Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید صابون مول ۲۰ | کاربرد صابون مول ۲۰ چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد صابون مول ۲۰ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید صابون مول ۲۰ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش صابون مول ۲۰ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان صابون مول ۲۰ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت صابون مول ۲۰ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش صابون مول ۲۰ به روزرسانی می‌شود.

صابون مول ۲۰ یکی از ترکیبات سورفکتانت غیریونی است که با نام نونیل فنول اتوکسیلات (NPE) خوانده می شود. در این ترکیب تعداد مولکول های اتیلن اکساید، ۲۰ است. فرمول مولکولی این ترکیب C۹H۱۹C۵H۴(OCH۲CH۲)۲۰OH بوده و رنگ شیری دارد. مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک حاضر ما را با تعریف، ویژگی ها و انواع صابون مول ۲۰ آشنا می کند..

مراکز خرید و قیمت فروش صابون مول ۲۰ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش صابون مول ۲۰ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان صابون مول ۲۰ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده صابون مول ۲۰ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید صابون مول ۲۰ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش صابون مول ۲۰ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید صابون مول یا نونیل فنول اتوکسیلات چیست

نونیل فنول اتوکسیلات یکی از ترکیبات سورفکتانت غیریونی با تعداد واحدهای مختلفی از اتیلن اکساید است. به عبارتی، در این ترکیب تعداد واحدهای اتیلن اکساید، مختلف بوده و می تواند ۶، ۱۰، ۲۰، ۳۰ و … باشد. بنابراین این ماده با توجه به تعداد این واحدها، نام گذاری های مختلفی چون صابون مول ۶، صابون مول ۱۰، صابون مول ۲۰، صابون مول ۳۰ و … را می گیرد. بیشترین کاربرد این مواد در ترکیب مواد شوینده، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون های امولسیونی و … است. یکی از دلایل کاربرد نونیل فنول اتوکسیلات، زیاد کردن میزان سطح جذب مورد نیاز در هر فرایندی است.

این ترکیبات خاصیت خورندگی نداشته و به راحتی می توانند در انبارها حفظ و نگهداری شوند. اما با توجه به تعداد واحدهای اتیلن اکساید، ویژگی های مختلف آب دوستی و آب گریزی خواهند داشت. ویسکوزیته صابون هایی با تعداد واحدهای کمتر اتیلن اکساید، بالا است. از گریدهای مختلف این ماده با توجه به نوع خواص و ویژگی های آن ها، در موارد متفاوتی استفاده می کنند.

صابون مول یا نونیل فنول اتوکسیلات چیست؟
صابون مول یا نونیل فنول اتوکسیلات چیست؟

ویژگی های صابول مول و قیمت خرید صابون مول ۲۰

بعضی از صابون های مول، ویژگی فوم کمی داشته و یا فاقد این خصوصیت هستند. به همین دلیل می توان از این مواد در تولید محصولاتی با فوم کم، استفاده کرد. یکی از ویژگی های این مواد، امولسیون کردن ذرات روغن و مغلق کردن ذره های خاک است.

حلالیت صابون مول و قیمت فروش صابون مول ۲۰

نونیل فنول اتوکسیلات در آب، دارای درجات مختلفی از انحلال خواهد بود، ولی در حلال های آلی محلول هستند. اگر تعداد واحدهای نونیل فنول اتوکسیلات بین ۱ تا ۵ باشد، در آب حل نمی شود ولی با روغن ها ترکیب می شود. اما اگر تعداد این واحدها در ترکیب این ماده بالاتر از ۵ باشد، در آب محلول ولی در روغن ها به نسبت کمتری حل می شوند. چون این ماده نمی تواند تبخیر شود، به همین دلیل در مرطوب کننده ها کاربرد دارد.

قیمت صابون مول ۲۰ و تولید صابون مول

این که چه زمانی برای اولین بار صابون مول ها در زندگی انسان دیده شده، به طور دقیق مشخص نیست. روش تولید امروزی صابون مول از ترکیب نونیل فنول و اتیلن اکساید است. در این واکنش، پتاسیم هیدروکسید، نقش کاتالیزور را دارد. این که صابون های مول با تعداد واحدهای متفاوتی از اتیلن اکسایدها به دست آید، نسبت واکنش دهنده ها را تغییر می دهند. رنگ در این محصولات از سفید تا زرد متفاوت است.

صابون مول با توجه وزن مولکولی خود در دو شکل مایع و یا جامد تولید می شود. بدین ترتیب که صابون مول با وزن مولکولی بالا به شکل جامد و صابون مولی با وزن مولکولی پایین، به شکل مایع تولید می شود.

نونیل فنول چیست؟

نونیل فنول نوعی از ترکیبات آلی است که در محیط های آبی به شکل پایدار بوده و تجمع متوسطی دارد. از این ماده بیشتر در مواد صنعتی شیمیایی استفاده می کنند ولی وجود آن ها برای ماهیان و موجودات آبزی خطرناک است.

قیمت صابون مول ۲۰

حال نونیل فنول اتوکسیلاتی که دارای تعداد ۲۰ واحد اتیلن اکساید باشد، به نام صابون مول ۲۰ خوانده می شود. PH این ماده ۷ بوده و می تواند به دو شکل مایع و جامد تولید و ساخته شود.

کاربرد صابون مول ۲۰

بیشترین کاربرد سورفکتانت های غیریونی در ترکیبات مواد شوینده و صنایع شیمیایی است. بالاترین غلظت مجاز کاربردی این صابون در مواد شوینده، ۰,۱ درصد وزنی است. چون صابون مول ۲۰ خواص نرم کنندگی دارد، به همین دلیل در شست و شوی پشم کاربرد دارد. این صابون بدون این که به بافت های ظریف پشم خام صدمه ای بزند، به پاکسازی چربی ها و آلودگی های موجود در پشم ها کمک می کند.

کاربرد صابون مول 30
کاربرد صابون مول ۳۰

از این نوع صابون به عنوان روان کننده (کاهش دهنده اصطکاک) و همچنین سفید کننده در صنایع نساجی استفاده می شود. صابون مول ۲۰ به عنوان امولسیفایر روغن در آب و آب در روغن، تولید کودهای شیمیایی، صنایع کشاورزی و نفت و همچنیین در صنعت رنگ و رزین به کار گرفته می شود.

پرسش های رایج در مورد صابون مول ۲۰

قیمت خرید صابون مول ۲۰ در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش صابون مول ۲۰ به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت صابون مول ۲۰ می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

فروش صابون مول ۷

صابون مول ۷ به عنوان یک ماده غیریونی در محلول های آبی تجزیه نمی شود به همین دلیل بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید شوینده ها است. زیرا علاوه بر داشتن قابلیت تمیزکنندگی و حلالیت بالا، پایداری شیمیایی خوب و خواص کف کنندگی را نیز از خود نشان می دهد. این صابون در آب سخت و دماهای پایین به خوبی فعالیت می کند و با سایر سورفکتانت ها نیز سازگار است. به همین دلیل در صنایع فعالی مانند تولید رنگ ها و صنعت آرایشی و بهداشتی و همچنین کشاورزی قابل استفاده است و به کار برده می شود.

خرید صابون مول ۶

صابون مول ۶ به عنوان یک سورفکتانت با افزودن اتیلن اتوکساید به نونیل فنل تولید و به بازار عرضه می شود. اغلب به عنوان یک عنصر مهم و عامل امولسیون کننده و کف کننده در صنعت تولید شوینده و پاک کننده ها به کار برده می شود. این ماده شیمیایی کاربرد گسترده ای در صنایعی مانند نساجی، چرم، تولید مواد مورد استفاده کشاورزی، تولید رنگ و لاک و رزین های بر پایه آب و انواع لاتکس و واکس دارد. صابون مول ۶ به عنوان یک ترکیب شیمیایی محرک پوست و چشم نیست اما بهتر است در هنگام استفاده از این ماده مانند سایر مواد شیمیایی از تجهیزات محافظتی استفاده کنید.

کاربرد مول ۷

صابون مول ۷ یکی از گریدهای نونیل فنول اتوکسیلات است که به دلیل داشتن خواص امولسیون کنندگی و کف کنندگی به عنوان یک ماده فعال در تهیه و تولید انواع شوینده ها استفاده می شود. این ماده کمک می کند قدرت تمیز کنندگی و ضدعفونی کنندگی محصولات افزایش یابد. همچنین این صابون علاوه بر استفاده در پاک کننده ها و شوینده ها در خشک شویی و تولید اسباب بازی ها نیز قابل استفاده است. علاوه بر این به دلیل اینکه خاصیت خورندگی ندارد به عنوان پوشش دهنده در بسیاری از محصولات چوبی نیز استفاده می شود.

قیمت صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ که با نام نونیل فنول اتوکسیلات ۲۰ شناخته می شود یک مایع شیری رنگ با ph حدود ۷ است که به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنعت شوینده تولید و به بازار عرضه می شود. تولید کنندگان این ماده شیمیایی بر اساس کیفیت آن را با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می کنند. این ماده به عنوان یک سورفکتانت در مواد شوینده و صنایع شیمیایی عمل می کند و به دلیل داشتن قابلیت نرم کنندگی اغلب برای شستشوی پشم خام و منسوجات حاوی پشم بدون آسیب رساندن به بافت ظریف آن مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ یک ماده شیمیایی است که به منظور افزایش خاصیت پاک کنندگی و عملکرد بهتر سایر مواد شوینده در صنعت تولید شوینده ها با حداکثر میزان غلظت که معادل ۰.۱ درصد وزنی است توسط تولید کنندگان صنعت شوینده خریداری شده و به کار برده می شود. این صابون یا به عبارتی دیگر سورفکتانت غیر یونی هنگامی که در مواد شوینده و ضدعفونی کننده خانگی و صنعتی به کار برده می شود با افزایش میزان قدرت پاک کنندگی آن شوینده موجب می شود که چربی ها و لکه های روغنی و سایر آلودگی موجود در سطوح و الیاف منسوجات به راحتی پاک شوند.

فروش صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ با داشتن وزن مولکولی بالا دارای خاصیت امولسیفایر بالایی است که موجب می شود این ماده به عنوان یک ماده پاک کننده قوی برای استفاده در صنعت تولید مواد شوینده به فروش برسد. صابون مول ۲۰ یک ماده شیمیایی پایدار و دارای ظاهری شیری رنگ است که به راحتی در حلال های آلی قابل انحلال است. این ماده علاوه بر استفاده در شوینده های لباس در پاک کننده های صنعتی به عنوان یک عامل چربی زدا و همچنین به عنوان یک ماده ضد اصطکاک و روان کننده استفاده می شود. علاوه بر این در سایر صنایع پرکاربرد مانند کشاورزی، تولید آفت کش ها و رنگ و پلاستیک نیز به کار برده می شود.

حمل و نگهداری صابون مول ۲۰

محل نگهداری این نوع از صابون ها باید خشک باشد و به دور از گرما و مواد آتش زا قرار گیرد. همچنین این مواد در انبارهای سرپوشیده نگهداری می شوند. وقتی این ماده دچار حریق شود از موادی چون دی اکسید کربن و پودرهای شیمیایی خشک برای خاموش کردن آن ها استفاده می کنند. این نوع از صابون های مول می تواند تا مدت دو سال دچار انقضا نشوند. با قرار دادن این ماده در دمای ۸۰ درجه سانتی گراد به مدت طولانی، رنگ آن ها تغییر کرده و به زردی می گراید.

ظروف نگهداری این صابون ها باید استیل ضد زنگ، فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه و فولاد کربنی باشد.

نکات ایمنی کار با صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ در صورت تماس با چشم و پوست، موجبات تحریک آن ها، سوزش و خارش می شود. به همین دلیل در هنگام کار با این مواد باید، با از روپوش مخصوص و عینک آزمایشگاهی استفاده کرد. در صورت تماس با چشم، سریع آن را با آب فراوان به مدت ۱۵ دقیقه شست و شو دهید. اگر این ماده با پوست تماس پیدا کند، لباس های آلوده را از تن خارج کرده و قسمت هایی که با این ماده تماس داشتند را با آب فراوان بشویید.

مضرات استفاده از صابون مول

صابون مول ها سمی هستند و برای موجودات آبزی خطرناک است. به همین دلیل در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا، استفاده نمی شوند. با ورود مداوم این ماده به بدن انسان، تغییرات هورمونی ایجاد شده و سلامت جنین در زنان باردار به مخاطره می افتد. تا جایی که جنین، ممکن است سقط شود و یا قسمت هایی از بدن آن، تشکیل نشود.

قیمت خرید و فروش صابون مول ۲۰

شرکت های مختلفی با برندهای مختلف در آمریکا و جهان، این نوع از صابون ها را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. این شرکت ها علاوه بر سورفکتانت غیریونی و صابون های مول، از سورفکتانت های آنیونی نیز برای تولید مواد شوینده استفاده می کنند. نوع برندها و تورم ارزی در قیمت این محصولات موثر است.

خرید صابون مول ۲۰

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید صابون مول ۲۰ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید صابون مول ۲۰، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان صابون مول ۲۰ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید صابون مول ۲۰ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا