Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) | کاربرد ایزومالت چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد ایزومالت و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید ایزومالت دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش ایزومالت در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان ایزومالت در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت ایزومالت نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش ایزومالت به روزرسانی می‌شود.

ایزومالت یک شکر تغییر یافته است که از شکر گیاهی استخراج می شود و طعم آن دقیقاً همان شکر است. ولی با این حال، در بدن، جذب نمی شود و بنابراین آن را بسیار مفید تر برای القاء طعم شیرین در مواد غذایی می دانند و محصولات ساخته شده با آن به صورت بدون شکر آورده می شود.

باید گفت که این محصول تنها برای القاء شیرینی طراحی نشده است، و در برخی محصولات برای کاهش شدت شیرینی مواد شیرین کننده دیگر به عنوان پر کننده یا بافت دهنده محصول و به عنوان جایگزین مقداری شکر بکار می رود. درادامه مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به طور مفصل درباره ترکیب ایزومالت صحبت می کنیم. باما همراه باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش ایزومالت در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش ایزومالت و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان ایزومالت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده ایزومالت در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید ایزومالت در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش ایزومالت را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

خواص مواد ایزومالت + قیمت خرید و فروش ایزومالت

ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه
ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه

هرگز باعث پوسیدگی دندان و یا افزایش شدت آن نمی شود.

کربوهیدرات دیر هضم است.

تقریباً نیمی از کالری شکر را دارد.

تاثیری بر افزایش قند خون و مقدار انسولین در خون ندارد.

اثرات مفیدی بر عملکرد روده و احشاء دارد.

نحوه تولید ایزومالت + قیمت فروش

در مرحله اول، مولکول های شکر در یک روش آنزیمی به ایزومالتوز (پالاتینز) تبدیل می شوند و پس از هیدروژناسیون در مرحله دوم به یک پلی اول تبدیل می شوند. نتیجه نهایی یک دی ساکرید پلی ال که از دو عامل به نام های مانیتول و سوبیتول تشکیل شده است ، می باشد که ژنریک ایزومالت نامیده می شود.

دستورالعمل هایی در مورد مصرف ایزومالت خوراکی

یکی از مزایای استفاده از ایزومالت این است که شما می توانید آن را پس از سفت شدن آن را در حرارت قرار دهید و آن را ذوب کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

ایزومالت را می توان عملاً به هر شکل یا قالبی درآورد. استفاده از قالب هایی که می توانند در برابر دماهای بسیار بالا مقاومت کنند بسیار مهم است.از قالب های پلاستیکی که به دلیل گرما نرم می شوند جلوگیری کنید. همچنین در هنگام استفاده از ایزومالت خوراکی به دقت و درستی کار کنید تا از سوختگی جلوگیری شود. .این ماده چسبناک است و اگر داغ باشد به پوستتان می چسبد و ایجاد سوختگی می کند.ایزومالت برروی مقدار قندخون تاثیر کمی دارد و در نتیجه ترشح انسولین را در بدن تحریک می کند.ایزومالت مانند قند به دندان ها آسیب نمی رساند و آن ها را پوسیده نمی کند.

برای نگهداری ایزومالت خوراکی باید از یک ظرف دربسته یا کیسه کاملا بسته شده استفاده شود تا هیچ گونه رطوبتی جذب نشود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های ایزومالت

نام ماده ایزومالت (Isomalt)
جرم مولی ۳۴۴.۳۱۳ g·mol−۱
نقطه جوش ۷۸۸.۵ °C
فرمول مولکولی C12H24O11

تکنیک ایزومالت

ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه
ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه

آماده سازی ایزومالت برای طراحی عناصر مورد نظر متفاوت خواد بود. سعی کنید برای انجام این کار در یک محل رطوبت کم باشید و استفاده از دماسنج آب نبات برای ردیابی دمای مایع در حال جوش پیشنهاد می شود. هر گونه ناخالصی و یا کف که در سطح مایع تشکیل می شود، خارج کنید. تا محصول نهایی شما شفاف دیده شود. قالب های سیلیکونی برای شکل دادن به ایزومالت های خوراکی قالب های خوبی هستند.

قالب های خود را با اسپری روغن، قبل از ریختن ایزومالت ذوب شده در داخل قالب طرح دار چرب کنید .در غیر این صورت ممکن است تمام ایزومالت به قالب بچسبد و بشکند و خرد شود.. به صورت یکنواخت ایزومالت را در قالب بریزید. از یک خلال دندان یا قلم مو نازک برای پر کردن قالب های در اندازه کوچکترکمک بگیرید. پس از پر کردن، منتظر خنک شدن ایکومالت بمانید. سپس ایزومالت خوراکی طرح دار را از قالب جدا کنید.

با خرید ایزومالت خوراکی تزیینات شیشه ای را به میل خود در کیک، کاپ کیک و شیرینی ایجاد کنید. با خرید ایزومالت در رنگ های مختلف مانند ایزومالت آبی یا ایزومالت صورتی می توانید طرح های زیبایی را برای تزیین درست کنید و از آن ها در کیک و شکلات استفاده کنید.

ایزومالت باعث پوسیدگی دندان نمی شود

پوسیدگی دندان به دلیل تجمع مواد معدنی زدای و تخریب کننده دندان است. که از طریق تولید اسید به وسیله باکتری های دهانی بر بزاق دهان طی چند مرحله تاثیر می گذارند و باعث پوسیدگی مینای دندان می شود.

که با تولید اسید از طریق میکروارگانیسم های دهان طی چند مرحله بر بزاق تاثیر می گذارد و آن را مستعد پوسیدگی می کند و از طریق تخمیر کربوهیدرات اجازه می دهد که پوسیدگی بیشتر شود. کربوهیدرات های تخمیری به عنوان ماده اولیه برای میکروارگانیسم های دهان عمل می کنند. در نتیجه، تخمیر باعث افزایش تولید اسید و آسیب بیشتر دندان ها می شود این امر. به دلیل برداشتن مواد معدنی از دندان می شود. اما، ایزومالت تأثیری بر این فرایند ندارد و به عنوان ماده اولیه برای باکتری ها نخواهد بود.

ایزومالت باعث پوسیدگی دندان نمی شود . زیرا دارای پیوند مولکولی محکمی است و به راحتی شکسته نمی شود . علاوه بر این، به کمک مقایسه تغییرات PH بر ایزومالت و شکر در آزمون سنجش تغییرات PH، واضح است که در زمان مصرف و حدود ۱۲۰ دقیقه پس از آن، PH ایزومالت به هیچ وجه از ۶ کمتر نخواهد شد، ولی ph قند تا حدود ۴ کاهش می یابد. در حالی که PH ضروری برای ظاهر پوسیدگی دندان ۵.۷ است.

کنترل بعدی بر روی محصولات شیرینی بدون شکر انجام شد که شامل آبنبات، آدامس، شکلات و معادل های شکری آن ها انجام شد که همان نتیجه تکرار گردید. مطالعات سنجش PH آنقدر مهم هستند که به عنوان یک استاندارد معتبر در سوئیس و آمریکا جهت اثبات ادعای دوست دندان به کار می رود. و اگر این آزمون ها با موفقیت سپری کند می توان از لوگوی دندان شاد استفاده کرد.

فواید ایزومالت Isomalt

ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه
ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه

شاخص گلیسمیک شکر طبیعی ۶۵ است، و برای ایزو مالت ۲ است. از این روبرای افرادی که دیابت دارند، بسیار مناسب است. همچنین، به دلیل اینکه توسط باکتری های موجود در دهان، متابولیزه نمی شود، در ایجاد فساد دندان ها نقشی ندارد و از این بابت، مشکلی برای دندان ها به وجود نمی آورد. ایزومالت، آب رو به خودش جذب نمی کند و در نتیجه حالت چسبندگی ندارد و به همین دلیل، ماده مناسبی برای تهیه آب نبات ها و شیرینی جات است.

پرسش های رایج در مورد ایزومالت

خرید ایزومالت در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان ایزومالت متصل می ‌کند. برای خرید ایزومالت تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

ایزومالت و رژیم کاهش وزن

یک قاشق غذاخوری شکر شامل ۱۶کیلوکالری انرژی می باشد، ولی کالری ایزومات نصف شکر است. بنابراین، به نظر می رسد برای افراد در یک رژیم غذایی لاغری بسیار مناسب است. اما مشکل اینجاست که طعم شیرینی ایزومالت نصف طعم شیرینی شکر است و اگر کسی بخواهد همان مقدارشیرینی را که در یک قاشق شکر است به دست آورد، خوردن دو قاشق ایزومالت لازم است که در این صورت میزان نیروی مصرف شده ۱۷ کیلوکالری است. و بنابراین شبیه به مصرف یک قاشق شکر است

ایزومات یک شیرین کننده مجازاست. نمی توان این ماده را اکسیر جادویی برای کاهش وزن دانست، اما شیرین کننده عالی برای افراد مبتلا به دیابت است. مزیت دیگرآن، این است که بر خلاف شکر دندان ها را پوسیده نمی کند. با این حال، می تواند باعث اسهال در برخی از افرادی شود که بیش از حد از آن استفاده می کنند. ایزومالت نوعی شکر الکلی است و به دلیل پایین بودن شاخص قند خون، برای افراد دیابتی بسیار مفید است. ولی اگر بیش از ۲۰ تا ۵۰ گرم به صورت روزانه مصرف شود، فرد دچار اسهال و دل پیچه می شود

بنابراین نباید محصولاتی که با ایزومالت ساخته شده است، با عنوان بدون قند از آن ها نام برده شود، برای پیشگیری از گمراهی، بهتر است اعلام کنیم که قند مصنوعی در ساخت محصول، مورد استفاده قرار گرفته است. ایسومالت مخلوطی از دو نوع الکل قندی گلوکومانیتول و گلوکوکورتیبول است. ایزومالت یک الکل سدیم مصنوعی است که در طبیعت یافت نمی شود و از چغندر قند می آید.

ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه
ایزومالت (شیرین کننده رژیمی) چیست؟ خواص ،کاربرد و روش تهیه

طعم خوبی با طعم شکر دارد و دارای ۲٫۱ کالری در هر گرم، ۵۳٪ قند، اما تنها ۵۰٪ شیرینی دارد. از این جهت برای رژیم غذایی افرادی که دیابت دارند یا  تحت رژیم لاغری هستند، بسیار مناسب است. این محصول چون دارای شاخص گلیسمی کاملاً پایینی است برای دیابتی ها مناسب است. استفاد هاز این محصول در کیک و شیرینی محبوب است. این محصول می تواند در برابر تبلور بسیار مقاوم باشد و انعطاف پذیرتر از شکر است، که باعث ميشود، براي قنادی مناسب باشد . بر خلاف شکر معمولی، ایزومالت در برابر رطوبت و کریستال شدن بسیار مقاوم است، بنابراین عناصر تزئینی ساخته شده با آن دارای پایداری بیشتر و یکپارچگی ساختاری هستند.

از این ماده به صورت گسترده در غذا و نوشیدنی به عنوان شیرین کننده استفاده می شود. ایزومالت در صنایع مختلف مانند ، داروسازی و صنایع غذایی و… به عنوان شیرین کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید ایزومالت در تولید مواد غذایی

از این ماده به طور گسترده ای در محصولات رژیمی، شیرین کننده کم در مواد غذایی استفاده می شود.

به عنوان شیرین کننده کم: آنها مایل ها در کیک، بیسکویت، نان و مربا برای تهیه شیرینی ها و دسرها استفاده می شوند.

در غذایی رژیمی برای کاهش وزن : غذای فعالیت های ورزشی و غذاهای مختلف سالم برای تنظیم کلسترول LDL و تامین انرژی در دراز مدت

خرید ایزومالت در نوشیدنی ها

از این ماده به عنوان نوشیدنی های رژیمی، کم شیرین کننده ها در به طور گسترده در نوشیدنی استفاده می شود.

به عنوان کم شیرین کننده: در صنعت نوشیدنی به عنوان جایگزین شکر استفاده می شود

به عنوان نوشیدنی ها ی لذت بخش: در نوشیدنی های تسکین دهنده و مکمل های ورزشی به کار می رود، کلسترول را تنظیم می کند و انرژی طولانی مدت را تامین می کند.

ایزومالت در آب نبات، پاستیل و گز:ایزومالت برای فرآورده های بدون قند مانند آب نبات، پاستیل و یا محصولاتی از این دست که دپازیت می شوند،بسیار مناسب است. مهم ترین فایده ایزومات برای فرآورده ها ، خواص هایگروسکوپیک (نم بینی، جاذبه الرطوبه) پایین آن است. جذب کم رطوبت ایزومالت باعث کاهش ویسکوزیته این محصولات می شود. شکر را می توان به راحتی در چنین محصولاتی فرموله کرد. دمای کریستالی بالای ایزومالت باعث می شود این شیرینی ها برای آب و هوای گرم مناسب باشند.

این ماده دارای خاصیت ملین است و بدن مانند پاسخ به فیبر، به آن واکنش نشان می دهد. این خاصیت می تواند مفید باشد، ولی ممکن است در برخی از افراد، منجر به اسهال، درد شکمی و نفخ شود (به ویژه اگر در مقادیر زیادی مصرف شود). بنابراین توصیه می شود که بیش از ۲۰ تا ۳۰ میلی گرم در روز مصرف نشود. همچنین می تواند باعث واکنش های آلرژیک در برخی از افراد شود.

عوارض ایزومالت چیست پس از خرید و مصرف

ایزومالت نوعی قند الکلی است که اغلب به عنوان جایگزین قند استفاده می شود. این شیرین کننده مصنوعی از گلوکز تهیه می شود و تقریبا نصف شکر معمولی شیرین است. ایزومالت باعث پوسیدگی دندان نمی شود و نسبت به شکر کالری کمتری دارد. ایزومالت همچنین سطح قند خون را افزایش نمی دهد و برای افراد دیابتی انتخاب خوبی است. با این حال، استفاده بیش از حد از آن عوارض جانبی به همراه خواهد داشت. این شیرین کننده می تواند باعث مشکلات گوارشی در برخی افراد شود و همچنین در صورت مصرف زیاد باعث افزایش وزن می شود.

مصرف بیش از حد این ترکیب باعث افزایش حرکات روده می شود و همچنین می تواند باعث بروز عوارضی مانند نفخ دردناک، اسهال و نفخ شود. برای به حداقل رساندن این اثرات منفی، اکثر متخصصان پزشکی توصیه می کنند که افراد مصرف روزانه خود را به حدود ۱.۷ اونس (۵۰ گرم) برای بزرگسالان و حدود ۰.۸۸ اونس (۲۵ گرم) برای کودکان محدود کنند. برخی از مطالعات همچنین نشان داده اند که خوردن مقادیر کمی ایزومالت در طول زمان می تواند تحمل خستگی را افزایش دهد.

طرز تهیه آبنبات با پودر ایزومالت

تاکنون رایج ترین کاربرد ایزومالت به عنوان یک شیرین کننده در تهیه آب نبات های بدون قند بوده است. تولیدکنندگان مواد غذایی اغلب می ‌توانند همان شیرینی را با این ترکیب به دست آورند که با شکر می ‌توانستند، اما بدون نگرانی از افزایش قند خون و کالری. این ترکیب مانند شکر معمولی باعث پوسیدگی دندان نمی شود و برخی از خمیردندان ها از آن برای بهبود طعم بدون ایجاد حفره استفاده می کنند.

گاهی اوقات تولید کنندگان آن را با سایر شیرین کننده های غیر قندی مانند سوکرالوز مخلوط می کنند تا تقریبا همان شیرینی شکر را ارائه بدهد، اگرچه مانند شکر پخته نمی شود یا واکنش نشان نمی دهد. مثلا به این سرعت کاراملی نمی‌ شود و ظاهر و طعم آن کاملا یکسان نیست.

برای تهیه آبنبات با پودر ایزومالت، ابتدا باید این پودر را به همراه شکر و گلوکز درون یک ظرف ریخته و مقداری آب به آن اضافه کنید و روی شعله قرار می دهید. مخلوط را بهم زده و اجازه می دهیم تا به جوش آید. سپس از ظرف را از روی گاز برداشته و مقداری از مخلوط را با قاشق درون یک ظرف آب یخ قرار می دهیم. اگر حالت شکنندگی داشت، آبنبات ایزومالتی ما آماده است.

قیمت ایزومالت

ایزومالت یک جایگزین شکر است که عمدتا به دلیل خواص فیزیکی قند مانند بسیار استفاده می شود. اگرچه ایمن در نظر گرفته می شود، برخی متقاعد شده اند که اثرات بالقوه خطرناکی برای سلامتی دارد. قیمت این محصول در بازار براساس شرکت تولید کننده می تواند بسیار متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت ایزومالت می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

فروش ایزومالت قلبی

بسیاری از سرآشپزها و تزیین کننده های حرفه ای غذا از این ترکیب برای اهداف زیبایی استفاده می کنند. ایزومالت قلبی در تزئین کیک و قالب های غذا بسیار محبوب است. این شیرین کننده مصنوعی به دلیل براق بودن و سرعت بالای آماده شدن در تهیه غذاها و کیک ها بسیار کاربرد دارد. این ترکیب همچنین در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و معمولا کار با آن و قالب ‌گیری بسیار آسان است.

قیمت فروش ایزومالت چیست

ایزومالت یک الکل قندی است که به عنوان شیرین کننده و تقویت کننده طعم در بسیاری از غذاها استفاده می شود. همچنین به عنوان سوربیتول یا مانیتول نیز در بازار شناخته می شود. این ترکیب از گیاهان تهیه می شود و برای مصرف انسان بی خطر است. با این حال، اگر به مقدار زیاد مصرف شود، می تواند عوارض جانبی به همراه داشته باشد.

ایزومالت ماده ای سفید، بی بو و بی طعم است که در بسیاری از محصولات مختلف استفاده می شود. در واقع یک قند الکلی است، به این معنی که از دو مولکول قند و الکل تشکیل شده است. ایزومالت به اندازه شکر معمولی شیرین نیست، اما تقریبا نیمی از کالری شکر معمولی را دارد.

این ترکیب اغلب در آب نبات سازی استفاده می شود، زیرا مانند شکر معمولی متبلور نمی شود. با اینحال اگر قصد دارید مقادیر زیادی ایزومالت مصرف کنید، مسواک زدن منظم و نوشیدن آب فراوان ضروری است.

فروش ایزومالت کامور

ایزومالت یک جایگزین طبیعی و ایمن قند است. طعم طبیعی، کالری کم و رطوبت کم از مزایای این ترکیب است. ایزومالت برای همه افراد به خصوص افرادی که قادر به خوردن قند نیستند، مناسب است. کامور یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات رژیمی و بدون قند را به مصرف کنندگان ارائه می کند. یکی از محصولات فروشگاه اینترنتی کامور، ایزومالت است که با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه به راحتی این شیرین کننده را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید ایزومالت

ایزومالت یک شیرین کننده مصنوعی است که می توان آن را در بسیاری از محصولات غذایی مانند آب نبات ها، شکلات ها، آدامس ها، دمنوش، شیر کم چرب، بستنی و نوشیدنی های خنک یافت کرد. این شیرین کننده مصنوعی توسط بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه ها به راحتی آن را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی نیز وجود دارد که ایزومالت را در بسته بندی های مختلف عرضه می کنند.

تفاوت قیمت ایزومالت و گلوکز

ایزومالت از شکر چغندر تهیه می شود و تقریبا نصف شکر معمولی شیرین است. این ترکیب باعث پوسیدگی دندان نمی شود و به آرامی متابولیزه می شود، بنابراین باعث افزایش قند خون نمی شود که می تواند با سایر شیرین کننده ها ایجاد شود. همچنین همه کاره است و می توان از آن در انواع مختلفی از دستورالعمل ها استفاده کرد.

این ترکیب مزایای مشخصی نسبت به سایر انواع شیرین کننده ها مانند گلوکز دارد. احتمال ایجاد ناراحتی گوارشی نسبت به سایر قندهای الکلی کمتر است و اثر ملین ندارد. ایزومالت در برابر حرارت نیز پایدار است، بنابراین می توان از آن در پخت و پز و شیرینی سازی استفاده کرد بدون اینکه شیرینی خود را از دست بدهد یا سفت و شکننده شود.

در حالی که ایزومالت مزایای زیادی دارد، معایبی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. این شیرین کننده مصنوعی گرانتر از سایر شیرین کننده ها مانند گلوکز است و در صورت مصرف زیاد می تواند باعث بروز ناراحتی های گوارشی می شود. اگر قصد استفاده از آن را دارید، حتما ابتدا با پزشک یا متخصص تغذیه خود صحبت کنید تا ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر.

خرید ایزومالت

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید ایزومالت از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید ایزومالت، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان ایزومالت را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید ایزومالت با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. بهترین شرایط نگهداری از ایزومالت خوراکی چگونه است؟ در خصوص طرز استفاده از ایزومالت آیا قالب های پلاستیکی توصیه می شود یا خیر؟

    استفاده از ایزومالت خوراکی برای بیماران دیابتی منع مصرف دارد, چقدر مجازند استفاده کنند؟

  2. ۱) تفاوت ایزومالت و گلوکز به عنوان شیرین کننده مصنوعی در کاربردهای صنعتی چیست؟
    ۲) ایزومالت نسبت به گلوکز چه فواید و مزیت‌ هایی دارد؟
    ۳) استفاده بیش از حد ایزومالت چه عوارض و خطراتی برای انسان دارد؟

  3. درود
    وقت بخیر آموزش و دستور پخت کاسه ایزومالتی با پودر ایزومالت رو به شکل ویدیویی در مقاله قرار بدید و نیز به نظر شما کدوم رنگ خوراکی برای استفاده در کاسه ایزومالتی توصیه می شه؟

  4. اگر عوارض ایزومالت، آسپارتام و سوکرالوز را با هم مقایسه کنیم؛ کدامیک برای افراد بالغ عوارض کمتری دارد؟
    اگر کسی از ایزومالت در تهیه کیک استفاده کرده، بیاد بگه، کیفیت کیک تغییری کرده یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا