Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییمحصولات شیمیاییویژه

قیمت فروش و خرید سوربیتول (Sorbitol) | کاربرد سوربیتول

این مقاله شامل اطلاعات کاربردی و مفید درباره خواص، ویژگی‌ها و کاربرد سوربیتول و مصارف گوناگون آن است. اگر قصد خرید سوربیتول دارید و به دنبال فروشندگان این ماده شیمایی و قیمت سوربیتول در بازار هستید، می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سوربیتول در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد خلوص، حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سوربیتول هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سوربیتول و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش سوربیتول در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سوربیتول و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سوربیتول در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سوربیتول در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سوربیتول در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سوربیتول را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

سوربیتول (Sorbitol) ماده ای است که به عنوان یک ماده شیرین کننده شناخته می شود. این ماده دارای فرمول مولکولی C6H14O6 است. انواع سوربیتول به صورت پودر و مایع در بازار عرضه شده و کاربرد دارد. کاربرد اصلی این ماده شیرین کننده گی است و به جای قند و شکر استفاده می شود.

از خواص قابل توجه سوربیتول این است که میزان کالری آن تقریبا یک سوم شکر است. دیگر کاربرد این شیرین کننده مصنوعی کمک به درمان و رفع موفق یبوست است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

لازم به ذکر است که عوارضی در برخی موارد از مصرف زیاد سوربیتول دیده می شود. بنابراین در نحوه و مقدار مصرف دقت نمایید.

سوربیتول چیست

انحلال پذیری سوربیتول در آب زیاد بوده و این ماده شیرین کننده به مقدار کم در اتانول نیز حل می شود. سوربیتول به نام های دیگر همچون گلوسیتول و سوربیلاکس، الکل قندی و پلی اُل هم معروف است.

 

 

انواع سوربیتول در حدود ۶۰ درصد قند و کمتر از ۳۰ درصد کالری نسبت به شکر دارند. این امر موجب جایگزینی آن با شکر در برخی محصولات شده است.

 

درباره سوربیتول

خرید انواع سوربیتول

انواع این ماده در تنوع مختلف در بازار خرید و فروش سوربیتول عرضه شده و دارای قیمت های متفاوتی است. در ادامه به برخی از انواع این ماده شیمیایی اشاره می کنیم.

  • سوربیتول مایع
  • سوربیتول پودری

کاربردها سوربیتول

در ادامه برخی از رایج ترین موارد کاربرد سوربیتول را مشاهده می نمایید.

  • صنایع غذایی
  • رژیم های لاغری
  • رژیم های غذایی افراد دیابتی
  • کاهش مشکلات دهان و دندان
  • پزشکی
  • بهبود یبوست
  • پرفایده در سلامت پوست
  • کاهش قند خون

انواع سوربیتول

خواص سوربیتول و قیمت آن

این ماده مانند سایر قند های الکلی خیلی شیرین نیست. درواقع سوربیتول پودری کالری بالایی ندارد. جالب است بدانید که هر گرم از این نوع سوربیتول حدود ۳۵% کالری کمتری نسبت به سایر قندها دارد.

کاربرد Sorbitol برای سلامتی موارد دیگری را نیز شامل می شود. Sorbitol powder جایگزین مناسب کربوهیدرات در افراد دیابتی است. امروزه فواید قند های الکلی و کاربرد آن ها در بدن بهتر درک می شود.

همان طور که پیش تر هم اشاره شد، سوربیتول به عنوان یک شیرین کننده مصنوعی جایگزینی برای قند و شکر است. درواقع خواص بی نظیر این ماده است که منجر به استفاده های گسترده اش شده است. در ادامه این مقاله به بررسی برخی خواص این ماده شیرین کننده پرداخته ایم.

  • حلالیت زیاد در آب
  • مقاومت بالا در برابر گرما و حرارت
  • عاملی برای جلوگیری از کلوخه شدن در صنایع غذایی
  • مقاوم در محلول های اسیدی و قلیایی
  • اشتعال پذیر نبودن
  • داشتن مزه ای شیرین
  • نگهدارنده
  • جاذب رطوبت
  • داشتن کالری پایین
  • سمی نبودن

تفاوت سوربیتول مایع و سوربیتول پودری در ساختار و خرید و فروش

سوربیتول پودری به شکل پودری سفید و کریستالی است.

پودر سوربیتول طعمی شیرین دارد و می توان آن را جایگزین ساکاروز نمود. مصرف Sorbitol پودری به عنوان ملین نیز استفاده می شود.

اما سوربیتول مایع بدون بو و بدون طعم خاص است. این ماده نیز مزه شیرینی داشته و اغلب جایگزین شربت گلوکز می تواند استفاده شود. لازم به ذکر است که شربت سوربیتل مایع کریستالیزه نشده و غلظت آن برابر با ۸۰% ماده خشک است.

کاربرد سوربیتول در صنایع غذایی و دارویی

کاربرد سوربیتول برای خرید در صنایع غذایی و دارویی

کاربرد سوربیتول در فرآورده های بدون شکر همانند انواع آدامس جویدنی، سوربیتول یافته می شود. در انواع شکلات های بدون قند که در بازار عرضه می شوند نیز از انواع سوربیتول به عنوان شیرین کننده استفاده می کنند. درواقع در انواع شکلات، آبنبات، پاستیل نیز از شیرین کننده هایی مصنوعی استفاده می شود.

شیرین نمودن برخی شربت های دارویی مانند شربت سرفه نیز توسط Sorbitol صورت می گیرد.

فروش سوربیتول برای لاغری و کنترل دیابت

سوربیتول به دلیل میزان کالری تولیدی در بدن، می تواند در افراد چاق به کاهش وزن کمک کند. این ماده ۶۰% ساکارز شیرینی داشته و درعین حال یک سوم کمتر از ساکارز کالری دارد. این خاصیت سوربیتل را به یک گزینه ایده آل جهت تامین قند در افراد چاق تبدیل نموده است. البته مصرف بی رویه شیرین کننده های مصنوعی خود می تواند باعث چاقی شود.

از طرفی آزمایشات نشان داده است که مصرف این ماده می تواند منجر به کاهش سطح گلوکز خون و تحمل گلوکزی بالا شود. بنابراین مصرف این ماده می تواند در افراد دیابتی نیز مفید باشد.

کالری سوربیتول به صورت کربوهیدرات است. بنابراین مقداری از آن از طریق روده کوچک جذب می گردد. بقیه این ماده نیز وارد روده بزرگ می گردد. میزان ترشح انسولین با مصرف Sorbitol کمتر شده و میزان قند خون کنترل می شود. بنابراین خواص این ماده می تواند برای دیابتی ها مفید باشد.

خواص سوربیتول در بهبود یبوست

سوربیتول با رساندن آب به روده ها می تواند به عنوان یک ملین عمل کند. البته مصرف انواع ملین ها می توانند در فرد وابستگی ایجاد کنند. بنابراین مصرف ملین به‌ویژه ملین های سوربیتولی باید با نظر پزشک مصرف شوند.

اگر آلرژی دارید ، قبل از مصرف این دارو این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید ، اگر عادت روده شما در ۲ هفته گذشته به طور ناگهانی تغییر کرده است ، یا دچار حالت تهوع ، استفراغ یا درد معده هستید ، هرگز بدون تجویز پزشک از ملین ها استفاده نکنید.

فروش سوربیتل برای حفظ سلامت دهان و دندان 

از مزایای استفاده از شیرین کننده هایی مانند سوربیتول این است که به ایجاد حفره و سوراخ در دندان منجر نمی شوند. به همین دلیل از انواع مختلف این شیرین کننده مصنوعی در آدامس های بدون قند استفاده می شود.

نحوه و مقدار مصرف انواع سوربیتول

سوربیتول می تواند به عنوان ملین استفاده شود. این ماده هم به صورت تنقیه مقعدی و هم به صورت محلول خوراکی مصرف می شود. مصرف خوراکی این ماده می تواند مخلوط با یک لیوان آب یا نوشیدنی های طعم دار، همراه یا بدون غذا مصرف شود.

البته توجه شود که میزان استفاده از سربیتول بسیار مهم است. مصرف بیش از حد این ماده می تواند عوارض جانبی مختلفی را ایجاد کند. مشکلات در هضم و عدم تعادل الکترولیت تنها بخشی از موارد مصرف بیش از حد Sorbitol هستند.

در صورت مصرف بیش از حد سوربیتول مایع یا پودری و مشاهده علائم قابل توجه، بلافاصله با اورژانس تماس حاصل نمایید.

 

مقالات مرتبط با سربیتول

 

احتیاط در نحوه مصرف سوربیتول

  • نکته مهم در نحوه مصرف سوربیتول این است که نباید با کلسیم و سدیم پلی استایرن سولفونات استفاده شود. مصرف همزمان این ترکیبات با هم می تواند تداخلات دارویی ایجاد کرده و منجر به مرگ بافت های روده گردد.
  • نکته دیگر این است که اگر برای بهبود یبوست از سربیتل پودری استفاده می شود، از مصرف همزمان آن با سایر ملین ها خودداری شود. زیرا ممکن است مشکلاتی برای فرد ایجاد شده و اثر ملینی تشدید گردد.

خرید سوربیتول روش نگهداری

انواع سوربیتول می توانند در دمای اتاق نگهداری شوند. اگر انواع سوربیتول از سرما و گرمای خیلی زیاد حفظ نشود، ماندگاریش کاهش می یابد. البته لازم به ذکر است که تنوع محصولات برای این شیرین کننده زیاد است. بنابراین ماندگاری این ماده می تواند به شرکت تولید کننده و نوع آن وابسته باشد.

بیشتر محصولات Sorbitol اغلب ۶ تا ۱۲ ماه تاریخ انقضا دارند.  البته این ماندگاری به شکل و شرکت تولید کننده وابسته است.

عوارض مصرف سربیتل پس از خرید 

سوربیتول در مقدار مصرف مجاز تعیین شده عوارض جانبی خاصی ندارد. اما درصورتی که بیشتر از حد مجاز مصرف گردد، می تواند عوارض گوارشی مختلفی را در مصرف کننده ایجاد کند. در صورت بروز حساسیت یا عوارض جانبی حاد گوارشی حتما با پزشک و اورژانس تماس حاصل نمایید.

قیمت خرید و فروش سوربیتول

میزان تقاضا برای شیرین کننده های مصنوعی در جهان روز به روز در حال افزایش است. زیرا مصرف این ماده در بسیاری از مواد غذایی کاربرد های فراوانی یافته است. قیمت انواع سوربیتول با توجه به نوع آن یعنی مایع یا پودری بودن مقادیر متنوعی خواهد داشت. قیمت سوربیتول ساخت شرکت های مختلف نیز مقادیر متفاوتی را شامل می شود. برای خرید و فروش سوربیتول در انواع مختلف می توان به صورت حضوری اقدام نمود. همچنین می توان این شیرین کننده را از مراکز معتبر اینترنتی نیز تهیه نمود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سوربیتول

نام ماده سوربیتول (Sorbitol)
فرمول مولکولی C6H14O6
جرم مولکولی ۱۸۲.۱۷ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۴۹ g/cm³
نقطه ذوب ۹۵ °C
نقطه جوش ۲۹۶ °C
دیگر نام ها گلوسیتول

فروش Sorbitol برای کبد

قندهای الکلی مانند مانیتول، سوربیتول و زایلیتول کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارند و در بدن انسان به اشکال مختلف در مسیرهای فیزیولوژیکی متابولیزه می شوند. مصرف دوزهای متوسط سوربیتول در بدن کاملا جذب و متابولیزه می شود. این قند الکلی در سلول های کبدی متابولیزه شده و در نهایت در کبد به گلوکز و گلیکوژن تبدیل می شود.

قیمت و سوربیتول نحوه مصرف

سوربیتول به صورت پودر در ساشه های ۵ گرمی عرضه می شود و نحوه مصرف آن بر اساس بیماری شما متفاوت است. پزشک نحوه مصرف آن توسط پزشک برای شما تعیین می شود. برای مقاصد دیگر شما می توانید طبق دستورالعمل از این ترکیب استفاده کنید.

عوارض سوربیتول و قیمت فروش

سوربیتول یک ترکیب ملین است و مصرف مداوم آن ممکن است باعث عادت و از بین رفتن عملکرد طبیعی روده شود. اگر عادات روده شما طی ۲ هفته گذشته تغییر کرده است، یا دچار درد معده، تهوع و استفراغ شده اید حتما با پزشک خودتان تماس بگیرید. عوارض جانبی رایج سربیتول عبارتند از:

  • ناراحتی شکمی
  • اسهال
  • خشکی دهان
  • احتباس مایعات در بدن
  • کم آبی بدن
  • از دست دادن الکترولیت ها
  • افزایش قند خون
  • اسیدی شدن خون به دلیل تولید لاکتات

پرسش های رایج در مورد سوربیتول

خرید سوربیتول در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان سوربیتول متصل می ‌کند. برای خرید سوربیتول تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

کاربرد پودر سوربیتول برای یبوست

بیمارانی که از یبوست شکایت دارند نیاز به شرح حال و معاینه و احتمالا بررسی های ساده دارند تا مشخص شود آیا مشکل آنها ثانویه است و به سایر بیماری ها یا داروها وابسته است. اگر هیچ علت زمینه ای وجود نداشته باشد، درمان های غیر دارویی مانند افزایش فیبر غذایی باید توصیه شود. در صورت تداوم یبوست می توان درمان دارویی مانند پودر سوربیتول را در نظر گرفت. ملین های محرک بسیاری اکنون در دسترس هستند اما استفاده طولانی مدت از آنها توصیه نمی شود و حتما باید تحت نظر پزشک از آنها استفاده کنید.

کاربرد پودر سوربیتول برای پوست

سوربیتول به عنوان مرطوب کننده در فرمولاسیون های محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. سوربیتول عمدتا در محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی به عنوان غلیظ کننده، مرطوب کننده و برای افزودن طعم شیرین (برای محصولات لب) استفاده می شود. این ترکیب به جذب و حفظ رطوبت پوست کمک می کند، طعم شیرینی دارد و می تواند به بهبود بافت محصولات مراقبت از پوست کمک کند.

این ترکیب می تواند محصولات را غلیظ کند و به جذب رطوبت پوست کمک می کند. خاصیت تثبیت کنندگی آن را به یک عنصر رایج در صابون ها و لوسیون ها تبدیل کرده است.

سوربیتول به سایر مواد کمک می کند تا در سراسر پوست پخش شوند و به آن نفوذ کنند. اغلب به عنوان یک افزودنی برای این منظور استفاده می شود و به دلیل اینکه یک عامل غلیظ کننده است که می تواند بافت محصولات مراقبت از پوست را بهبود بخشد.

سوربیتل یک ماده مرطوب کننده یا جاذب رطوبت است. این ترکیب مشابه گلیسیرین، یکی دیگر از مرطوب کننده های رایج است و به پوست کمک می کند رطوبت هوا را جذب کند و آن را برای مدت طولانی تری حفظ کند. این بدان معناست که سوربیتل برای پوست های کم آب، ترک خورده و خشک عالی است.

با افزایش سن قدرت پوست در حفظ رطوبت کمتر می شود. این امر منجر به خشکی پوست می شود که بیشتر مستعد خطوط و چین و چروک خواهد بود. سوربیتول به پوست کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کند تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید.
Sorbitol به حمایت از میکروبیوم پوستی سالم و ایجاد بتا گلوکان، یک آنتی اکسیدان تسکین دهنده پوست کمک می کند. این ترکیب می تواند باکتری

های مفید روی پوست را تغذیه کند که به مبارزه با باکتری های مضری که باعث آکنه و التهاب می شوند کمک می کند. پاک ‌کننده‌های خشن، لایه ‌بردارها یا شستشوی بیش از حد می ‌توانند باکتری‌ های ضروری پوست را از بین ببرند و آن را بیشتر در معرض عفونت قرار دهند.

از آنجایی که طعم آن شیرین و کاملا بی خطر است، سوربیتول معمولا در محصولات لب مانند برق لب، بالم لب و حتی برخی از انواع رژ لب یافت می شود. این ترکیب شیرینی ملایم و رنگ کمی به این محصولات اضافه می کند و طعم آن را روی لب ها خوشایند می کند.

سوربیتول همچنین ممکن است برای جلوگیری از پیری پوست مفید باشد. با افزایش سن، پوست ما به آرامی توانایی حفظ آب را از دست می دهد. چند لایه بالایی پوست حاوی مرطوب کننده های طبیعی یا عوامل مرطوب کننده طبیعی است. این ترکیب آب را در داخل سلول های پوست جذب و حفظ می کند تا به هیدراته نگه داشتن پوست کمک کند.

به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری، کاهش قابل توجهی در مقدار آب موجود در پوست منجر به خشکی و در نهایت به تشکیل چین و چروک می شود. بنابراین، استفاده از محصولات حاوی مرطوب کننده های مرطوب کننده می تواند پوست را هیدراته نگه دارد در حالی که برای کاهش علائم پیری کار می کند.

یکی دیگر از عملکردهای سوربیتول در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست به عنوان یک عامل غلیظ کننده است. ضخیم کننده ها بخش مهمی از فرمولاسیون هستند زیرا کمک می کنند تا محصول به صورت صاف و یکنواخت در سراسر پوست اعمال شود. این ترکیب کمک می کند اجزای اصلی محصول شما در جایی که باید کار کنند، توزیع می شوند. ضخیم کننده ها همچنین به بهبود احساس محصول کمک می کنند. این بیشتر یک اثر حسی است اما باعث می شود محصول احساس خوبی روی پوست داشته باشد.

ممکن است با اصطلاح میکروبیوم در رابطه با سلامت روده آشنا باشید. میکروبیوم در واقع به تعادل باکتری های خوب طبیعی اشاره دارد که می تواند روی پوست نیز یافت شود. میکروبیوم برای سلامت پوست مهم است و از پوست در برابر از دست دادن آب، آسیب و عفونت محافظت می کند. سوربیتول همچنین یک پری بیوتیک بسیار مفید است که باکتری های روی پوست را تغذیه کرده و تعادل آنها را حفظ می کند.

سوربیتول برای چی خوبه

سوربیتول یک شیرین کننده جایگزین قند است که در صنایع غذایی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به شکل دارو برای رفع یبوست تجویز می شود و می توان از آن در رژیم های غذایی افراد دیابتی استفاده کرد. این قند الکلی کالری زیادی ندارد و برای رژیم های لاغری نیز مناسب است.

پودر سوربیتول برای معده

این ترکیب برای رفع مشکلات گوارشی از جمله نفخ و سوء هاضمه بسیار مفید است. سوربیتول عوارض زیادی دارد بنابراین اشکال دارویی آن را نباید به صورت سر خود و بدون مشورت با پزشک مورد استفاده قرار دهید.

پودر سوربیتول برای لاغری

سوربیتول یک شیرین کننده جایگزین قند است که نصف قند شیرینی دارد. استفاده از این ترکیب باعث افزایش قند خون نشده و با کاهش کالری دریافتی برای رژیم های کاهش وزن مفید است.

پودر سوربیتول برای لک صورت

پودر سوربیتول یک ترکیب جاذب رطوبت است بنابراین به جوانسازی پوست کمک می کند. این ترکیب مانع از دست رفتن محتوای آب پوست شده و با تغذیه میکروبیوم طبیعی پوست به سلامت پوست در سنین مختلف کمک می کند. این ترکیب بطور گسترده ای در صنایع آرایشی – بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

طریقه مصرف پودر سوربیتول

برای مصرف این ترکیب به شکل پودر می توانید آن را در آب سرد حل کرده و میل نمایید. دوز مصرفی و تعداد دفعات مصرف آن توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد.

پودر سوربیتول برای چاقی

پودر سوربیتول به عنوان شیرین کننده کم کالری بیشتر برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. با اینحال مصرف بیش از حد این ترکیب به عنوان یک قند مصنوعی می تواند باعث چاقی شود. این ترکیب به صورت طبیعی در بسیاری از میوه ها وجود دارد و مصرف بیش از حد آنها می تواند باعث اضافه وزن شود.

سوربیتول و کاربردهای پزشکی آن

سوربیتول در پزشکی برای درمان یبوست و مشکلات گوارشی، بهداشت دهان و دندان و در داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این قند مصنوعی به عنوان جاذب رطوبت در روده ها به عنوان ملین عمل می کند. همچنین باکتری ها قادر به متابولیزه کردن این قند نیستند در نتیجه باعث کاهش خطر پوسیدگی دندان ها می شود.

پودر سوربیتول برای کبد

پودر سوربیتول برای پاکسازی کبد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب به دفع سموم از کبد کمک کرده و سلامت این عضو را بهبود می بخشد. کبد به عنوان مهمترین اندام بدن در صورت پاکسازی به بهبود سلامت عمومی کمک می کند.

سوربیتول در بدنسازی

سوربیتول در بدنسازی برای پاکسازی کبد همراه با عرق کاسنی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب اثرات داروهای استروئیدی را از بین برده و سلامت عمومی فرد را بهبود می بخشد.

قیمت سوربیتول بستنی

سوربیتول یک قند الکلی است که به عنوان یک ماده شیرین کننده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده تقریبا ۶۰% شیرین تر از قند ساکاروز است و در تولید خوراکی های رژیمی استفاده می شود. این شیرین کننده صنعتی در تولید مواد غذایی رژیمی مانند آدامس بدون قند، بستنی بدون قند، نوشیدنی ها و برخی داروهای شیرین مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سوربیتول

قیمت سوربیتول به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و قیمت گریدهای مختلف این ماده شیمیایی با یکدیگر متفاوت است. شما می توانید آن را برای مقاصد مختلف به راحتی از طریق فروشگاه های اینترنتی یا به صورت حضوری از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی تهیه نمایید.

سخن آخر

اگرچه امروزه استفاده از شیرین کننده های مصنوعی افزایش یافته است. اما توجه شود که در مصرف این مواد همواره باید جوانب احتیاط رعایت شود. درواقع مصرف هر نوع ماده غذایی اگر بی رویه و بر خلاف استانداردها صورت پذیرد، می تواند منجر به عوارض جبران ناپذیری گردد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای تغذیه سالم کشف و استفاده می شوند. بنابراین با استفاده صحیح از مواد اطرافمان و همینطور با صرف اندکی وقت در کاربرد آن ها می توانیم زندگی آسوده تری را برای خود و اطرفیانمان فراهم نماییم.

در این لینک از پایگاه علمی sciencedirect مقالات مربوط به Sorbitol قابل مطالعه هستند.

فروش ‌سوربیتول

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت فروش سوربیتول در بازار موارد شیمیایی از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان سوربیتول در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سوربیتول

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سوربیتول از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سوربیتول، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سوربیتول را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سوربیتول با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۴۶ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب

    به نظر میاد سایت جهان شیمی در حوزه مواد شیمیایی کارشناسان متبحری داره

    یه سوال داشتم
    از نظر کارشناسان شما

    خرید اینترنتی سوربیتول از سایت‌های آنلاین شرکتی و فروشگاهی بهتره یا خرید حضوری سوربیتول از بازار؟

  2. درود بیکران خدمت سایت ارزشمند جهان شیمی
    به عنوان کارشناس صنایع غذایی در یک کارخانه معتبر و خوشنام تولید شکلات و بیسکوییت، شناخت انواع سوربیتول، برندهای آن و تفاوت اونها از نظر قیمت و کیفیت برای ما اهمیت زیادی داره
    خیلی خوشحال میشم که برندهای سوربیتول و انواع اون رو اجمالی معرفی کنین تا به ما هم در خرید سوربیتول مرغوب کمک زیادی کرده باشید.

  3. سوربیتول قیمت

    ادمین محترم خسته نباشی
    در مورد سوربیتول سوالی داشتم و خواستم از شما راهنمایی بگیرم. آیا تمام سوربیتول موجود در بازار ایران خصوصا در تهران وارداتی است؟ یا کارخانه و شرکتی وجود دارد که سوربیتول را در ایران تولید می کند؟

    سوال دومی که داشتم اینه که قیمت سوربیتول بین کدوم برند خارجی از همه به بصرفه تر هست، در عین اینکه کیفیت قابل قبولی داشته باشه؟

  4. اینجانب فارغ التحصیل رشته صنایع غذایی هستم ‌و اخیرا مشغول به کار در یک کارخانه تولید مواد غذایی شدم

    متاسفانه در مورد مواد اولیه شیمیایی تجربه زیادی ندارم
    اگر مقدور است در مورد انواع سوربیتول و برندهای معتبر سوربیتول در بازار ایران اطلاعاتی هر چند مختصر قرار دهید

  5. من مدیرعامل یک کارگاه ۱۵ نفره هستم که یک دهه است در حوزه آبکاری فلزات فعالیت می کنیم
    ما به طور مرتب برای همکاری با تامین کنندگان مشکل جدی داریم؛ مثلا در خرید سوربیتول صنعتی که در آبکاری استفاده می کنیم هم در کیفیت و هم قیمت سوربیتول صنعتی تفاوتی های بسیاری بین تامین کنندگان وجود دارد،

    سایت عالی میشد اگر قسمتی برای درج آگهی با هدف انتخاب، مقایسه و امتیازبندی تامین کنندگان صنعتی شیمیایی وجود می داشت.

  6. سلام
    شما به خوب کاربردها و استفاده سوربیتل در محصولات آرایشی و بهداشتی رو شرح دادید

    ولی سوال من اینه که؛
    آیا با سوربیتیل و ترکیبش با مواد دیگه میشه یه ماسک صورت یا موی خونگی درست کرد؟

    لطفا برای خرید اینترنتی سوربیتول هم یک فروشگاه معتبر معرفی کنید

    ممنون از شما

  7. سایت جهان شیمی که این همه اطلاعات مفید و کاربردی رو در اختیار ما خریداران قرار می‌ده،
    چرا یک فروشگاه آنلاین نداره؟
    که بدون نیاز با تماس با فروشندگان مثلا بشه انواع سوربیتول رو با گریدها و برندهای مختلف با هم مقایسه کرد و به راحتی و با اطمینان سفارش داد

    اگر میشه از مدیریت سایت بخواید که چنین قابلیت خوبی اضافه بشه

  8. من خریدار یا فروشنده پودر سوربیتول نیستم؛

    به توصیه یکی از دوستان تصمیم دارم از پودر سوربیتول در بدن سازی استفاده کنم،
    تو سایت شما یا خریدارها سوال می پرسن یا فروشنده ها

    اگر ممکنه لطفی کنید و “طریقه مصرف پودر سوربیتول” رو برای بدنسازی توضیح بدید

  9. با عنایت به اینکه در هفته های اخیر وزارت بهداشت و پلیس آگاهی تهران چندین طرح ضربتی سراسری برای مقابله با فروش دارو در اینستاگرام و فضای مجازی را انجام داده اند ،

    آیا خرید و فروش سوربیتول دارویی به دلیل اینکه هم یک ماده شیمیایی ست و هم به عنوان دارو استفاده می شود؛ می تواند به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام شود؟

    آیا فروشندگان سوربیتول دارویی ملزم به ارایه مجوز سازمان غذا و دارو یا وزارت بهداشت هستند؟

  10. اولا ؛ که واردات سوربیتول به ایران بیشتر از چه کشورهایی صورت می گیرد؟

    دوما ؛ به نظر شما با توجه به شرایط ارزی کشور ؛ آیا واردات کشور به صرفه تر هست یا تولید سوربیتول در داخل کشور؟

    سوما ؛ بین برند لاتامارکو ترکیه و سایر برندهای هندی که در بازار ایران به وفور پیدا میشه، به لحاظ اصالت و کارایی کدوم یکی مود تایید شماست؟

    ببخشید که سوالات بنده کمی طولانی شد

  11. سوربیتول چیست؟

    قبلا تو سایت در مورد تفاوت سوربیتول و سوکرالوز یک از خوانندگان سایت از سوال پرسیده بود ، و شما گفتید که
    سوربیتول برای پخت و پز مناسب نیست ؛
    خب پس اولا؛ آیا می تونیم سوربیتول رو برای کاربردی غیر از پخت و پز در منزل استفاده کنیم؟

    و دوما , آیا سوربیتول هم مثل سوکرالوز جایگزین مناسب شکر برای افراد دیابتی هست؟

  12. شرکت ما واقع در شهرک صنعتی اهواز که در حوزه تولید آبمیوه های گازدار فعالیت می کند ؛
    برای ماه آینده نیاز به خرید سوربیتول هندی دارد، بنا به دلایلی تصمیم گرفتیم که خرید سوربیتول هندی را از فروشنده جدیدی انجام دهیم

    لطفا لیست قیمت پیشنهادی خود را از طریق شماره ۰۹۱۶XXXXXXX در واتساپ ارسال نمایید

  13. سلام و عرض خسته نباشید
    من به دلیل درگیر درمانی تحت نظارت پزشک هستم، متاسفانه در چند روز اخیر دچار یبوست بسیار شدیدی شده ام؛ که متاسفانه شیاف هم مشکل من را حل نکرد.
    اولا بین داروی سوربیتول خوراکی و سوربیتول معقدی برای رفع یبوست کدام مورد پیشنهاد می کنید؟

    ثانیا دوز روزانه دوز سوربیتول، خصوصا داروی سوربیتول خوراکی را بفرمایید؟

  14. در مورد انواع سوربیتول تازه متوجه شدم، که داروی سوربیتول چقدر برای یبوست مفید هست

    یکی از دوستام به علت دوره کورتون درمانی، متابولیسم بدنش بهم ریخته و دچار یبوست بسیار شدیدی شد ، که هیچ دارویی تو این چند روز مشکلش حل نکرد، به نظرتون داروی سوربیتول رو بهش پیشنهاد کنم؟ بدون گرانی از عوارض جانبی

  15. دنبال اطلاعاتی در مورد اسپری سوربیتول یا بزاق مصنوعی؛ نحوه مصرف و بهترین برند اسپری سوربیتول در بازار هستم.

    ممنون میشم که راهنمایی کنید؛ بین سه برند؛ Oasis، Mote Kote، Mol-Stir کدوم یکی کارایی بیشتر و عوراض کمتری داره؟

    خیلی عجله دارم

  16. یه توصیه به دوستان دارم

    تو این چند سال خیلی باب شده که صفحات اینستاگرامی اقدام به فروش دارو به صورت مجازی می کنند

    حتی احتمال دارد که فروش سوربیتول دارویی را نیز در برخی از صفحات دیده باشید

    توصیه میکنم به هیچ عنوان از ایستاگرام دارو نخرید.

    و خرید دارو را از طریق داروخانه یا از طریق سایت های دارای مجوز انجام دهید

  17. سلام و خسته نباشد

    ممکنه دستور العمل استفاده سوربیتول تو غذاها و دسرهای خانگی رو بگید

    خیلی دوست دارم ازش استفاده کنم ، اما روش استفاده و میزان سوربیتول رو توی کیک و دسر رو نمی دونم

    ممنون میشم راهنمایی کنید

  18. یکی از آشنایان نزدیک ما در پروسه درمان بیماری مجبور است از دارویی استفاده کند که بسیار یبوست زاست.

    متاسفانه علیرغم استفاده از انواع و اقسام داروهای ضدیبوست هیچکدام موثر واقع نشد

    به همین خاطر در سایت های مختلف جستجو انجام دادم و از طریق مقاله شما متوجه شدم که پودر سوربیتول برای یبوست بسیار کاربردی است اما نکته ای وجود دارد، به خاطر عدم آشنایی با شیوه استفاده از پودر سوربیتول و تجریبات تلخ گذشته برای استفاده از آن کمی دچار ترس هستم؛

    اگر امکان دارد شیوه استفاده و دستورالعمل پودر سوربیتول برای یبوست را حتی به صورت مختصر هم شده زیر این کامنت شرح بفرمایید

    امیدوارم خداوند در دنیا و آخرت خیر نصیبتان کند

  19. خواص پودر سوربیتول برای جوش خصوصا جوش های صورت که مزمن شده است چیست؟

    از وقتی که با پودر سوربیتول و خواص شدم واقعا شگفت زده شده ام؛ چون تصور نمی کردم که پودر سوربیتول انقد تفاوت داشته باشد.

    اکثر مواد شیمیایی کاربرد مستقیمی ندارند، بلکه به عنوان ماده اولیه برای تولید در سایر کالاها استفاده می شوند، اما سوربیتول با همه مواد شیمیایی فرق دارد؛ خصوصا از وقتی با خاصیت آن برای درمان جوش آشنا شدم.

    لطفا در مورد دستورالعمل و چگونگی استفاده از پودر سوربیتول برای درمان جوش های بدن توضیح دهید

  20. خسته نباشید به تمام همکاران خوب شما بابت مطالب تخصصی و مفید در حوزه مواد غذایی

    در مورد اینکه سوربیتول خوراکی چیست و آیا مثل برخی دیگر از مواد شیمیایی همچون سوکرالوز بدون فرآوری صنعتی امکان مصرف خانگی دارد؛ سوالات و ابهاماتی دارم، در این زمینه توضیحات بیشتری ارایه کنید

  21. با سلام؛
    انواع سوربیتول به لحاظ شکل ظاهری، رنگ و کاربرد چه تفاوت های اساسی با هم دارند؟

    اون طور که من متوجه شدم، سوربیتول پودری رایج ترین نوع سوربیتول در مصارف دارویی یا خوراکی برای مردم است. این نظر بنده را تایید می کنید؟

  22. سلام و تسلیت به خاطر این روزهای سخت؛

    آیا از انواع سوربیتول موجود در کشور همسایه عراق و اقلیم کردستان اطلاعی دارید؟ وضعیت بازار و قیمت سوربیتول در اقلیم کردستان چگونه است؟ حضور شرکت های ایرانی فروشنده و صادرکننده مواد شیمیایی در این منطقه را چگونه ارزیابی می کنید؟

  23. الان داشتم با همسرم درباره مشکل بچه مون صحبت می کردیم ؛ یهو گفت که تو یکی از سایت ها پودر سوربیتول رو برای حل موقتی مشکل یبوست توصیه کردند. خودتون می دونید که بدن بچه‌ها خیلی حساسه و واکنش پذیری سریع تری نسبت به داروها دارند.

    طریقه مصرف پودر سوربیتول برای بچه‌ها چطوره؟ و اصلا استفاده از سوربیتول برای کودکان بی خطر محسوب میشه؟ تو رو خدا ما رو از نگرانی دربیاید.

  24. تا حدودی درجریان هستم، واردات سوربیتول به ایران از چه کشورهایی بیشتر انجام میشه؛ اما خیلی دوست دامر بدونم چه کشوری در دنیا از نظر حجم، مبلغ دلاری و کیفیت رهبر بازار سوربیتول محسوب میشه؟ این سوال رو فقط به خاطر بخشی از یک پژوهش پایان نامه ارشد می پرسم و از شما می خوام، کمکی کنید.

  25. اصلا درک نمی کنم؛ قیمت سوربیتول صنعتی چرا باید بین فروشندگان انقدر فرق کند؟ بزرگترین مشکل برای خریداران مواد شیمیایی این هست که، هیچ سایت یا مرجعی نیست که بشه قیمت یک ماده سوربیتول صنعتی رو بین فروشنده های مختلف مقایسه کرد؟ تو رو خدا، شما توی جهان شیمی شجاعت ارایه چنین خدماتی رو داشته باشید.

  26. خرید سوربیتول خوراکی و اینجور مواد شیمیایی پرمصرف، به صورت چکی امکان پذیر هست؟ شرکت ما به میزان چند تن سوربیتول نیاز داره در این شرایط اقتصادی از فروشندگانی که امکان فروش سوربیتول، طی دو یا سه فقره چک را دارند؛ دعوت می کنم که با همکارم خانم علیزاده در تلگرام یا واتساپ جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال قیمت و نمونه ارتباطات برقرار کنند. با سپاس فراوان

  27. چرا خرید اینترنتی سوربیتول ، با وجود اینکه این روزها خیلی بیشتر از قبل شده، اما به نظر می رسه , شما خرید اینترنتی رو خیلی توصیه نمی کنید؟ و بین خرید اینترنتی ، تلفنی و حضوری ؛ شیوه مرسوم در بین فروشندگان سوربیتول یعنی خرید تلفنی بیشتر مدنظر شماست. خواستم ببینم این توصیه دلیل خاصی داره؟

  28. از افرادی که تجربه خرید سوربیتول پودری از فروشندگان پیشنهادی جهان شیمی را داشته اند؛ یا حداقل برای خرید سوربیتول با این فروشندگان تماس گرفته اند، می خواهم که اگر ممکن است نظر خود را در رابطه با قیمت و فرآیند خرید بنویسند . فکر می کنم این سوال خیلی از خریداران دیگر هم باشد.

  29. لطفا چنتا از مارک های خوب ساشه سوربیتول را معرفی کنید ، همچنین یه زحمتی بکشید ؛ اطلاعات بیشتر در ویژگی ها و خصوصیات ساشه سوربیتول در مقاله قرار بدید. از همه تلاش های شما در سایت واقعا ممنونیم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا