Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس یک مکمل زیبایی برای پوست و مو است. برای کمک به داشتن ظاهری درخشان، جوان و درخشان طراحی شده است. فرمول پیشرفته اش به اصلاح، محافظت و تغذیه پوست پیر کمک می کند. قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس از پوست پیری محافظت و تغذیه می کند. از فرآیند بیوشیمیایی متابولیسم و ​​ترمیم پوست محافظت می کند. غنی از با عصاره های ویتامین، مواد معدنی و گیاهی است.

درخشندگی پوست از درون شروع می شود. قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس با رساندن ترکیبی قوی از مواد فعال زیستی از جمله کمپلکس کلاژن دریایی با عیار بالا، عصاره پوست درخت کاج، روغن دانه توت سیاه، لیکوپن و اسید آلفا لیپوئیک به طور مستقیم به لایه زیرین پوست به پالایش، تغذیه و محافظت از پوست پیر کمک می کند.

فرمول قرص پرفکتیل پلاتینوم یک پیشرفت بزرگ در زیبایی است. این فرمول منحصربفرد کلاژن زیست دریایی و عصاره های گیاهی را با ریزمغذی های خاص انتخاب شده ترکیب می کند. تا به درخشندگی پوست کمک کند. فرمول پیشرفته آن حاوی طیف وسیعی از ریزمغذی ها است. باید روزانه مصرف شود تا مکمل روتین زیبایی شما باشد. در نشریه جهان شیمی فیزیک در مورد قرص مولتی ویتامین مینرال، ویتامین سی، ویتامین D، ویتامین B12، ویتامین E، ویتامین B1 مقالاتی منتشر شده است. در این مطلب شما را با قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس آشنا میکنیم.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس ۳۰ عددی

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس یک مولتی ویتامین روزانه است. برای تغذیه و حمایت از پوست شما طراحی شده است. حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. برای حمایت از پوست شما و همچنین حفظ مو و ناخن های طبیعی انتخاب شده اند. ایده آل برای کسانی که می خواهند با افزایش سن از پوست خود حمایت کنند. این قرص ها فاقد رنگ مصنوعی یا مواد نگهدارنده بوده و عاری از مخمر هستند.

مواد فعال زیستی موجود در قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس شامل کمپلکس کلاژن دریایی با عیار بالا، روغن دانه انگور سیاه، عصاره پوست درخت کاج، اسید آلفا لیپوئیک و لیکوپن است. اینها برای پوست مفید هستند.

مستقیما از طریق جریان خون به لایه زیرین پوست در عمیق ترین و مؤثرترین سطح وارد می شوند. این مواد مغذی برای حمایت از فرآیندهای بیوشیمیایی متابولیسم و ​​ترمیم پوست همزمان فعالیت می کنند. تغذیه پوست از درون به این معنی است که بدن تعادل کاملی از ویتامین ها و مواد معدنی لازم برای مقابله با پیری را به دست می آورد و پوست را محکم تر، نرم تر و جوان تر نشان می دهد. قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس از ساختار درونی و سلامت بیرونی پوست شما محافظت می کند.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست
قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست

دستورالعمل استفاده قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

روزانه دو قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس درخشندگی پوست مصرف کنید. فقط برای مصرف بزرگسالان است. دو قرص در روز همراه با وعده غذایی اصلی خود مصرف کنید. با آب یا نوشیدنی سرد قورت دهید. جویده نشود. با معده خالی مصرف نکنید.

از میزان توصیه شده بیشتر مصرف نشود. فقط با معده پر مصرف شود. این فرمول جامع جایگزین سایر مکمل ها و مولتی ویتامین های پرفکتیل می شود. نیازی به مصرف مولتی ویتامین اضافی نیست. مصرف منظم این دارو توصیه می شود.

هشدار در مصرف قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

از میزان توصیه شده بیشتر مصرف نکنید. قرص ها را فقط باید با معده پر مصرف کرد.

فقط برای استفاده بزرگسالان است. دور از دسترس و دید کودکان نگهداری شود. این محصول حاوی آهن است که در صورت مصرف در مقادیر زیاد، می تواند برای کودکان خردسال مضر باشد.

اگر باردار هستید، در دوران شیردهی هستید یا از حساسیت غذایی رنج می برید. قبل از استفاده از مشاوره حرفه ای استفاده کنید. قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس نباید جایگزین رژیم غذایی متنوع و متعادل و سبک زندگی سالم شود.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس حاوی آهن است. اگر بیش از حد مصرف شود ممکن است برای کودکان کوچک مضر باشد.

عناصر سازنده قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

مواد سازنده پرفکتیل پلاتینوم موارد زیر است: مالتودکسترین، کلاژن ماهی دریایی زیستی، سلولز میکروکریستالی، اکسید منیزیم، عوامل ضد کیک (سیلیسیم دی اکسید، اسید استئاریک، استئارات منیزیم)، اسید اسکوربیک، ویتامین E، کاروتنوئیدهای مخلوط طبیعی (روغن سویا، آنتی اکسیدان [اسید اسکوربیک]، بتاکاروتن)، اسید پانتوتنیک (به عنوان نمک کلسیم)، پوشش قرص (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، منبع میکرو کریستالی، دی اکسید رنگ قرمز، سلولز طبیعی، مونو و دی گلیسیریدهای اسیدهای چرب خوراکی، پودر روغن دانه انگور سیاه (نشاسته، مالتودکسترین، آسکوربیل پالمیتات، توکوفرول طبیعی مخلوط – از سویا، سولفات روی، اسید فومارات آلفا لیپوئیک، سیانوکوبالامین، نیاسین (به عنوان نیکوتین آمید)، سیستئین، عصاره چای سبز استاندارد، تیامین ویتامین ب۶، عصاره هسته انگور، عصاره لیکوپن، عصاره پوست درخت کاج، کوله کلسیفرول، ریبوفلاوین کوآنزیم Q10، سولفات مس، سولفات منگنز، فولاسین (به عنوان اسید فولیک)، سلنات سدیم، تری کلرید کروم، بیوتین است.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست
قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست

چرا پوست با افزایش سن تغییر می کند

با افزایش سن، روند طبیعی پیری به این معنی است که بدن شما تولید پروتئین های تشکیل دهنده پوست را متوقف می کند. ترمیم پوست را کند می کند. همچنین به این معنی است که پوست شما به طور طبیعی با گذشت زمان کمتر هیدراته می شود. این عوامل با هم ترکیب می شوند و باعث ایجاد خطوط ریز، چین و چروک، افتادگی و از دست دادن کلی خاصیت ارتجاعی پوست می شوند.

قرص پرفکتیل پلاتینوم خوبه

قرص پرفکتیل پلاتینوم سیستم دفاعی پوست را تقویت کرده و از آن در برابر استرس اکسیداتیو و علائم پیری محافظت می کند. ترکیبی منحصر به فرد از موادی که به طور خاص پوست را هدف قرار داده است.

فرمول فعال آن ۳۰ ماده مغذی مانند کلاژن، بیوتین، اسید آلفا لیپوئیک، ویتامین ها، مواد معدنی و عصاره های گیاهی را برای بدن فراهم می کند. مواد فوق به سلامت پوست کمک تا خاصیت ارتجاعی از دست رفته خود را به دست آورد. کلاژن پروتئینی است که به انسجام پوست کمک می کند. در حالی که ویتامین C تولید کلاژن درون زا را افزایش می دهد. عصاره انگور و عصاره کاج، ویتامین های C، E و کاروتنوئیدها اثر آنتی اکسیدانی قوی دارند. از پوست در برابر آسیب های اکسیداتیو ناشی از نور خورشید محافظت می کنند.

بیوتین یک ویتامین محلول در آب است که به مجموعه ویتامین های B تعلق دارد. در رشد سلولی، تولید اسیدهای چرب، متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی های پروتئین و استفاده از ویتامین B در سایر ویتامین ها نقش دارد. برای حفظ سلامت مو، ناخن و پوست و علاوه بر آن برای عملکرد طبیعی سیستم عصبی و عملکرد روانی طبیعی ضروری است. ویتامین D، B12 و اسید فولیک همراه با آهن، منیزیم و روی به حفظ تقسیم سلولی کمک می کند.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست
قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس: بهترین مکمل زیبایی پوست

ویتامین و مواد معدنی قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل پلاتینوم حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. می تواند به حمایت از پوست و سلامت عمومی کمک کند. هر دوز روزانه ۲ قرص شامل:

ویتامین D – 12.5 میکروگرم

ویتامین E – 50 میلی گرم α-TE

ویتامین C – 90 میلی گرم

ویتامین B1 – 4 میلی گرم

ویتامین B2 – 8 میلی گرم

ویتامین B3 – 18 میلی گرم

ویتامین B6 – 10 میلی گرم

اسید فولیک – ۴۰۰ میکروگرم

ویتامین B12 – 9 میکروگرم

بیوتین – ۱۵۰ میکروگرم

آهن – ۱۲ میلی گرم

روی – ۱۵ میلی گرم

سلنیوم – ۱۰۰ میکروگرم

برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل دهنده این قرص ها، لطفا بروشور را مطالعه کنید.

چگونه مولتی ویتامین از پوست من محافظت می کنند

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس حاوی ویتامین C است که به تولید طبیعی کلاژن بدن شما کمک می کند، پروتئینی که بیشتر پوست شما را تشکیل می دهد. همچنین حاوی ویتامین های B است که به حفظ طبیعی پوست شما کمک می کند.

ویتامین E که با ویتامین های C و B2 به عنوان یک آنتی اکسیدان از سلول های شما در برابر استرس اکسیداتیو که با افزایش سن رنج می برید، محافظت می کند. همچنین حاوی روی، سلنیوم و بیوتین هستند. به حمایت از مو و ناخن های سالم کمک می کنند.

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس در بارداری یا شیردهی

قرص پرفکتیل پلاتینوم برای کسانی که باردار هستند یا در دوران شیردهی هستند توصیه نمی شود. پیشنهاد می کنیم با پزشک یا داروساز صحبت کنید. می تواند به شما کمک کند تا مولتی ویتامینی را پیدا کنید که در طول بارداری و شیردهی برایتان مفید باشد.

مصرف همزمان قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس

قرص پرفکتیل پلاتینوم برای مصرف با سایر داروها بی خطر است. زیرا حاوی هیچ دارو یا هورمونی نیست. با این حال، اگر داروی دیگری مصرف می‌کنید، قبل از استفاده از این محصول، باید با پزشک یا داروساز صحبت کنید تا مطمئن شوید که استفاده از این دو با هم بی‌خطر است.

چه زمانی قرص پرفکتیل پلاتینوم نباید استفاده شود

قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس برای افراد زیر ۲۵ سال توصیه نمی شود. اگر به ماهی یا هر یک از مواد ذکر شده حساسیت دارید از این محصول استفاده نکنید. مکمل های غذایی نباید به جای یک رژیم غذایی متعادل یا سبک زندگی سالم استفاده شوند. اگر داروی دیگری مصرف می کنید یا بیماری زمینه ای دارید، قبل از مصرف این محصول با پزشک یا داروساز صحبت کنید.

نحوه نگهداری قرص پرفکتیل پلاتینوم 

در جای خشک و خنک نگهداری شود. در بسته بندی اصلی نگهداری شود و اگر تاریخ انقضا روی بسته بندی گذشته است از آن استفاده نکنید. دور از دید و دسترس کودکان نگهداری شود.

قرص پرفکتیل پلاتینوم چاق کننده است

این قرص بعلت داشتن ویتامین ها و موادمعدنی سبب افزایش اشتها میشود. اما این قرص چاق کننده نیست.

عوارض قرص پرفکتیل پلاتینوم 

تاکنون عوارضی از قرص پرفکتیل پلاتینوم ویتابیوتیکس گزارش نشده است. اما قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

قیمت قرص پرفکتیل پلاتینوم در داروخانه

قیمت این دارو با توجه به زمان واردات کالا در صورت خارجی بودن کالا و شرکت سازنده دارو متفاوت است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا