن است توسط آب خیس شوند و سوسپانسیون های آبی تشکیل دهند.

کاربرد سورفکتانت برای کف کنندگی و کف زدایی

سورفکتانت ها به طور گسترده در صنعت پزشکی نیز استفاده می شوند. برخی از سلولزهای فرار محلول در چربی، هورمون استروئیدی و سایر داروهای نامحلول در آب، می توانند از سورفکتانت ها برای افزایش حلالیت و تشکیل محلول آبی و افزایش غلظت استفاده کنند.

کاربرد سورفکتانت برای ضد عفونی کنندگی و عقیم سازی

سورفکتانت ها می توانند به عنوان قارچ کش و ضد عفونی کننده نیز در صنعت پزشکی استفاده شوند. عملکرد استریل‌ سازی و ضدعفونی آن‌ ها به برهمکنش قوی این ترکیبات شیمیایی با پروتئین ‌های بیوفیلم باکتریایی نسبت داده می ‌شود. این ضد عفونی‌ کننده ‌ها با توجه به غلظت مصرف، حلالیت نسبتا زیادی در آب دارند. می‌ توان از آن ها برای ضدعفونی کردن پوست، ضدعفونی کردن زخم یا غشای مخاطی، ضدعفونی کردن ابزار و ضدعفونی کردن محیط قبل از جراحی استفاده کرد.

در نهایت، لازم به ذکر است که سورفکتانت ها نه تنها به دلیل یک جنبه بلکه در بسیاری از موارد به دلیل ترکیبی از خواص به کار گرفته می شوند. به عنوان مثال، می توان از آن به عنوان یک عامل پخت و پز، یک ماده کف زدا در صنعت کاغذ، یک عامل چسبنده، یک عامل کنترل سد رزین، یک عامل ضد کف، یک نرم کننده، یک عامل ضد الکتریسیته ساکن، یک بازدارنده رسوب و یک نرم کننده استفاده کرد.

قیمت خرید انواع سورفکتانت

سورفکتانت ها به عنوان افزودنی های عملکردی در بسیاری از فرمولاسیون های صنعتی مانند مراقبت های شخصی و خانگی و کاربردهای صنعتی بی شماری مانند تصفیه فلزات، تمیز کردن صنعتی، استخراج روغن، آفت کش ها و غیره استفاده می شوند. این سورفکتانت ها انواع مختلفی دارند. انواع سورفکتانت ها عبارتند از:

فروش سورفکتانت غیریونی

سورفکتانت غیریونی به معنای غیر یونیزه شدن در محلول آبی است و گروه آبدوست آن عمدتا از تعداد معینی از گروه های حاوی اکسیژن (به طور کلی یک گروه اتر و یک گروه هیدروکسیل) تشکیل شده است. سورفکتانت غیر یونی از برخی جهات نسبت به سورفکتانت یونی برتری دارد، زیرا حالت یونی در محلول ایجاد نمی کند، پایداری بالایی دارد و به راحتی تحت تاثیر نمک های معدنی الکترولیت قوی سازگار با انواع دیگر سورفکتانت ها قرار نمی گیرد.

سورفکتانت غیریونی وقتی در آب حل می شود تجزیه نمی شود و گروه چربی دوست مولکول این ترکیبات اساسا با گروه چربی دوست سورفکتانت یونی یکسان است و گروه آبدوست آن عمدتا دارای مقدار مشخصی اکسیژن است.

اکثر سورفکتانت های غیریونی در حالت مایع و دوغاب هستند و با افزایش دما حلالیت آنها در آب کاهش می یابد. سورفکتانت های غیر یونی دارای خواص خوبی مانند شستشو، پخش کنندگی، امولسیون کنندگی، کف کنندگی، مرطوب کنندگی، حل کنندگی، ضد الکتریسیته ساکن، ضد خوردگی، استریل کردن و محافظت از کلوئیدها هستند.

آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست
آمونیوم لوریل اتر سولفات چیست

قیمت فروش سورفکتانت های آمفوتریک

سورفکتانت های آمفوتریک، ترکیبات شیمیایی هستند که دارای هر دو گروه آبدوست آنیونی و گروه هیدروفیل کاتیونی در یک مولکول هستند. مهمترین ویژگی سورفکتانت های آمفوتریک، این است که هم می تواند پروتون بدهد و هم دریافت کند.

سورفکتانت ‌های آمفوتریک با سورفکتانت ‌های آنیونی و کاتیونی منفرد تفاوت دارند، زیرا هر دو گروه اسیدی و بازی در یک انتهای مولکول وجود دارند. بیشتر گروه های اسیدی گروه های کربوکسیل، سولفونیک یا فسفریک اسید و گروه های بازی گروه های آمینی یا گروه های آمونیومی چهارتایی هستند. این ترکیبات شیمیایی را می توان با سورفکتانت های آنیونی و غیر یونی ترکیب کرد.

قیمت خرید سورفکتانت آنیونی

سورفکتانت آنیونی طولانی ترین سابقه، بالاترین خروجی و انواع مختلف را در صنایع شیمیایی دارد. سورفکتانت های آنیونی حاوی گروه های عاملی آنیونی در سر مولکول خود، مانند سولفات، سولفونات، فسفات و کربوکسیلات ها هستند. آلکیل سولفات های معروف شامل آمونیوم لوریل اتر سولفات، سدیم دودسیل سولفات و سدیم لورت سولفات هستند.

سورفکتانت های آنیونی به دلیل در دسترس بودن زیاد مواد خام و طیف وسیعی از کاربردها، در صنایع شیمیایی بسیار استفاده می شوند. بنابراین در بسیاری از زمینه ها مانند کشاورزی، نظافت صنعتی، چاپ و رنگرزی پارچه و مواد شیمیایی خانگی کاربرد فراوانی دارد.

فروش سورفکتانت های کاتیونی

سورفکتانت های کاتیونی عمدتا مشتقات آمین آلی حاوی نیتروژن هستند. از آنجایی که اتم ‌های نیتروژن در مولکول‌ های این ترکیبات شیمیایی حاوی الکترون ‌های جفت تک هستند، می ‌توانند هیدروژن را با مولکول‌ های موجود در اسید متصل کرده و گروه آمینه را به بار مثبت برسانند. بنابراین، آنها فعالیت سطحی خوبی در محیط های اسیدی دارند. آنها به راحتی در محیط های قلیایی رسوب می کنند و فعالیت سطحی را از دست می دهند. علاوه بر سورفکتانت های کاتیونی حاوی نیتروژن، تعداد کمی از سورفکتانت های کاتیونی حاوی عناصری مانند گوگرد، فسفر و آرسنیک نیز وجود دارد.

سورفکتانت های کاتیونی سابقه طولانی در استفاده صنعتی دارند و تقاضا برای این مواد شیمیایی سال به سال به سرعت در حال افزایش است. سورفکتانت های کاتیونی به طور کلی دارای خواص امولسیون کنندگی، مرطوب کنندگی، شستشو، استریل کنندگی، نرم کنندگی، ضد الکتریسیته ساکن و ضد خوردگی هستند. به دلیل خواص و کاربردهای خاص، پتانسیل توسعه خوبی هم در کاربردهای صنعتی و هم در کاربردهای عمرانی دارند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های آمونیوم لوریل سولفات

نام ماده آمونیوم لوریل سولفات (Ammonium lauryl sulfate – ALES)
فرمول مولکولی C12H29NO4S
جرم مولکولی ۲۸۳.۴۳ g/mol

کاربرد آمونیوم لوریل اتر سولفات در صنایع

این سورفکتانت آنیونی عملکرد خوبی در شستشو، تمیز کردن و تجزیه زیستی دارد. آمونیوم لوریل اتر سولفات مقاومت خوبی در برابر آب سخت دارد و قدرت کف کردن آن بالاست. این ترکیبات شیمیایی با ایجاد کفی غنی و ظریف، حس لطافت و سهولت در شانه زدن را به مو می بخشد و به پوست احساس صافی و راحتی می دهد.

آمونیوم لوریل اتر سولفات یک پاک کننده و سورفکتانت ملایم است که به عنوان عامل کف کننده در شامپوها، فوم اصلاح، خمیر دندان و سایر محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی برای افرادی که پوست حساس و مشکلات پوستی خفیف دارند بسیار مفید است. سایر کاربردهای این ترکیب شیمیایی عبارتند از:

خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات در صنعت کشاورزی

استفاده از سورفکتانت های آنیونی و غیر یونی به عنوان امولسیفایر در آفت کش ها، می تواند استفاده از امولسیفایر را در این محصولات تا ۲۰ درصد کاهش می دهد. این سورفکتانت ها به بهبود پایداری شیمیایی آفت‌ کش‌ ها بسیار کمک می ‌کند، در حالی که هزینه‌ های تولید و آلودگی های محیط زیستی را کاهش می‌ دهد.

از آمونیوم لوریل اتر سولفات اغلب به عنوان حشره کش ها، زنگ زداها و تنظیم کننده های رشد گیاه به عنوان امولسیفایر و عوامل مرطوب کننده برای بهبود کیفیت خاک اضافه می شوند.

فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات برای صنعت ساختمان

آمونیوم لوریل اتر سولفات در پوشش های ساختمان، به عنوان عامل مرطوب کننده، امولسیون کننده، پخش کننده، تثبیت کننده و آنتی استاتیک عمل می کنند.

قیمت آمونیوم لوریل اتر سولفات برای صنعت آرایشی و بهداشتی

استفاده از سورفکتانت های آنیونی در لوازم آرایشی و بهداشتی در سال های اخیر رواج بیشتری یافته و نقش اصلی آن به عنوان امولسیفایر، حل کننده و مرطوب کننده است.

خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات برای صنعت نفت

آمونیوم لوریل اتر سولفات نقش مهمی در فرآیند جابجایی نفت در صنایع تولید نفت دارد. این ترکیبات شیمیایی می توانند کشش سطحی نفت و آب را کاهش دهند و در نتیجه بازیابی نفت را تا حد زیادی بهبود بخشند.

قیمت خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات برای صنعت نساجی

بسیاری از فرآیندها در صنعت چاپ پارچه مستلزم استفاده از مقدار زیادی سورفکتانت ها است. به عنوان مثال، تعداد زیادی سورفکتانت آنیونی با عملکرد تمیز کردن در فرآیند پیش تصفیه در این صنایع استفاده می شوند. سورفکتانت های آنیونی عملکرد نفوذ در فرآیندهای رنگرزی را بهبود می بخشند.

قیمت فروش آمونیوم لوریل اتر سولفات برای صنایع شیمیایی روزانه

آمونیوم لوریل اتر سولفات به طور گسترده در محصولات شیمیایی مورد استفاده روزانه ما یافت می شود. این ترکیب شیمیایی می تواند هزینه تولید مواد شوینده مایع و سایر محصولات مورد استفاده در منزل را کاهش دهد و همچنین شفافیت محصول را بهبود بخشد. این ترکیب شیمیایی از آنجایی که طبیعی و ارگانیک است، برای افرادی که پوست حساس به pH دارند بسیار ایده آل است.

سدیم لوریل اتر سولفات 70 در شامپو
سدیم لوریل اتر سولفات ۷۰ در شامپو

پرسش های رایج در مورد آمونیوم لوریل اتر سولفات

خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان آمونیوم لوریل اتر سولفات متصل می ‌کند. برای خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات چیست

تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات یا بهدامین نوعی سورفکتانت آنیونی است که کاربرد بسیار زیادی در صنایع شیمیایی دارد. این ترکیب شیمیایی خواص بسیار زیادی دارد و هنگام استفاده در محصولات شوینده، کف ضخیم و خوبی را تولید می کند.

این ماده شیمیای ویژگی های خاصی همچون خاصیت تمیز کنندگی، خاصیت کف کنندگی بالا، کدورت در دمای پایین، حساسیت در برابر سختی آب و حلالیت بالا در آب سخت دارد. مصرف زیاد محصولات حاوی تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات ممکن است برای پوست عوارض جانبی مانند خشکی و حساسیت را ایجاد کند.

قیمت سدیم لوریل اتر سولفات ۷۰ در شامپو

سدیم لوریل اتر سولفات، نوعی دیگر از سورفکتانت های آنیونی مورد استفاده در صنایع شیمیایی است که با نام تجاری تگزاپون نیز شناخته می شود. این ترکیب شیمیایی در بسیاری از محصولات شوینده مانند شامپوها استفاده می شود. سدیم لوریل اتر سولفات مورد استفاده در شامپو خواصی همچون کف بیشتر و تمیز کنندگی بهتر را ارائه می دهد. تگزاپون همچنین در صنایع دیگری همچون صنعت رنگ، صنعت نساجی و صنعت تولید چرم کاربرد دارد.

خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات در لوازم آرایشی و بهداشتی

آمونیوم لوریل اتر سولفات در محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان سورفکتانت عمل می کنند و به عنوان عوامل پاک کننده استفاده می شوند. این ماده شیمیایی در محصولات شستشوی پوست و مو کمک می کند تا روغن و کثیفی ها از روی پوست و مو پاک شوند. این ترکیب شیمیایی همچنین دارای خواص امولسیون کنندگی است که به عنوان یک عامل حالت دهنده پوست و مو نیز عمل می کند.

آمونیوم لوریل اتر سولفات دارای خاصیت کف کنندگی خوب حتی در آب سخت و کثیفی زیاد را دارد. این ماده همچنین دارای خواص ضد آلودگی عالی، ضد آب سخت و توانایی زیست تخریب پذیری بالا است. کف تولید شده توسط این سورفکتانت آنیونی حس لطافت و راحتی را برای شانه زدن به موها می بخشد.

آیا آمونیوم لوریل اتر سولفات (ALES) برای موهای شما بی خطر است؟

مشکل سولفات ها و کفی که ایجاد می کنند این است که کار خود را خیلی خوب انجام می دهند. یک سولفات اساسا به عنوان یک شوینده عمل می کند و هنگام از بین بردن کثیفی ها، روغن طبیعی موهای ما را نیز از بین می برد. به این ترتیب، می تواند محافظ طبیعی موهای ما را از بین ببرد. این مشکل در هنگام استفاده منظم از شامپوهای حاوی آمونیوم لوریل اتر سولفات (ALES) ایجاد می شود.

هنگامی که این محصولات حاوی آمونیوم لوریل اتر سولفات به صورت پراکنده استفاده می شود، این سولفات ها برای مو و پوست ما ملایم در نظر گرفته می شود. اما اگر بیش از حد استفاده شود، آمونیوم لوریل اتر سولفات (ALES) و به طور کلی تمام سولفات ها موهای ما را خشک می کنند، تا جایی که باعث تحریک پوست و حتی ظاهر شدن شوره سر می شود.

این ترکیبات همچنین موهای ما را بسیار شکننده تر می کنند. در دراز مدت، ممکن است نه تنها بر سلامت موهای ما بلکه بر رنگ آن ها نیز تأثیرات منفی بگذارند. در شدیدترین موارد، استفاده مداوم از این محصولات شوینده می تواند منجر به ریزش مو در فرد شود.

عوراض جانبی مصرف و خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات

برای دهه ‌ها، سولفات‌ ها در کانون توجه تولید کنندگان محصولات شوینده قرار گرفته است، زیرا این ترکیبات شیمیایی یک چربی ‌زدای فوق ‌العاده کارآمد هستند و کف زیادی ایجاد می ‌کنند. این ترکیبات شیمیایی به عنوان دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می شوند، زیرا بسیار تجزیه پذیر هستند و معمولا هیچ گونه آلرژی ایجاد نمی کنند.

سولفات ها به طور گسترده در اکثر شامپوها، ژل های پاک کننده بهداشتی، شوینده های ماشین های ظرفشویی و غیره استفاده می شود تا چربی را به بهترین نحو از بین ببرند.

تمام سورفکتانت ها پتانسیل خشک کردن پوست را دارند. آمونیوم لوریل اتر سولفات در محصولات شوینده، کثیفی ها و چربی ها را از پوست و موی شما حذف می کند. به همین دلیل است که پیدا کردن یک شامپوی بدون سورفکتانت بسیار سخت است. آمونیوم لوریل اتر سولفات یک سورفکتانت بسیار ملایم است و عوارض جانبی برای سلامتی ایجاد نمی کند.

آمونیوم چیست

آمونیوم یک یون کاتیون است که از پروتونه شدن آمونیاک به دست می آید. از این رو به عنوان اسید مزدوج آمونیاک شناخته می شود. یون آمونیوم کمی اسیدی است و با بازهای برونستد واکنش می دهد تا به مولکول آمونیاک بدون بار تبدیل شود. بنابراین، درمان محلول های غلیظ نمک های آمونیوم با باز قوی آمونیاک می دهد. هنگامی که آمونیاک در آب حل می شود، مقدار کمی از آن به یون آمونیوم تبدیل می شود.

این ماده شیمیایی در انواع نمک ها مانند کربنات آمونیوم، کلرید آمونیوم و نیترات آمونیوم یافت می شود. اکثر نمک های ساده آمونیوم در آب بسیار محلول هستند. این نمک ها به خصوص آمونیوم نیترات و به ویژه پرکلرات بسیار خطرناک و انفجاری هستند. در یک فرآیند غیر معمول، یون های آمونیوم یک آمالگام را تشکیل می دهند. چنین گونه هایی با افزودن آمالگام سدیم به محلول کلرید آمونیوم تهیه می شوند.

قیمت فروش تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات

این ماده شیمیایی یک سورفکتانت آنیونی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. تری اتانول آمین لوریل اتر سولفات یا بهدامین به صورت یک مایع شفاف ویسکوز در بازار یافت می شود. شما می توانید این ترکیب شیمیایی را در محصولاتی مانند شوینده ها، پاک کننده های خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبت از مو و بسیاری از محصولات دیگر یافت کنید. حساسیت کمتر اتانول آمین لوریل اتر سولفات در برابر سختی آب و حلالیت بالا از دیگر خواص خوب این ماده شیمیایی است.

خرید متیل آمونیوم برای مو

امروزه محصولات مراقبت از مو توسط افراد بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مواردی که بر ظاهر و زیبایی انسان بسیار تاثیر می گذارد، سلامت و تمیز بودن مو است. متیل آمونیوم نوعی سورفکتانت است که در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این ماده شیمیایی در این محصولات باعث خوش حالت تر شدن موهای شما می شود.

قیمت سولفات در شامپوها

شامپوها از ترکیبات بسیار مختلفی تشکیل شده اند. این ترکیبات در کنار هم باعث می شوند که موهای شما تمیز و خوش حالت باقی بمانند. یکی از ترکیبات موجود در شامپوها، ترکیباتی به نام سولفات ها هستند که باعث می شوند شامپو به راحتی کف کرده و چربی ها به راحتی از روی موهای شما پاک شوند. سولفات ها انواع مختلفی دارند و کاربردهای آنها بسیار گسترده است. این ترکیبات بسیار مفید هستند، اما اگر به مقدار زیاد مصرف شوند، می توانند برای سلامتی مو و پوست سر عوارضی در پی داشته باشند.

دانسیته شامپو

امروزه در بازار شامپوهای بسیار زیادی با برندهای مختلف وجود دارد که شما می توانید با توجه به نوع موهای خود، شامپوی مناسب را انتخاب کنید. تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر جهان شامپوهای مختلف را تولید و به بازار عرضه می کنند. برخی از این شامپوها دانسیته یا ویسکوزیته بالایی دارند و برای موهای خاصی مناسب هستند. توصیه می شود قبل از خرید شامپو برای موهای خود، با یک متخصص مو و زیبایی مشورت کنید.

خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان آمونیوم لوریل اتر سولفات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید آمونیوم لوریل اتر سولفات با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. شرکت تولیدی ما اخیرا تصمیم به تغییر برخی از تامین کنندگان مواد اولیه گرفته است. در این راستا از فروشندگان سدیم لوریل سولفات دعوت می کنیم؛ پیشنهادات مربوط به قیمت و شرایط فروش سدیم لوریل سولفات را از طریق تلگرام واتساپ یا ایتا به شماره مندرج در پایین همین پیام ارسال کنند.

  2. شاخص ترین و اصلی ترین کاربرد آمونیوم چیست؟

    آمونیوم وارد شده به بازار ایران اکثرا ساخت و تولید چه کشورهایی است؟

    قیمت فعلی آمونیوم در تهران به ازای هر کیلو و هر تن چقدر است؟

  3. ما از مدتی پیش به دنبال پیدا کردن یک تامین کننده خوب برای خرید آمونیوم تیوگلیکولات هستیم و خوشبختانه از طریق گوگل به این مقاله رسیدیم. سایت جهان شیمی در این مورد خاص چگونه می تواند بین ما به عنوان خریدارآمونیوم تیوگلیکولات و فروشندگان اصلی آن ارتباط ایجاد کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا